Not; Cem ve Tuba karakterini değiştirmeye karar verdim.Umarım beğenirsiniz.
(ERKELERDEN)
CEM 'den
Alarmın çalması en nefret ettiğim şeydir.Bu yüzden kardeşimin öpücüğüyle uyanmak gözlerimi mutlu açmamı sağlıyordu.-Günaydın abilerin en yakışıklısı.
-Günaydın prenseslerin en çirkini.
-Yaa.Abi hep çirkin diyorsun.Çirkinsem sana çekmişim.
Söylene söylene odadan çıktı.Kendisi tam bir cadı aslında çok güzel ama kızdırmayı seviyorum..Yataktan kalktım.Duşa girdim.Hızla hazırlanarak kahvaltımı yaptım.Arabayı çalıştırdığımda Kuzeyi aradım.
-Nerdesin Kuzey.
-Çocukları aldım okula gidiyorum
-Tamam okulda görüşürüz..
Bazen araba kullanmakta sıkıyordu helekı kırmızı ışıklar varken..Sanki birine yakalandın mı uğursuzluk peşimi bırakmıyor ve hepsine yakalanıyorum.Arada umursamayıp devam ettiğim oldu.Bir süre sonra her zamanki gibi okulun yakınındaki kırmızı ışığa yakalandım.Yeşili beklerken sağa sola bakınıyordum.Okulun formasını giyen fakat daha önce okulda görmediğim bir kız geliyordu.''vayy..Güzelliğe bak.''diye kıza bakarken kız ağaca tosladı.''Yuh nazarım değdi.''diyerek kahkalar attım.En komiğide ağaca pardon demesiydi.Bu daha çok gülmeme sebep oldu.Çok sesli güldüm sanırım.Kız arabanın içine bakıp ''Ne gülüyorsun be'' diye bağırdı ''Bir insanın,ağaçla bu kadar bütünleşmesine gülüyorum.Sorun mu?'' Diyerek kahkaha attım.Birden yüzüme birşeyin çarptığını hissettim.Kız arabama ve bana toprak attı.Sabah sabah belamısın lan diye inecekken korna sesleriyle arabayı sürmeye başladım.
...
Kantine bizimkilerin yanına gittim.Kuzeyin benim gibi kaşları çatık bir şekilde olması dikkatimi çekti.Sinirim çok mu belli oluyordu.Kuzeyin sorusuyla ona döndüm
-Cem bu ne sinir.
-Ya sorma sabah sabah bir bela aldım başıma.Kısadan olayı anlattığımda.Rüzgarın
-Oww! Cem ne ayak kız güzelmiydi bari..diye sorduğunda..Tam bela oğlum ne güzeli desemde iç sesim aksini söylüyordu güzeldi ve dikkatimi çekmişti.Kuzey fazla yorum yapmıyordu hem dalgın hemde sinirliydi daha fazla dayanamayıp sordum.
-Kuzey sana ne oldu kardeşim
-Öyle bir belada bana denk geldi.Arabayla okulun otoparkına girerken bir arabayla burun buruna geldim.Son anda durdum.Sanki suçluymuşum gibi saydırdı arkamdan kız olmasa yapacağımı biliyordum.Dediğinde Timuçin araya girdi.
-Ama kızı okula girene kadar takip etti..Yetmedi hangi sınıfta diye koridorda bekledi.
-Ne alaka lan.Ben o kıza haddini bildirmek için öyle yaptım.
diye saçmaladığında hepimiz kahkaha attık.
Hadi beyler zil çaldı içeri girelim diyen Timuçini onayladık.Sınıfa gitmeye başladık.Koridora giderken Öğrencilerin ders boş dediğini duyunca biraz daha oyalandık.Aradan fazla geçmedi.İçerden kızların tartışma seslerı geldi.Ve Rüzgar
-Beyler kız kavgası var.Hadi Girelim...dediğinde Kuzey
-Ya malmısın oğlum.Ne işimiz var kız kavgasında...Timuçin araya girerek
-Bence bir bakalım.Kesin Derin birine sardı...Hepimiz onayladık..Buna Rüzgar bozuldu ve ''Timuçini hep onaylıyorsunuz.Lan beni niye onaylamıyorsunuz.Sanki farklı bir şey dedim.Bütün bunlar o inek diye dimi'' dediğinde hep bir ağızdan ''RÜZGAAAAR'' Dedik..Ve içeri girdik.
Yeni gelen bir kız ayakta ve Derinler kızın önünde bağırıyorlardı.O anda kıza üzüldüm.Derin taktımı takar diye düşünürken.Karşıda benim belamı gördüm.Gülümsememek elde değildi.Yerime geçtim.Tekrar kızın olduğu yere baktım ama yerinde yoktu.Etrafa bakınırken Derinlerini elini yeni kızın omuzundan vurarak indirdi.Sonra Esra Belaya vuracakken elini tutup arkaya çevirdiğinde gözüme güzelliği dışında çekiciliği gelmişti.Birden Kuzeyin ''yuh yok artık bir bu eksikti''diye söylenirken ne olduğunu anlamadan kuzeye baktım.''Bahsettiğim kız işte"dedi.Kimden bahsettiğini anlamadım."Yeter" diye bağıran kıza baktım.O mu diye işaret ettim.Kuzey evet anlamında başını salladı.Rüzgar gülerek "Beyler busene çok eğlenceli geçecek" dedi ve Kuzeye dönüp "Senin ki çok asi bu seni döver oğlum."diyen Rüzgarın ensesine vurdu."İşin gücün dalga geçmek dimi." diye cevap verdi.Rüzgarın konuşası gelmiş olmalı ki susmuyordu."Ama şu kız kim oda yeni,yeni ve güzel yalnız görünüyor bence dışlanmasın "Diyerek kızın yanına giden Rüzgarı izledik."Bu kızlara alışsan iyi olur.Ben Rüzgar"diyerek kıza gülümsedi.Kızın verdiği cevap ve Rüzgarı kale almaması bizi kahkahaya boğdu.Rüzgar sap gibi kızın arkasından baka kaldı.Yanımıza geldiğinde "Abi gülmeyin ya.Atarlı çıktı"DEdi ve elleri ile kafasını karıştırdı.Birden aklıma şu bela kız geldi.Nerede acaba diye düşünürken iç sesim "yok artık Cem kendine gel".Gözüm Kuzeye kaydı çok dalgındı.Hepimiz yakındık ama Kuzey ile aramızda başka bir bağ vardı.Kuzeye dönüp "Neyin var çok dalgınsın".
-Şu yeni gelen kız dikkatimi çekti.Normalde başka bir kız olsaydı.Çok daha farklı olurdu.
-Peki bunu farklı yapan ne?
-Bilmiyorum
-Aşk mı?
-Yuh! Lan siktir git.
Ne aşkı diye tepki verdi.Bu arada Timuçinin ortalıkta olmadığını fark ettim.Rüzgarda bilmediğini söyledi.
...
Timuçin geldiğinde nerde olduğunu sorduğumuzda sonra diye geçiştirdi.Kuzeyin nefret ettiği tarih dersine merhaba dedik.Herkes uyukluyordu.Hoca bunu fark etsede hala anlatıyordu.Herkes uyurken bela kızın birşeyler karaladığını gördüm bakmaya çalışsamda göremedim.Ama ilk kez onu gülümserken gördüm.Gülerken çokta bela gibi değildi.Kuzeye "Öğleyinde okuldamıyız" diye sordum ama Kuzeyden cevap gelmediğinde Baktığı yere baktım.ATarlı kıza bakıyordu.Kız bakıp kafa çevirince Kuzeye yaklaşıp "oğlum kızı yiyecek gibi bakma"Kuzeyden cevap gelmedi.Nihayet zil çaldı.Rüzgar nereye gidiyoruz dıye sorduğunda Kuzey kantine gidelim dedi.
Kantinde herzamanki yerimizi aldık.Kuzey"Nereye gitsem bu kız karşımda" dediğinde atarlıdan bahsettiği açıktı.Rüzgar"Ne güzel aramak zorunda kalmıyorsun.Ama benim yeni ve güzel sınıfta mı kaldı"diye kantine bakınıyordu.O an Timuçine baktım"Sen nerdeydin "diye sordum.
-Derinlerin sataştığı kız bankta ağlıyordu.Yanına gittim.
-Sen niye gittin yanına.
-Bilmem ayaklarıma hükmedemedim.Kıza haksızlık yapılıyordu.Çalışmak, yada Çalışkan olmak ınsanların dalga geçeceği birsey değil.Dediğinde Rüzgar
-Vay! İnek ineği çekermiş.Dedi ve hepimiz aynı anda "RÜZGAR" diye bağırdık.Sonra Timuçin devam etti.
-Kızda farklı bir şey vardı.Çözemediğim ama oda zamanla artık dedi güldü.
Derinlerin kantine girmesiyle bir bokluk çıkaracağını anlamıştım.Diye düşünürken Kuzey'kine doğru gittiler.
Daha sonra karşıdan birinin bana bakmasıyla göz göze geldik."Aha belam geldi" söylenirken Derinin sesi daha fazla çıkıyordu.Pür dikkat kızlara bakıyordum.Atarlı kızın söyledikleri hepimizi kahkaya boğdu.Kuzey gülümsüyordu çünkü bu kız kendisini anımsatıyordu.Ardından bela kızın oraya gitiğini gördüm.Sert şekilde Derinin omuzunu tuttu.Tam net göremesemde belliydi Derinin ağzını sıçtığı.Bunlar birbirlerini tanıyor mu yoksa yeni kız dayanışması mı.Ya da sandığım kadar bela değildir.Birbirleriyle tokalaştılar belliki yeni tanıştılar.Kuzeye dönüp
-Bunlar her seferinde Derinlere haddini bildiriyorlar.
-Bence bunun daha önce olması gerekirdi..Dedi KUzey...Timuçin araya girdi
-Geç olsunda güç olmasın dedi..
Rüzgar Herzamanki tavrıyla "Ben demiştim bu sene çok eğlenecek." Eskiler - Yeniler" Deyince hepimiz güldük.
Eğer hatalarım varda şimdiden özür dilerim..okuduğunuz içinde teşekkür ederim.
Uzun aradan sonra düzenleme yaparken farkettim ki sizleri ve karakterlerimi çok özlemişim.. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek)
JugendliteraturKim istemez ki düştüğü yerden kalkıp,üstünü sirkeleyip HAYAT'a meydan okumayı..