Mindenki tapsolt, én meg csak ott álltam.
Nem értettem hogy válhat ennyire fontossá valaki,pár nap alatt.Jiy leszaladt a színpadról,és odajött hozzám.
Megállt előttem, és megsimította az arcomat, mire én ösztönösen lehajtottam a fejem.
Jiy elvette a kezét, és rám mosolygott.- Nem kell mondanod semmit. Minden az arcodra van írva - mondta, aztán arcon puszilt, és visszament a színpadra.
Csak néztem utána, és fogtam az arcomat ott,ahol az imént megpuszilta.
Mi ez az érzés?
Én kedvelem őt, de csak barátként.. azt hiszem.- Chaeeee, itt vagy? - lóbálta a kezét előttem Hianta.
- I-igen.
- Menned kell.
- Hová? - kérdezem értetlenül.
- A színpadra - vigyorgott rám.
- Mi??? - kérdeztem a kelleténél kicsit hangosabban, mire pár ember felénk fordult.
- Lin, feljönnél végre? - kiabált oda Nam, aki a színpadon állt a többi fiúval, és engem vártak.
A meglepődöttségem hirtelen eltűnt, és idegesen felrohantam hozzá.
- Nem - emeltem fel a mutató ujjam, Nam pedig elkezdett nevetni, - mondom, nem.
Te is tudod, hogy.. - függőben hagytam a mondat végét,mert Nam annyira közel jött hozzám, hogy zavaromban befejezni sem tudtam.- Tudom. De azt akarom,hogy megint velem énekelj - nézett mélyen a szemembe.
- Félek - suttogtam,hogy csak ő hallja.
Megfogta a kezem, és bátorítóan mosolygott,majd odavitt a többi fiúhoz.
- Hűű,de csinos - mondta vigyorogva az egyik fiú.
Megláttam mellette Jint,aki oldalba lökte.
Nam komoly arccal nézett rá, és lassan megrázta a fejét.- Srácok, ő itt Lin - mondta nekik Jin, mire ők döbbenten néztek rám, és Namra.
- Sziasztok - köszöntem félénken.
- Sziaaa - köszöntek egyszerre vissza.
Mindenkire egyenként mutatott Nam.
- J-Hope, Suga, Jungkook, Jint ismered, Jimin, és V - mutatta be őket.- V? - kérdeztem.
- Taehyung,de hívj V-nek - mondta V, és rám mosolygott.
Biccentettem a fejemmel.- Nekünk is van rendes nevünk - mondta sértődötten Suga, amiért őt nem kérdeztem.
- Oké - szólalt meg Jin, - Elég.
Gyere Chae, megmutatom a szöveget - indult el.Bizonytalanul Namra néztem, mire ő elmosolyodott.
- Menj,kislány - mondta, én pedig elvörösödtem, és Jin után siettem,hogy senki ne lássa.
Jin szórakozottan nézett rám.
- Egy kicsit meleg van itt, ugye? - kérdezte nevetve.
- O-oké, na..
Miről szól a dal? - kérdeztem.Sejtelmesen elmosolyodott.
- Amiről akarod, hogy szóljon. Rád bízom, mit képzelsz ebbe dalba, ugyanis mindegyikünk mást-mást képzel bele - mondta, és elővette a papírt, amin a szöveg volt, és felém nyújtotta.
- Pillangó - olvastam el a címet. - Ki írta a szöveget? - kérdeztem kíváncsian.
- Nam - mondta Jin.
Csak ne rólam szóljon, mert akkor képtelen leszek vele elénekelni.
Elolvastam az első sort." Ne gondolj semmire, ne is mondj egy szót se,
ayo-o, csak mosolyogj rám. "- Figyelsz rám? - kérdezte Jin.
Bólintottam.
- Mint látod, oda van írva, hogy ki melyik részt énekli - magyarázta,és bekapcsolta az alapot, - tiéd a refrén.
- Ez a valóság? Az lenne?
Te, te..
Ez túl káprázó,szóval tartok tőle - énekeltem, a szöveget nézve, aztán észbe kaptam, és abbahagytam.
Felnéztem, és Jin döbbent tekintetét látva lesütöttem a szemem zavaromban.- Chaelin - szólalt meg pár másodperc után, de én még most sem mertem felnézni.
- Igaza volt Namnak a hangoddal kapcsolatban.- Mit mondott? - kérdezem bizonytalanul.
- Gyönyörű - mondta kedvesen.
- Köszi - mondtam halkan.
- Figyelj, tudnod kell.. - kezdte Jin, aztán amikor meglátta, hogy Jiy felénk tart, elhallgatott.
- Csajszi - mondta Jiy, aztán Jinre nézett,
- Seokjin - biccentett felé, - zavarok? - kérdezte.- Csak a szöveget mutattam meg Chaelinnek - mondta Jin.
- Milyen szöveg? - kérdezte Jiy, és a kezemben lévő lapra nézett, - Megnézhetem?
- Szabad? - kérdeztem Jintől, mire ő válaszul csak bólintott egyet.
Odaadtam Jiynek, aki semleges arccal olvasta végig a szöveget, aztán felnézett.
- Mindig is jó volt ebben. Kié a rap rész?
Jin halványan elmosolyodott.
- A lassabb Sugáé, a gyorsabb..
- Rap Monsteré. Ki másé? - vágott közbe Jiy.
Felváltva néztem rájuk.
- Honnan tudjátok, hogy ez Nam beceneve? - kérdeztem Jiytől, mert eddig azt hittem, hogy csak én tudom.
- Csak ketten tudjuk, vagyis remélem - mondta Jin, úgy, hogy közben Jiyt nézte, - és te, Chaelin.
- Biztosíthatlak,hogy senkinek sem mondtam el a mi kis titkunkat - kacsintott Jinre, aztán rám mosolygott, - Ügyes legyél - mondta, és megint megpuszilt, aztán elment.