Akkora döbbenet ült ki az arcomra, hogy még Jiyong is értetlen arccal bámult rám egész órán.
-Történt valami a szünetben,amíg nem voltam bent,Chae?
-Semmi- mondtam unottan, hogy az hihető legyen.
-Hát okééé..- húzta el a szó végét Jiy.
Azt hiszem ezt sem hiszi el.
Nem akarok neki hazudni.
Kedvelem őt.
Annyira rendes velem,és én csak hazudok neki.
Elkéne mondanom az igazságot..Jiy, mintha csak olvasott volna a gondolataimban, megszólalt.
-Chae, bízhatsz bennem. Nyugodtan elmondhatod, ha valami nincs rendben.
És látom, hogy valami nagyon nincs rendben, de nem erőltetem,majd ha akarod,elmondod.-Köszönöm.-mondtam neki hálásan. -Ígérem elmondom, de még nem tudok erről beszélni.
Jiy csak megértően bólintott egyet, majd Nam felé nézett.
-És neki is köze van hozzá?
-Igen.
-Sejtettem. -mondta, majd előre fordult, és firkálni kezdett a füzetébe.
Elővettem a könyvem,és olvasni kezdtem,aztán meglepetésemre az osztályfőnök szólított.
-Chelin,kijönnél pár percre?
-Persze-mondtam, majd felálltam a helyemről,és a tanár úrral együtt kimentünk a teremből.
-Nem kell ilyen döbbent fejet vágnia kisasszony,nincs semmi baj-nyugtatott meg.
-Csak beszélni szeretnék veled valamiről,úgy, hogy az osztálytársaid ne hallják.
A te érdekedben.-Nem tudom miről van szó, tanár úr -mondtam zavartan.
-Nos, mint tudod,anyukáddal már beszéltünk.
-Igen.
-Ő látta a névsort,mikor jöttetek beiratkozni.
Nagyon meglepődött, mikor meglátott egy nevet.-Kim Nam Joon -mondtam halkan.
-Igen. Elmondott pár dolgot.. remélem nem haragszol.
Az osztálytársaid nem tudnak semmit,ha csak te nem mondtad el nekik,vagy Nam Joon.-Nem mondtam senkinek. De azt hiszem Jin tud mindenről, Nam elmondta neki.
-Biztos vagyok benne, hogy Jin nem mondja el senkinek.-mondta a tanár, és én is így gondoltam.
-Tudom.-mondtam.
-Ha problémát jelent számodra, hogy melletted ül,akár..
-Semmi gond. Nem zavar.-mondtam gyorsan,majd erőltetetten mosolyogtam.
-Rendben. De ha akármi probléma adódik, kérlek szólj, és elintézzük.-mondta, majd bíztatóan megveregette a vállam.
-Mindenképp. Köszönöm.
Bementünk, és csendben visszasétáltam a helyemre. Eközben minden szempár rám szegeződött,de engem csak egy emberé hozott zavarba.
Gyorsan leültem.
Jiy már kérdezett volna valamit,de épp abban a pillanatban kicsengettek az utolsó óráról.
Mindenki pakolni kezdett, és siettek ki,amilyen gyorsan csak tudtak.-Szia Chae! -integetett Hinata.
Jiy megvárt.
-Csajszi,szerencséd van,ugyan abban az utcában lakunk. -vigyorgott rám.
-Mekkora szerencse.-mondtam gúnyosan, mire ő sértődöttet játszva, lebiggyesztette az alsó ajkát.
Mosolyogva megráztam a fejem.
-Na gyere, menjünk.- fogtam meg a karját, és kiindultunk nevetve.Hirtelen megállt.
-Mondanom kell valamit.-komolyodott meg.
-Mi az?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Ő is abban az utcában lakik. És ott áll a kijáratnál.
Odanéztem. Tényleg ott állt, és valószínű, hogy rám várt.
Görcsbe rándult a gyomrom.-Mi lesz most?-kérdeztem Jiyongtól vékony, kétségbeesett hangon.
Ökölbe szorította a kezét.
-Ne aggódj. Elküldöm.
-Ne azt.. nem kéne.
-Akkor?
-Várj meg. Mindjárt megyek utánad.
-Oké. De utána elkell mondanod mi ez, mert nem értek semmit. Menjünk ki,mert nem maradhatunk már bent,mindenki hazament.
A korlátnál várlak.-mondta majd elindult a lépcsőn,
a kijárat felé, és mikor elment Nam mellett láttam, hogy mondott neki valamit,és kiment.Összeszedtem magam, és elindultam felé.
-Szia Lin.
-Szia. - köszöntem vissza közömbösen.
-Beszélnünk kéne.-mondta megint.
-Már mondtam, hogy..
-Tudom,tudom. Nincs miről -vágott közbe.
-Akkor, mit akarsz?
-Mit akarok? -kérdezte mosolyogva.
-Nam, én nem..
Hirtelen megfogta a kezem,magához húzott, és szorosan megölelt.
-Amit akartam, az te voltál.-súgta a fülembe.
A szívem vadul kalapálni kezdett, majdnem kiugrott a helyéről.
A gyomromban a két éve szunnyadó pillangók hirtelen felébredtek,és hatalmas erővel csapkodni kezdtek.-Nam, engedj el..-kértem megsemmisült hangon.
Megfogta az állam, és felemelte, hogy a szemembe tudjon nézni.
-Úgy hiányoztál..-mondta halkan,mélyen a szemembe nézve.
Nem bírtam tovább.
Elsírtam magam, ellöktem őt,és rohanni kezdtem ki.
Még hallottam,hogy valamit utánam kiabál, de nem érdekelt.
Fájt. Nagyon.Jiyong ott állt, sírva odarohantam hozzá, és a fejem a vállába fúrtam.
Ő átölelt.-Menjünk innen, kérlek.
Éreztem ahogy az egész teste megfeszül.
-Mit csinált? -kérdezte dühösen.
-Mm-menjünk.-kértem tőle, de a sírástól már levegőt is alig kaptam.
Megfogta a kezem, és elindultunk.
Egész úton egy szót sem szóltam, csak sírtam.
Nyugtatott,de nem kérdezett semmit. Tudta, hogy nem alkalmas.
Egészen a házunkig kísért.-Rendben leszel?-kérdezte aggódva.
-Nem.-mondtam őszintén.
-De összeszedem magam.