Bölüm 22

295 213 15
                                    

CEM'DEN

-Ya oğlum ne takıyorsun bu kadar ..Kavganızda birşey yok kıi Siz neleri atlattınız..Kız uyusun uyanınca geçer siniri.

Kuzeyin söyledikleri doğruydu çok şey atlattık ve ben onu zor buldum zor kazandım kaybetmek istemiyorum.Evet haklıydı Kuzey AAma genede neden içim rahat değil..O gelme uyucam derken bile bırakmak istemmeiştim..Kapının çalması ile Kuzeyle birbirimize baktık.

-Kuzey birini mi bekliyorsun.

diye sordum.

-Hayır.Dur açım ben anlarız.

Kuzeyin kapıyı açmasıyla..Timuçin Gamze,Rüzgar Seher elle ele içeri girdiler.Arkalarından Melek girdi..Herkes vardı Tuba yok..Tuba dışında herkes burdaydı..

-Tuba nerde..Yalnız mı bıraktınız..Uyuyor mu ?

sorduğum sorulara Melek gözlerini kaçırdı.Kuzeye baktı.Bu sefer diğer kızlara baktım .Gamze elini kafasına koydu.Seher ise dudaklarını bastırıyordu ağlamamak için..Anlayamadığım bu gerginlik neydi böyle..Bu durum içimi sıkıştırıyordu.TEkrar sordum.

-Kızlar Tuba nerde?

Kızlar birbirlerine bakmakla kalıyorlardı.Daha fazla dayanamayıp bağırdım.

-Ne oluyor lan..Ne susuyorsunuz..

Melek sessizliği bozdu.

-Tuba yok.Odada olduğuna eminmisin yada uyuduğuna.

-Evet ..Yani uyucm gelme deyince gitmedim arkasından..Melek neler oluyor.

-Bilmiyorum Cem Tuba yok işte aradım çaldı ıkıncısınde kapalıydı telefonu..Sen konusmadın mı hiç

-Hayır..LAnet olsun gelme arkamdan deyınce gitmedim amk gitmedim..

Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.Nerde bu kız..NEreye gitti.Ah Tuba ..Nerdesin ..Nerde...Nerdee...Nerdeeee diye sinirlenip önümdeki sehpayı devirdim..Çok sinirliyimdim sinirime hakim olamayıp bu sfer duvara yumruğumu geçirdim..Aslında o tekmede yumrukta kendimeydi..Neden peşinden gitmediğim için onu neden bıraktığım içindi..Bir kez daha kaybetmicem onu..

Kuzey araya girerek ''Sakin ol oğlum..Dur bı gelir belki hava almaya çıktı.''Bu sefer Rüzgar konuştu ''Abi kızları korkutuyorsun''..

Melek dışında Gamze ve Seher köşeye çekilmişlerdi.Melek her zamanki dik duruşuyla..

-Cem onu kızdıracak bir durum oldu mu?

-Hayır..Ufak tartışma kıskançlıkla başladı.

Seher:Buna sinirlenmez ki..Trip yapıyor gibi davranıp odaya girip sevinç dansi yapar gecen günü hatırlayın kızlar..

Gamzenin öksürmesiyler Seher kırıdğı potu anladı ama sesimi çıkarmadım.Seherin söyledikleri hosuma gitti.Fakat daha önce düşünmem gereken şey vardı..Mesele Tubanın nerde olacağı.Aklıma Ecrin gelmişti..

-ECrine gitmiş olabilr mi?

Melek ''Sanmıyorum ama bır arasan olur''

Telefonu elime aldım.

-Efendim.

-Ecrin Tuba ordamı?

-Hayır ne oldu ki..

-Tamam yok birşey deyip kapattım..

Zaten kafam allak bullak birde şimdi anlatamam onu..Kendi aramızda nerde olcağına dahil konuşurken birden kapı açıldı hepşmşz bir umutla kapıya baktık.Gelen Ecrindi..

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin