17.Anglie-Nejlepších čtrnáct dní

1.2K 98 22
                                    


PS: Písničku v popisu přímo miluju (Hlavně HArryho:D:P♥)

Náš pokojový hotel byl nádherný. Jeho motivy byly do bílo-zlaté a postel posypaná lístky rudých růží. Dalibor sebou hned hodil na postel a lístky rozházel. Jen jsem zavrtěla hlavou a šla si vybalovat. Byla jsem v takové blbé pozici, jelikož jsem se nakláněla pro kufr(čili ohnutá:D). ''Někdo'' mě chytil za boky a povalil na sebe. Smála jsem se a nechala si krk obsypávat letmými polibky. V  nejlepším nás přerušil Daliborův pitomý manažer. Nemá mě rád. Nevadí, já jeho taky ne!

,,Dalibore, nech toho a jdi nahoru do sálu. Musíme si s tebou zkusit vejšky!'' rozkazoval a provrtával mě nenávistným pohledem.

 Dalibor se poslušně zvedl a věnoval mi pusu na líčko. Obešel manažera a vydal se plnit rozkazy. 

,,Něco ti povím, holčičko! Jestli se nějak pokazí Daliborovo turné, postarám se o tvou náhlou nemoc a  převoz zpátky do Čech!'' vyprskl a odešel.

Opařeně jsem seděla na posteli a propalovala svůj ještě nevybalený kufr. Nakonec jsem se zvedla a zavazadlo konečně vyprázdnila. Jelikož se Dalibor stále nevracel, učinila jsem tak i u něj. Po nějaké době mě to na pokoji přestalo bavit a rozhodla jsem se jít nahoru do sálu. Dalibor zpíval zrovna svou nejnovější písničku: ''Fountain''.  Taky Vám to něco připomíná?

Na konci mi věnoval zářivý úsměv a vzdušnou pusu. Oplatila jsem mu ji a pak se v duchu ušklíbla nad naším chováním. Myslím, že jsem nebyla jediná, kdo to udělal. Daliborův manažer mě z rohu místnosti celou dobu znechuceně pozoroval.

***

Po velkém koncertu jsem se unaveně odebrala do naší ložnice a nenamáhala se převléknout do pyžama. Koneckonců... udělal to za mě někdo jiný, jak jsem ráno zjistila. Jen v kalhotkách a dlouhém tričku jsem šla udělat snídani a pouštěla jsem si přitom své oblíbené písničky. Vlnila jsem se  do rytmu a smažila vajíčka se slaninou. 

,,Oh, nevěděl jsem, že umíš tancovat, kočko!'' překvapil mě Dalibor a já málem upustila pánvičku se slaninou na zem. 

,,No, já... dělám ti snídani!'' snažila jsem se vylízat z trapné situace a nandavala mu velkou porci na talíř, jen na mě mrkl a s chutí začal jíst.

,,Hmm, výborný! Umíš dokonce i vařit!'' oblizoval se a posadil si mě na klín.

,,Už takhle po ránu nadržen, jo?'' usmála jsem se pohoršeně a věnovala mu pusu na špičku nosu.

,,Nutíš mě k tomu!'' políbil mě na rty a něžně mi foukl do tváře. Věděla jsem, jak by to nakonec skončilo, a tak jsem se od něj raději odtrhla a šla se převléci. Dneska máme totiž den sami pro sebe a já ho nechci promarnit v posteli. 

***

Měla jsem v plánu si prohlídnout celý Londýn. Od Big Bena až po London Eye. Daliborovi to nevadilo a den se mnou si zjevně užíval. Svezli jsme se v červeném autobusu a podívali se i do muzea madame Tussaud. Nakrmili jsme holuby v Hyde Parku a nakoukli dokonce i do Buckinghamského paláce. Nějaké angličanky se chtěly s Daliborem vyfotit, a tak jsem jen pobaveně sledovala, jak se snaží usmívat, aby přitom vypadal sexy.

 Možná měl mnoho fanynek, ale já vím, že pro něho neznamenaly tolik, co já. Jak jsem to poznala? Když mluvím, tak mě pozorně poslouchá a hltá každé mé slovo. Odpovídá mi v celých větách a ne pouhým: Hm a Jo, jasně...

Nejsem pro něj jen holka na jednu noc, ba naopak. Myslím, že těch nocí i dnů spolu prožijeme nespočet...








Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat