Shoppen met One Direction

1.5K 34 5
                                    

Okee.... Vorige hoofdstuk was echt slecht.... Maar ja, hopelijk is deze Beter.....

~*~

HARRY'S P.O.V.

Langzaam word ik wakker. Ik zie Niall aan mijn voeteind springen. Direct weet ik waarom hij zo blij is. We gaan shoppen vandaag. Voor de eerste keer samen met Jasmine naar buiten. Ikzelf vind het eigenlijk doodeng. Ik ben bang dat ze verschrikkelijke haat gaat krijgen, of gestalkt gaat worden. Ik maak aanstalte om mijn bed uit te komen, en gelijk rent Niall mijn kamer uit. Ik grinnik, ik slaap al zins jaar en dag zonder kleding. En alle jongens hebben daar zo ondertussen een trauma aan over gehouden. Ik spring onder de douche en een half uur later sta ik aangekleed onderaan de trap. Niall, Zayn, Liam, Louis en Jasmine staan er allemaal al. Niall, Zayn, Louis en Liam hebben gewoon een hoodie, pet en zonnebril op. Jasmine heeft de hoodie van gisteren aan en een oude zwarte cap van Liam. Bij elkaar zien we er eigenlijk uit als een stelletje hangjongeren. Als iedereen ontbeten heeft gaan we naar de auto. Jasmine kijkt de hele rit lang naar beneden. Ze zit te frunniken met de te lange mouwen van haar trui. Ik grinnik en stroop ze op. Ze kijkt me dankbaar aan, maar ze zegt geen woord. Niet dat het me verbaasd, ik bedoel. Ze zegt bijna nooit iets. En als ze iets zegt is het vaak erg zachtjes. Of juist kneiterhard. Ik grinnik bij de gedachte aan de uitbrander van gisteren. Langzaam rijden we Londen in, ik kijk om me heen. Ookal kom ik hier niet vandaan, het is en blijft mijn thuis.

____

LOUIS' P.O.V.

Ik parkeer de auto in de garage onder de winkelstraten en we stappen uit. Ik hoor dat Liam verteld dat er waarschijnlijk veel papperazzie zal zijn. Ik went me de twee om te horen wat ze zeggen.

'Jasmine, waarschijnlijk zie je heel veel mensen met camera's. Negeer ze alsjeblieft volledig. Zodra er eentje op je afkomt wimpel je hem af met een of ander smoesje. Het maakt niet uit waar het over gaat, als je maar niet verteld wie je bent of wat je hebt meegemaakt.' Hoor ik Liam zeggen.

'Zodra je een camera ziet ga je naar een van ons toe en zeg je het, oké? Dan moeten we namelijk zo snel mogelijk uit diegene zijn buurt zien te komen.' Zeg ik serieus. Ik zie haar raar kijken, en dan knikken.

'Dus... Als ik het goed begrijp. Niemand vertrouwen behalve jullie, wimpel alle camera's en papperazzie af. Zodra ik iemand zie moet ik naar een van jullie komen. En Louis kan daadwerkelijk serieus zijn.' Vat ze samen. Ik grinnik en begin te hupsen. Totdat Niall naast ons komt staan.

'Jasmine, het is makkelijk om een soort schuilnaam te gebruiken. Wij hebben er ook allemaal eentje. Ik ben Niño, Zayn is Zakai, Harry is Marcel, Louis is Harvey en Liam is Leroy. Dus probeer ons daarmee te roepen. Alleen moeten we voor jou nog een naam...' Hoor ik Niall zeggen.

'Ehm.... Ik neem de naam Jackie wel aan... Als jullie dat goed vinden?' Hoof ik haar zachtjes vragen. Iedereen knikt. Daarna loopt iedereen de garage uit. Behalve ik, ik huppel en spring er op los. Iedereen kijkt naar me, maar ik vind het wel grappig. Helaas is het al snel te druk om te huppelen en ga ik naast Jasmine lopen. Ze loopt eventjes alleen, aangezien Niall naast Harry en Zayn naast Liam loopt. Ik steek mijn arm door de hare en kijk haar lachend aan. Ze grinnikt vrolijk met me mee. Even later staan we voor de I Center. Liam en Zayn lopen even naar binnen terwijl ik samen met de anderen buiten op een bankje wacht. Nog geen 10 minuten later zijn de jongens al weer terug. Ze hebben een paar tassen vast.

'We moesten een nieuwe telefoon en IPod hebben. En eigenlijk nog wel een paar andere dingen.... Dus dat gingen we even halen.' Legt Zayn uit. We knikken en lopen door naar de kledingwinkels. Eerst gaan we naar topman, aangezien ze daar echt goede en leuke hoodies hebben. Ik zie iedereen direct een andere kant op gaan, dus trek ik Jasmine maar mee naar een kant met broeken.

Are you kidding!?(one direction fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu