- Héé, mit.. - nem fejeztem be a mondatom.
Nam volt az, komoly arccal nézett rám.
Jiyong mellém állt.
A fiúk farkasszemet néztek.- Nekünk nincs miről beszélnünk - mondtam Namnak.
- Lin..
- Hallottad, Nam Joon -mondta Jiy.
- Gyere, menjünk -
fogta meg a kezem, és elindultunk.Néma csendben sétáltunk ki a teremből, de a kezemet még mindig fogta.
- Jiyong, minden új lányt így vezetsz körbe? - kérdezem tőle, a kezünkre mutatva.
- Csak téged - kacsintott,
- Figyelj Chae, mi ez az egész Nammal?
Mióta meglátott téged, furcsán viselkedik.- Nem tudom miről beszélsz -hazudtam.
- Mindegy.
Nem erőltette a témát, aminek örültem.
Szünetben vele voltam, megmutatta merre van a büfé, a mosdó, a tornaterem, és, hogy hol lesz az én szekrényem.
Közben oda jött hozzánk pár lány, de ők is ugyanolyan szúrós tekintettel néztek rám, mint a többiek.
Nem értettem miért.Körbenéztem, Nam Joon ott állt, beszélgetett az egyik osztálytársunkkal, akit Sugának hívott mindenki.
Körülöttük is lányok lebzseltek, és próbáltak közelebb kerülni hozzájuk.
Nem volt meglepő, Namért mindig is odavoltak a lányok, és Suga is helyes volt, épp úgy, mint Jiyong.
Volt sok népszerű fiú,cfőleg az én osztályomban, akiket még nem ismerek, de kétség kívül ők voltak a suli legnépszerűbb pasijai.
Ezt Suga és Jiyong ki is használta, de Nam nem ilyen volt. Nagyon sokan ismerték a zenéit, népszerű volt, de
őt sosem érdekelték az ilyen lányok, és ezek a dolgok.Azt hiszem túl sokáig néztem, mert
észrevette, és ő is engem nézett.
Elfordítottam a fejem.
Gyorsan odamentem Jiyonghoz, de még mindig a lányokkal beszélgetett.- Jiy, azt hiszem én visszamegyek -mondtam, majd elindultam a terem felé.
- Várj, megyek veled - szólt utánam.
- Egyedül is visszatalálok, nyugi - szóltam vissza.
Namék mellett kellett elmennem, mert pont arra volt a termünk.
Mindketten engem nézték.
Siettem be, amilyen gyorsan csak tudtam, és levágódtam a helyemre.
Csak páran voltak bent, köztük Hinata is, aki épp felém tartott.- Leülhetek melléd, amíg Jiy nem jön be? - kérdezte.
Elnevettem magam.
- Persze. Örülnék neki.
Ő is elnevette magát.
- Én is örülnék. Mint látod, a lányok többségével nem jövök ki túl jól. Csak a fiúkkal, ezért utálnak.
Hinata gyönyörű volt, ezért sokan féltékenyek voltak rá.
Azt hiszem ez volt az oka annak, hogy utálták.- Én kedvellek - mondtam neki, és őszintén így gondoltam.
Nagyon kedves lány.- Kösziiii Chae, ilyet még nem mondott innen egy lány sem.
Én is kedvellek téged, már most - mondta meghatódva, majd szorosan megölelt.Nem mondtam neki, hogy nekem sem, és, hogy sosem volt igaz barátnőm, de így volt, ami sokszor szomorúvá tett. De többé már nem gondolhattam erre.
Mindent ott hagytam Szöülben, mikor eljöttem.
A fájdalmat, a szomorúságot, és a magányt.Egy fiú jött oda hozzánk, aki Nam padtársa.
-Sziasztok.
- Jin - mondta köszönésképp neki Hinata.
- Szia, Chae.. - nem hagyta, hogy befejezzem.
- Tudom, hogy hívnak. Mindent tudok rólad és..
- Honnan? - kérdeztem meglepetten.
- Onnan, hogy bemutatkoztál nekünk - mondta Hinata, és jót nevetett ezen.
De ez többről szólt.
Jin és én sem nevettünk ezen.
Éreztem, hogy sokkal többet tud, mint amit elmondtam.És így is volt.
- Kim Seok Jinnek hívnak, 18 éves vagyok. Szintén az éneklés a hobbim, és a legjobb barátom Nam.
A fenébe.. tudtam,
mondtam magamban.- É-értem..
- Jin, szerinted nem olyan, mintha Chae és Nam Joon ismernék egymást? Bár ez lehetetlen - nevetett megint Hinata.
- Lehetetlen.. - mondta.
Megkönnyebbülten mosolyogtam Jinre.
Azt hittem elárulja, de nem tette. Nem akarom, hogy kiderüljön.. még nem.Leült a helyére Jin is.
Becsengettek.
Nam egyedül jött be, és leült mellé.
- Lin - mondta.
Csak ránéztem, de nem mondtam neki semmit.
- Örülök, hogy újra látlak, kislány - mondta úgy, hogy csak én halljam.