JASMINES P.OV.
Ik zie iedereen naar me staren, en kijk met tranen in mijn ogen naar beneden. Ik kijk op als ik voetstappen hoor, Liam. Hij loopt langzaam op me af, en opent zijn armen. Ik lach een treurige glimlach en neem de knuffel dankbaar aan. Al snel voel ik nog meer armen om me heen, en staan we met zijn allen te knuffelen. Na een paar minuten laten we elkaar los. En gaan we weer in een kring zitten.
'Jasmine, is er een mogelijkheid dat jij la doncella bent?' Vraagt Zayn voorzichtig. Ik kijk verbaasd op, hoe weet hij dat?
'Ja. Dat ben ik inderdaad. Maar hoe weet jij dat?' Vraag ik hem.
'Ik ging een paar jaar geleden vaak naar zulk soort gevechten, en ik heb je laatste wedstrijd gezien.'
'Jij hebt mijn gevecht tegen die loser gezien!?' Zeg ik verschrikt.
'Ja, is dat erg?' Zegt hij twijfelend. Ik schud langzaam en twijfelend mijn hoofd.
'Nee, denk ik. Maar ik ging wel een beetje ver daar. Ik heb zijn kaak, pols en onderbeen gebroken!' Zeg ik een beetje verontwaardigd.(snap niet hoe het uit te leggen).
'Ja, weet ik. Je was cool!' Zegt hij lachend. Ik grinnik, cool dat hij dat vindt.
'Jasmine, waar is die Henry dude nu?' Vraagt Donna voorzichtig.
'Die ligt in coma. Hij had een grote ruzie, en hij was nog verzwakt doordat ik hem k.o. had geslagen. Hij werd in elkaar getrapt, en hij ligt nu ruim anderhalf jaar in coma.' Zeg ik stilletjes.
'Jasmine, hoe kunnen wij je helpen?' Vraagt Liam, terwijl hij dichter tegen me aan schuift.
'Geen idee. Gewoon normaal tegen me doen, denk ik. En langzaam aan dingen laten wennen. En ik moet echt nooit meer met sigaretten aan de gang gaan.' Antwoord ik.
'Dat kunnen we zeker doen. En misschien is het slim om iedere week even bij elkaar te gaan zitten, en dan te praten over die week?' Stelt Niall voor.
'Dat is wel een goed idee.' Zeg ik al wat vrolijker. Ik krijg langzaam meer mijn emoties terug, en kan Nu al wat blijer zijn dan emotieloos. Ik sta op en geef iedereen stuk voor stuk een knuffel. Iedereen kijkt verbaasd, maar ik kijk blij terug.
We praten nog een tijdje over ditjes en datjes, vooral niet over mijn verleden. Niall en Veerle hebben al ruzie over het eten, terwijl Donna en Louis ruzieen over wortels. Wij zitten gewoon te praten over media enzo.
'Jasmine, waarom heb jij geen Twitter?' Vraagt Harry uit het niets. Of nou, niet helemaal uit het niets. Maar het komt een beetje onverwacht.
'Ik had geen vrienden, dus had ik het niet nodig. Maar vraag me niet waarom ik wél Facebook heb.' Zeg ik grinnikend.
'Dan krijg je dat nu!' Zegt hij vrolijk. Ik kijk verbaasd naar Harry, die naar mijn kamer rent om mijn laptop te pakken. Als hij terug is, ploft hij naast me neer.
'Oké, email adres.'
'Jip.Payne@gmail.com'
'Naam.'
'Ehm.... JipPayne.' Zeg ik na even twijfelen.
'Waarom Jip?' Vraagt Emma verbaasd.
'Ik heet voluit. Jasmine Iris Peter. Dus dat is Jip.' Leg ik uit.
'Oké, verzin maar even een wachtwoord.' Ik knik en neem mijn computer over.
'Ehm..... Ja! Das een goede!' Zeg ik, terwijl ik begin te tikken. Ik geef de computer weer terug aan Harry. Die knikt en begint te tikken.
'Zo, schrijf je eerste tweet aan de wereld Jas!' Zegt hij blij. Ik krijg de computer weer terug en begin te tikken.
'Is dit iets? "Hee wereld, hier Jasmine. De dochter van One D! Eindelijk Twitter aangemaakt.... *schaamschaam*!!!" Of is het stom?' Vraag ik onzeker.
JE LEEST
Are you kidding!?(one direction fanfictie)
FanfictionEen 1D fanfic van een aantal jaar geleden. Ja, Zayn is dus nog in the picture. Ik vind het geen goed verhaal meer, maar dit is voor de mensen die het toch willen lezen. Dit boek vertelt het verhaal van een jong meisje met een dramatisch verleden e...