Gözlerini gözlerimde hissettiğim an.

316 218 12
                                    

TİMUÇİN ' DEN

(2 Gün sonra )

İki gündür o geceyi düşünüyorum.Gamzenin attığı mesaj aklıma geldikçede çok kızıyordum.Ben onunla el ele devam etmeyi düşünürken onun yaptığına bak..''Kendine gel Timuçin '' yoksa yok..2 gündür Hiç bir şey olmamış gibi davrandım.Bu onu rahatsız etsede yapabileceğim bir şey yok.Bunu isteyen oydu.Aslında iyi olup olmadığını çok merak ediyorum .O günü hala unutamadım.Rüzgara gelen telefonda Gamze mi dediği zamanki kalp ağrım hala devam ediyor.En kötüsüde yanına gittiğimde dokunma dıye bağirmasıydı.O an tek düşündüğüm onu o sıkıntıdan kurtarmaktı.Düşüncelerimle boğuşurken omzumda el hissettim.

-Olum sesleniyorum niye bakmıyorsun.Daldın boğulacaksın .Ne düşünüyorsun o kadar .

diyen Ceme baktım.

-Yok bir şey dalmışım .Zilmi çaldı hadi ...Diyerek kalktım.

TUBA'DAN

Hafta sonumu kızlarla beraber geçirecek olmam çok iyi gelecekti bana.Pazartesi sabahı ameliyat olmak için yatmam gerekecek.Seherin çağırmasıyla daldığım yerden çıktım.

-Hadi film izleyelim.Mısır ben patlatırım

- Hayır Cuma C.tesi eğlendik bugün erken yatılacak yarın zor gün.

Melek annemiz gibi bizi yönlendırmesı güldürdü hepimizi ben araya gırdım

-Ya fark etmez yatsam yatamıcam zaten izleyebiliriz.

-Uyumasan bile dinlenmelisin Tuba.

Hepimiz yataklara girdik .Yarın Cemin gelip gelmiceni merak ediyorum.Kendi kendime düşünürken Melek geldi.

-Tuba,uyudun mu ?

-Bu streste biraz zor .Sen gelmeseydin Ben gelecektim.

-Hiç konuşamadık seninle Nasılsın

-İyiyim.Kardeşlerim yanımda tabiki iyi olcam.

-Tubaaaa.....Diye uzattığında Cemden bahsettiğini anladım.

-Ya kırgınım Melek .Hoş yanıma gelse Özür Dilese kırgınlığım geçeçek ama onuda yapmıyor.Ama gönlümü almak yerine dahada kırıyor.O kırdıkçada benim canım yanıyor.Belkide yoktur hıç bir şey ben görmek istediğim gibi goruyorum.

-Sanmam üzgün cem bakışlarından da belli..Ama sanırım çok kıskanc yanında kimi görse parlıyor.

-Senin gibi işte.Melek Kuzeye yaptığın haksızlık nasıl olcak nasıl alcaksın gönlünü .Şimdi Cem gibi sürün.Bak ben ne diyorum gelse sarılsa herşey düzelecek.Kuzeyde öyle bence.

-Bilmiyorum umarım herşey yoluna girer.Hadi uyuyalım geç oldu.

-Konu sana gelince nasıl kaytarıyorsun.

Bu güzel muhabbetten sonra uyudum..

......

Sabah şarkı sesiyle uyandım.Seherle Gamze bağırarak şarkı söyluyorlardı.Kalktım duşumu aldım .Aşağı indim.Melek kapıdan içeri girdi.Girer girmezde söylendi.

-Sabah sabah açık fırın bulayım dıye neler çektim.

-Sen dedin birşey olmaz diye ben demiştim sabahın beşi bulamazsın..

Gamzenın dedğiyle güldüm.

Bu sefer Seher bağırmaya başladı ..

-Haadiiiiii kızlar kahvaltı ya kahvaltı yaaa ..

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin