Ik praat alleen met The Girlz

762 22 0
                                    

JASMINES P.O.V.

Ik open mijn ogen en kijk verdwaasd om me heen. Een moment ben ik gedachtenloos, het volgende moment zijn alle dingen van gisteren weer terug. Ik herleef alles opnieuw, de aardige jongen voor de deur, Harry die dacht dat ik verliefd was, en ik die kwaad weg rende met een pizza. Nu ik er aan terug denk, merk ik dat ik overdreef. Het was onzin om zo te reageren, maar het zat me tot hier(zie mijn hand nu tien km boven mijn hoofd). Ik wil geen liefde voelen, en heb het al heel zwaar met de liefde die de jongens me geven. Ik geef ze knuffels, doe aardig en lief, maar ik ben nog steeds het wrak van eerst. Ik kijk om me heen, opzoek naar iets om mezelf pijn te doen, niets te zien. Ik schud mijn hoofd en loop naar mijn deur. Ik kijk nog even naar mezelf, haren los langs mijn witte hoofd, veel te grote sweater losjes over mijn geruïneerde bovenlichaam, een joggingbroek vol met gaten om mijn benen. Ik loop op sokken, geen verrassing. Ik open langzaam de deur, en zie een lege gang. Ik loop over de trap naar beneden en luister aan eenieders deur. Allemaal snurkers, gelukkig. Ik loop naar de begane grond en loop de woonkamer in. Daar is niets te zien, dus ga ik door naar de keuken. Ik maak een broodje met kaas en ga aan de keukentafel zitten.

Ik kijk levenloos naar het broodje in mijn handen, totdat mijn oog op het pakje sigaretten van Zayn valt. Ik pak het voorzichtig op en draai het rond in mijn handen. Roken zal ik nooit doen, maar misschien zou de gewoonte van vroeger, de pijn van mijn hart verminderen. Ik besluit snel en pak het pakje sigaretten. Ik zoek naar een aansteker of lucifers, die ik al snel vind. Ik pak de twee vierkante voorwerpen en loop naar buiten. Ik zoek een verlaten hoekje in de tuin, en steek een sigaret aan. Ik kijk naar het smeulende uiteinde van de sigaret, en duw voorzichtig mijn broek naar beneden. Ik pak de sigaret tussen mijn duim en wijsvinger en druk de smeulende punt op mijn bovenbeen. Ik krijg tranen in mijn ogen, en voel hoe de huid net onder mijn onderbroekrand, langzaam pijn begint te doen. Ik kijk blij vooruit, en druk hem nog een paar keer op mijn been. Er staan nu in totaal 3 nieuwe rode stippen op mijn been, samen met nog 25 andere, oudere, stippen. Ik trek mijn broek weer omhoog en verstop de aansteker en sigaretten in mijn hoodie. Ik loop met een uitgestreken gezicht naar binnen, door de keuken en terug naar mijn kamer. De boterham laat ik liggen, niemand die er naar om zal kijken. Ik pak mijn computer uit de woonkamer en loop door naar mijn kamer.

Ik log in op mijn controle systeem en kijk de beelden van gisteravond. De jongens hebben ruzie, om mij. Ik voel tranen in mijn ogen opwellen, en zet mijn nagels in mijn nek. Janken is voor mietjes en losers. Ik kijk de beelden terug en wis daarna alle beelden. Nu kan niemand ze meer zien. Langzaam sluiten mijn ogen zich weer en val ik terug in een droomloze slaap.

____

LIAMS P.O.V.

Ik open mijn ogen en kijk op de klok, half 10. Ik loop naar beneden en zie een half opgegeten boterham in de keuken liggen. Ik kijk er verbaasd naar, en gooi hem weg. Ik loop naar de woonkamer en pak mijn laptop, kijken of Jasmine nog beneden is geweest. Ik open het programma wat me toegang geeft tot de camera's. Ik kan alle beelden terugkijken, tot 6 uur deze morgen. Ze heeft de beelden gewist, raar. Ik hoor wat geluiden achter me, en zie Zayn staan.

'Li, weet jij waar mijn sigaretten zijn? Ik had een pakje op de keukentafel liggen, maar het is er niet meer.' Zegt hij. Ik haal mijn schouders op.

'Geen idee man. Maar ik maak me zorgen over Jasmine, ze doet raar.'

'Ja, ik ook. Ik ben bang dat het fout gaat met haar. Maar we kunnen niets...' Ik knik, hij heeft gelijk. Ik geef hem een knuffel en schrik op als ik nog vier armen om me heen voel. Ik kijk op en zie Louis en Niall staan.

'Hee jongens, hoe gaat het met jullie?' Vraag ik voorzichtig.

'Gaat wel, maar ik hoorde rond zessen iemand lopen. Beetje vreemd.' Zegt Niall duf.

Are you kidding!?(one direction fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu