Onhoud dat.

706 21 2
                                    

LOUIS' P.O.V

We zitten op dit moment bij de Allan show. Het is altijd super gezellig en die man is echt raar. De vorige twee keren dat we hier waren moesten we een dancebattle houden. Nou ik kan je zeggen, die gaan er hoogstwaarschijnlijk verliezen, alweer.

'Dus jongens. Jullie hebben iemand geadopteerd. Wie?' Vraagt Allan in het algemeen.

'Ze heet Jasmine. Jasmine Payne.' Zeg ik met een trotse lach op mijn gezicht.

'Aha, dus Daddy Direction is echt een Daddy geworden...' We lachen allemaal om de grap die we al duizend keer hebben gehoord.

'Maar hoe ziet onze nieuweling er uit? En hoe is ze?'

'Ze heeft grijze ogen met een kleine tint blauw. Ze is ongeveer 1.73 en ze heeft donkerblond haar tot op haar rug.' Legt Zayn uit, qua uiterlijk kan hij haar het beste uitleggen. Over het innerlijk maakt het niet uit, aangezien we hadden afgesproken dat we daar over zouden liegen.

'Klinkt mooi. En haar innerlijk?' Vraagt Allan nieuwsgierig.

'Ze is een lieve meid die steeds losser komt. Ze loopt af en toe nog op haar tenen, maar dat is niet zo gek.' Zegt Harry als er niemand reageert, oeps.

'Ze klinkt als een leuke meid. Er gaan geruchten dat jullie een heel muzikaal meisje hebben geadopteerd.'

'Ja, dat hebben we zeker. Dat wisten er alleen niet toen er haar adopteerde. Daar kwamen we pas een week later achter.' Zegt Niall.

'Weten jullie ook wie haar ouders zijn?'

'Ja, maar ook daar kwamen we pas later achter. Het liefst hebben we het niet over ze, het doet haar nogal pijn...'

'Aha, dan zullen we het daar niet over hebben... Maar een vraag van moi voor jullie. Namelijk... Gaan jullie accoord met een dancebattle?' We lachen, daar komt het al.

'Yes!' Zeggen we tegelijk. Oké weard.

'Gelukkig! Anders was mijn dancecrew voor niets geweest.'

'Ho ho ho ho ho! Dancecrew? Hoeveel personen in totaal?' Vraagt Zayn streng.

'In totaal 8 personen. Hoezo?' Vraagt Allan verbaasd.

'Is het niet een beetje oneerlijk? Ik bedoel vijf tegen acht?'

'Wat willen jullie dan?'

'Nog een danser.' Zeg ik droog.

'Hmmm, wie wil je er bij halen dan?'

'Geen idee, maar gooi er een pauze in en wij zoeken iemand.' Allan knikt en gooit er zoals gezegd een pauze in. Harry rent gelijk bakstage en wij kijken hem raar aan.

____

HARRY'S P.O.V.

Zodra het pauze is ren ik bakstage. Ik zie Jasmine op een stoel zitten met een appel in haar hand. Ik kijk spastisch rond en besluit gewoon muziek op te zetten om te kijken wie er gaat dansen. Iedereen kijkt me raar aan en loopt weg, behalve Jasmine. Ik laat mijn mobiel in de kamer liggen en loop weg. Ik hoor Jasmine opstaan en kijk om het hoekje van de deur. Ze doet een hiphop choreografie. Ik kijk er ademloos naar en loop naar binnen. Ik zet de muziek uit en onze dochter kijkt verbaasd op. Gelijk worden haar wangen rood en wil ze weg lopen.

'Wacht Jas, wil jij zo mee doen met de dancebattle? Pleas? Anders verliezen we! Alweer!' Zeg ik smekend tegen haar terwijl ik haar tegen houdt. Ze kijkt op en twijfeld.

'Oké dan. Maar dat doe ik mooi niet in een skinny jeans. Als jij een joggingbroek en een shirt voor me kan vinden doe ik mee. Maar gebruik je achternaam goed!' Zegt ze met een knipoog.

Are you kidding!?(one direction fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu