Marcel....

673 17 3
                                    

NIALLS P.O.V.

IK BEN HELEMAAL HAPPY!!!!!!!! JEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!! Oké, waarom schreeuw ik in gedachten, hoor ik je nu denken. Nou, Veerle is blijven slapen vannacht, nee er is niets raars gebeurd. Ik ben net wakker geworden en kijk naar de vredig slapende Veerle naast me. Ik streel langzaam haar zachte haren. Ik zie hoe haar ogen langzaam open gaan en verdwaast om zich heen kijken. Ik glimlach en druk een kus op haar voorhoofd. Gelijk voel ik twee lippen op de mijne. Ik glimlach klein en laat haar naar een tijdje los.

'Goedemorgen, sweetie.' Zeg ik tegen Veerle.

'Goodmorning handsome.' Aantwoordt Veerle lief. Ik glimlach naar haar en stap daarna het bed uit. Ik pak een joggingbroek en shirt en loop mijn badkamer in. Ik plens een paar handen water in mijn gezicht en kleed me daarna aan. Als ik de kamer in loop zie ik Veerle staan. Ze heeft een joggingbroek van mij gestolen en haar eigen lichtroze shirtje. Ik fluit grinnikend en sla mijn armen om haar heen. Veerle geeft een korte kus op mijn lippen en trekt zich daarna los.

____

JASMINES P.O.V. (Een paar uur eerder)

Ik ben echt blij voor Niall en Veerle. Ze passen echt goed bij elkaar. Ik draai me nog een keer om in mijn bed, voordat ik op de klok kijk. Half 8, why in peanutbotters name, ben ik om half 8 al klaar wakker. Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn bureau. Op de kalender kruis ik gisteren af met een groen vinkje, weer een dag zonder depressiever te worden. Ik stap vrolijk mijn badkamer in en spring kort onder de douche. Ik begin te neuriën, en al snel zing ik titanium. Ik stap onder de douche vandaan en droog me af. Mijn nog natte haren schud ik door elkaar. Vervolgens bind ik ze bij elkaar in een staart en loop ik mijn kast in. Daar pak ik een zwart voetbalbroekje en een zalmroze shirt. Ik trek er een zwart Adidas vest over aan en stap in mijn hardloopschoenen. Ik loop naar beneden, waar ik mijn iPod in mijn zak doe en de oortjes in mijn oren doe. Ik zet een afspeellijst op met uptempo liedjes op en leg een briefje neer dat ik weg ben. Ik stap de frisse ochtend in en begint te joggen.

(1.5 uur later)

Ik sta op een open plek, midden in het bos wat grenst aan de achtertuin. Ik ga middenop zitten en kijk om me heen. Ik zit in een perfecte cirkelvormige open plek. Die zo te zien natuurlijk gemaakt is. De kleine bloemetjes hier en daar maken dit een vredige plek, waar je heel goed de lucht kan zien. Ik laat me op mijn rug zakken en sluit mijn ogen. Als ik ze daarna weer open hoor ik voetstappen. Ik kijk verschrikt op als ik iemand hoor kuchen.

'Wie ben jij?' Vraagt de onbekende.

'Ik kan hetzelfde aan jouw vragen.' Antwoord ik droog. Ik ga me echt niet overgeven.

'Ik ben Marcel. Ik ging vandaag joggen en toen kwam ik hier. Ik zag je liggen, dus wilde weten of het wel goed met je gaat. Zo te zien gaat het prima.' Legt de jongen uit. Ik knik en mijn bitchie uitstraling laat ik vervallen naar mijn eigen uitstraling.

'Ik ben Jasmine. Ik ging ook even rennen en ik ging hier even rusten. Maar wil je nog even kletsen?' Zeg ik vriendelijk. Marcel knikt en gaat tegenover me zitten.

'Wat zijn je hobby's?' Vraag ik om een gesprek te starten.

'Ik hou heel erg van muziek en sport. Ehm, ik ben wel een nerd en heb een baantje bij de pizzeria. En jij?'

'Ik heb dezelfde hobby's... Ben het buitenbeentje van de wereld en de dochter van Payne. En volgens mij heb ik je eerder gezien. Jij bracht toch de pizza's naar one direction?'

'Hee, ja!! Dus jij hebt me geholpen! Nice!' Zegt hij grappend. Ik lach met hem mee en kijk een keer naar hem.

'Je bent zo anders dan andere jongens...' Mompel ik voor me uit.

Are you kidding!?(one direction fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu