:) İş Birliği :)

308 243 26
                                    

SEHER den

Herşeyin çok güzel gitmesi benii korkutmuyor değildi.Umarım hepimizin hayatında güzellikler olur.Telefonum çalınca yüzüm güldü.

-Günaydın aşkk
-Sevgilim kapıdayım gel.
-Aaa nerden çıktın aşkım
-Özledim desem
-Hemen geliyorum derim.

Hızlı hızlı hazırlanıp çıktım.Arabaya bindim sımsıkı sarıldım.Her zamanki gibi anlımdan öptü.Okula gittik. Artık herkes bildiği içinde daha rahatlık ellerimi tutup okula girdik.Tüm gözlerin üstümüzde olmasına şaşırmadım sonuçta Rüzgar Poyraz o okulun sempatik ve yakışıklı çocuğu idi.Ve bu çoçuk sadece benimdi.Çoğu kız gözleriyle bana küfür ediyordu. Sınıfa girdiğimde bizimkilere baktım çok suratsız duruyorlardı.Rüzgara
" yanlarına gitsem iyi olcak aşkım"
Dedim.Anlımdan öperek onayladı.Kızların yanına gittim

-Kızlar hayırdır bu ne surat.

Deyınce Tuba arayan girdi.

-Melek anlat dedi.

Melek;çok yorgunum seher ama kısacası dün Kuzeye gittiğimde başka kızla el ele oturuyordu. Yetmedi öpüştü

-Yok artık.Rüzgar Kuzeyin çok heycanlı olduğunu söyledi.Hatta heycandan derken melek sözümü kesti.
-Daha fazla Kuzey hakkında konuşmak istemiyorum.

Kuzey sınıfa girince melek daha fazla katlanamıcam diyerek sınıftan çıktı.
Kuzeyinde peşinden gittiğini gördük.Rüzgarlarda bizde arkalarından gittik.

Kuzey Meleğin kolunu tutarak durdurdu.Kendine çevirdi.
-Melek ne oluyor ne bu tavır ne yaptığını sanıyorsun.

Melek o kadar sinirliydi ki kendini tutamayıp Kuzeye var gücü ile tokat attı ve bağırmaya başladı.
-Senden nefret ediyorum Kuzey asla adam olmayacaksın sen anca altına aldığın kızlara bakarsın dimi.

-Kendine gel Melek dün gece ile bunların ne ilgisi var. Gelmemenin bahanesi mi bu.Gelmek istemiyorsan adam gibi söyle söyle.
Diye bağırdı. Koridor melek ve Kuzey sesiyle doluydu.Melek bu sefer Kuzeyin göğsüne vurmaya başladı.
-Eline ne geçti. bana bir kızla nasıl el ele tutuşmayı mı gösteriyosun.yada öpüşmeyi.Nasıldı mutlu oldun mu mutlusundur kesin hoşuna gittimi.Sakın karşıma çıkma seni görmek istemiyorum.
Dedi ve ağlayarak gitti. Hepimiz ne yapmamız gerektiğini bilemedik. Tuba ve Cem izleyenleri gönderdi. Kuzeyse tepki vermeden öyle duruyordu. Sonra tekrar koşmaya başladı Meleği kolundan kavradı ve durdurdu.

-Bana inan göründüğü gibi değil.
Diyerek kendini ifade etmeye çalışıyordu.Ama galiba gerçekten bir yanlış anlaşılma var.Melek pişman olmaz umarım.Kuzeyi itti ve okuldan çıktı Melek.
Tubaya baktım "yanına gidelim" dediğimde.Yalnız kalmasının iyi geleceğini söyledi.O ara bizde ne oldu ne bitti öğrenelim.Rüzgara gidip sorduk.
Rüzgar
-Tamamen yanlış anladı.Kuzey Meleği beklerken salak bır kız gelip öpmüş felan yapacağını yapmış.Kuzey boğazını felan sıkmış kızın ama Melek o kısmı görmemiş.
-Birşeyler yapalım Rüzgar.
-Sakinleşince hallederiz aşkım sen üzülme.

Melekten

Hala birşeyler anlatıyordu. Gerizekalı hayatımda ilk defa birini sevdim. Gözlerimi gözlerine teslim ettim.Nasıl böylece bir acıyı yaşatır bana. Sevgilim değildi ama aldatılmış hissediyorum. Asla affetmeyeceğim asla.Nasıl sevdim böyle birini kendimden nefret ediyorum.

Kuzey den

Beni dinlemeden nasıl yargılar.Bu gözler hiç mi birşey anlatmadı. Kalbimi açtım ona.Tereddütsüz onunla olmayı seçtim.Kalbime hükmetmeye sevdim.Tamamiyle ona ait hissettim.Şarkımızı söylerken de mi kalbimi görmedi.Herşeyi kanıtlıcam.Suçsuz yere benim gururumu incittiğini göstercem.

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin