JASMINES P.O.V.
'Jasmine! Wordt eens wakker vriend! Wakkie wakkie!!!' Wordt er in mijn oor geschreeuwd.
'Déjeme sola. déjame dormir!' Roep ik gefrustreerd.
'Huh!? Wat zeg je?' Hoor ik een andere stem vragen.
'Déjeme sola. déjame dormir!!' Roep ik weer. Ondertussen voel ik nog iemand op mijn bed plaats nemen. Ik besluit mijn ogen maar open te doen.
'Déjeme sola. déjame dormir. Dat betekend laat me met rust. Laat me slapen. Maar laat maar zitten. Ik ga toch niet meer in slaap vallen.' Leg ik uit, en ik open mijn ogen en zie iedereen om me heen zitten. Ik ga met mijn handen over mijn wangen. In een poging ze droog te maken van de tranen die iedere ochtend op mijn wangen zitten. Ik probeer de tranen te drogen, maar voel niets nats. Ik ga over mijn oogleden, mond, mijn hele gezicht.
'Huh!? Jongens had ik tranen op mijn wangen toen jullie binnen kwamen?'
'Nee, hoezo?' Vraagt Niall nieuwsgierig.
'Ik- ik- ehm... Word altijd wakker met tranen. Dit is de eerste keer zins...' Leg ik uit. Ik maak mijn zin niet af. Niet wetend wat te zeggen.
'Er waren geen tranen hoor.' Ik knik en laat mijn hand naar mijn nek gaan. Geen ketting. Natuurlijk niet. Ik kijk met een waterig glimlachje op en zet mijn bril op.
'Jasmine, vandaag komt Simon langs. Simon is onze baas zegmaar. Hij wil met je praten en gaat vertellen over hoe we je "bekend" gaan maken.' Verteld Niall. De naam Simon komt me vaag bekend voor, maar het zal wel toeval zijn ofzo.
'Oké, hoe laat is hij hier?'
'Iets van twee uur ofzo.'
'Oké, dan ga ik even snel omkleden. Aangezien het half 2 is. Ik raad het jullie ook aan...' Zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik zie de anderen schrikken en weg rennen. Ik schud mijn hoofd en loop de inloopkast in. Ik pak een groen, pastelkleurig overhemd en een zwarte joggingbroek. Ik pak een onderbroek en bh en loop mijn badkamer in. Ik kijk onderzoekend in de spiegel achter de wasbakken. De spiegel bedekt de hele muur, super handig. Meestal dan, als je jezelf niet wilt zien is het niet echt handig... Maar op dit moment zoek ik naar tranen. Ik zie na lang turen een paar tranen zitten. Van toen ik net in slaap was gevallen waarschijnlijk. Ik kleed me uit en stap snel onder de douche.
Als ik er na vijf minuten weer onder vandaan kom, droog ik me snel af en kleed ik me aan. De kleren geven een grappig effect, zoals verwacht. Ik stap mijn kamer in en pak mijn lichtgrijze Allstars en mijn bijpassende pet. Ik doe de ketting om die ik van de jongens had gekregen en maak mijn bril nog eventjes snel schoon. Mijn haar in een simpele staart. Ik kijk in de spiegel boven mijn bureau en check mezelf eventjes. Mijn hand gaat weer naar de onderkant van mijn borstkas. Ik aai voorzichtig over de plek waar een zilveren amulet moet hangen, schud vervolgens mijn hoofd en loop naar schildpaddie om hem eten te geven. Nadat ik dat heb gedaan is het kwart voor twee en loop ik naar beneden om wat eten te pakken. Ik pak een cracker en beleg hem met kaas. Ik loop langzaam naar de woonkamer, waar ik Niall en Liam al zie zitten. Ik ga naast ze zitten en pak het hangertje van mijn ketting eventjes vast. De jongens glimlachen en doen hetzelfde. Het valt me nu pas op dat ze dezelfde hanger hebben. Ik kijk nog eens goed en mijn norse gezicht maakt plaats voor een kleine glimlach. Ik pak mijn mobiel en begin Candy crush saga te spelen. Nadat ik het level twee keer heb gespeeld zit iedereen in de kamer. Ook Veerle. Ik sluit mijn spel af en ga naar whatsapp. Daar zoek ik de chat met Veerle en stuur haar een whatsappje.
"Hee, wat vind jij van Niall. Wat is er gebeurd???" Stuur ik glimlachend. Ik zie Veerle kijken op haar mobiel en direct iets terug typen.
"Er is niets gebeurd. Hij vindt me toch niet leuk." Krijg ik terug.
JE LEEST
Are you kidding!?(one direction fanfictie)
FanfictionEen 1D fanfic van een aantal jaar geleden. Ja, Zayn is dus nog in the picture. Ik vind het geen goed verhaal meer, maar dit is voor de mensen die het toch willen lezen. Dit boek vertelt het verhaal van een jong meisje met een dramatisch verleden e...