(Bir Ay Sonra)
MELEK 'den
Annemin ilgisizliği Babamın iş kolik tavırları canımı sıkıyordu.Gururumdan dolayı dile getirmiyordum.Annem var mı Babam varmı belli değil.Genede şükrediyorum ilgisiz bile olsa bir ailem var.Tuba aklıma geldi.Annesi yoktu.Babası ise terk etmişti onu.Gamzede Tüm ailesini kaybetmiş dedesi ile yaşıyorduk..Seher biraz daha şanslı ailesi hem ilgili hemde çok tatlılardı.Bizede anne baba gibi ilgi gösteriyorlardı.
Ayşe Sultan "Meleğim benim iyi dersler " diyerek yolcu etmesi sevindirdi.Kendi mi bildim bileli benimle..Annemden çok bana annelik yaptı.Hatta anneme bile yapmış.Sanırım birtek Ayşe Sultan beni seviyor.Arabayı çalıştırdım.Erken çıktığını anlayınca Tubayı aradım.
-Efendim canım
-Tuba çıkmadıysan bekle alayım seni
-Tamam bekliyorum.Radyoyu açtım çalan müzik gülümsetti beni..Acaba şarkıda ki gibi Dev bir aşkım olacak mı diye düşündüm.(çalan şarkı.Seden Gürel devlerin aşkı)..
Tubayı aldıktan sonra bir süre sessizlik vardı.Sessizliği bozan Tuba oldu.-Yuh ya bir ay oldu okulların açıldığı okula gelmemiz.Of ne çabuk geçti zaman sınavlar felan.
-Aynen sınavlar var.Çalışmamız lazım geçen akşam matematik çalıştık bu sefer tarih çalışalım.
-Bu akşamda toplanalım sınava çalışalım.
-Bana uyar.Ama busefer Gamzelerde olalım iki dir sana geliyoruz.
-Tamam bana uyar..Sınav muhabbeti derken zaman geçti.Okulun otoparkına baktığımda ilk gün burun buruna geldiğim aracı gördüm.Hızlı hızlı arabadan indim.Arabanın etrafına içine bakıyordum kimin acaba diye düşünürken
-Bukadar özlediğini bilsem daha sık gözüne görünürdüm..
Ne yani kuzeyin arabası mı bu.Ama başka arabayla geliyordu.
-Sorma o kadar özledim ki.Dayanamayıp arabayla özlem gideriyorum.
Söylediğim laftan sonra bana doğru yaklaştı.O yaklaştıkça ben geri gidiyordum.Bir iki adım geri geldikten sonra sırtım kapıya dayandı.Yüzünü,yüzüme yaklaştırdığında anlamadığım heyecan oluştu.Ne oluyordu da heyecanlandım bilmiyorum.O kadar yakınımda olması farklı hissettirdi.Bir süre baktıktan sonra konuşmaya başladı.-Şimdiye kadar tokat atman gerekirdi.Atmadığına göre nefret etmiyorsun.
Söyledikleri kulağımda yankılandı.Evet nefret etmiyordum.Bir kaşık suda boğabilirdim ama ne değişti.Düşüncelerimden kurtulup cevap verdim.
-Okulun ilk günü saydığım küfürlerin sana geldiğini bilseydim.Daha ağır söylenirdim.
-Zorlama...Şeytan olmak için fazla meleksin
Dedi ve beni kapıdan çekti arabasını çalıştırıp gözden kayboldu.Nedemek istedi.İsmimden dolayı esprimi yaptı şimdi.Bir aydır bu okuldayım hergün göz göze gelmem ilk zamanlardaki gibi rahatsız etmiyordu.Şimdi düşünüyorum da hatta gözüm bile arıyordu.İyi de ders başlamadı nereye gidiyor bu şimdi.Kendi kendime düşünürken.Tubanın
-Heyy.Orda yatmayı düşünmüyorsun heralde.
Demesiyle kendime geldim.-Sen espri mi yaptın.
Birbirimize sataşarak sınıfa girdik.
Gördüğümle şok geçirdim.Seher Rüzgar ile oturmuş çantamı ise Kuzeyin sırasına koymuştu.Sehere doğru giderken lütfen der gibi bakmasına kıyamadım.Geri dönüp çantamın olduğu sıraya oturdum.Neyseki bugün burda yok idare ederim.Hala gelmemişti.Bu duruma hem seviniyor hemde üzülüyordum.Deli gibi merak ediyordum.Sonra kendime kızıyordum.Zaman bana inat ilerlemiyordu.Tenefüslerde kızlarla eğlensemde aklımın bir köşesinde nerede olduğu vardı.Sonunda çıkış zili çaldı.Tam sınıftan çıkarken.Rüzgarın Ceme "Abi Kuzey nerde ne iş niye gitti." Sorduğu soru merak ettiğim soruydu adımlarımı yavaşlattım bana yakışmıcak şekilde dinlemeye başladım.Kulak misafiri desek daha ıyı.Heyecanla Cemin vereceği cevabı bekledim.Cem "ince iş olum anlarsın." diyerek güldüler.Cevap duraksamama sebep oldu.İçimdeki kırgınlıkta neydi böyle.Peki neden ağlamaklıyım.Ne yani göz göze geldiğim zamanlar öylesinemiydi.Hemen kendimi toparlayıp eve gittim.
Pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.Gene aklıma geldi.Başkasına mı aşıktı başkasına mı bakıyordu.Düşüncelerimden dolayı kendime kızmaya başladım."Melek saçmalama o salağa aşık gibi davranma şuan ki tavrına bak".İstemeden de olsa gözümden yaş aktı.Daha fazla akmasınlar diye gözlerimi kapattım.Anlayamadığım duygudan çıkmaya çalışırken uykuma yenik düştüm.KUZEY 'den
Rutin kontrolleri bitmiş olan Audime sonunda kavuştum.Neredeyse bir aydır kullanmadım.Hevesle arabaya bindim okula doğru sürdüm.Okula girdiğimde aklıma melekle burun buruna geldiğim gün geldi.Sonra bu düşüncelerimden kurtuldum.Bir aya bu kadar çabuk aklıma giremezdi.Sınıfa çıktım.Sıraya oturmamla telefonumun çalması bir oldu.Arayan Babamdı.
-Efendim.
-Nerdesin Kuzey
-Baba sorumu bu.Okuldayım
-Özel bir yemeğimiz var gel ve konuklarımız ile tanış
-Baba dersim var sınav haftası gelemem.
-Senin geleceğin söz konusu gel buraya.Karın olacak kızda burda hemen gel
-Ne yanı bana görücü mü buldun.Yapma baba bu yaşta bunu düşünecek değilim.
-Tamam ozaman al annene söyle hassas olduğunu biliyorsun ikimizde üzülsün istemeyiz dimi.Annem söz konusu olduğu zaman benim için herşey geride kalır.Daha önce benim yüzümden temiz kalbi sorun yaşadı.Bir daha buna izin veremem.Kalktım ceme bahsettikten sonra sınıftan çıktım.Otoparka gittiğimde arabamın yanında birini gördüm.Dolaşıyor etrafa bakıyordu.Yakınlaştığımda Melek olduğunu anladım.Sanırım ilk gün ki arabayı hatırladı.Uzun zamandır kontrol edildiği için kullanmamıştım.
Farklı şekilde yaklaşmayı seçtim.
-Bukadar özlediğini bilsem daha sık gözüne görünürdüm..Tahmin ettiğim tepkiyi vermedi.Cevabı verdi.
-Sorma o kadar özledim ki.Dayanamayıp arabayla özlem gideriyorum. Dedi.Kalbim beynime hükmetmişti istemeden gözlerine bakarak üstüne doğru yürüdüm.Gideceği yer kalmayınca arabaya yaslandı.Yüzümü yüzüne yaklaştırdım.Öyle güzel bakıyordu ki bir ömür ona bakabilirdim.Şaşırmış olmalı ki gözlerini kırpıyordu.Sanki kakülleri gözlerine batıyordu.Ama Melekte farklılık vardı.Gözleri nefretle bakmıyordu.Fazla masumdu adı gibi melek gibiydi.Artık çekilmem gerektiğini düşündüm.Olayı espriye bağladım.Arabamın kapısından çekereK bindim.Uzaklaştıkça aynadan bakıyordum sadece öyle duruyordu.
...
Babamın söylediği Boğaz manzaralı restoranta girdim.Babam ve arkadaşlarını kafamla selamladıktan sonra oturdum..Karşımda oturan kız bana bakıp dudaklarını ıslatıyordu.Tabi herkes kendi halinde konuşurken benim aklım Melekte idi.Adının Ada olduğunu öğrendiğim kız..
-Kuzeycim çok bunaldım.Biraz dışarı çıkalım mı?
Ben hayır diyecekken babam tabi kızım diyerek benden önce cevap verdi.
Kız konuşmaya başladı.Söyledikleri sadece bulanık geliyordu kulağıma.Aklım başka yerdeydi.Derken kız yakamdan tutup öpmeye başladım.Ne olduğunu anlayamadım.Ama kız müthiş öpüşüyordu.Şimdiye kadar yatakta devam etmem gerekirken ben kızı ittim.Ve konuşmaya başladım-Şimdi sen demin yaptığınla seninle olacağımı mı sandın.O küçücük beynine sok.senin gibiler artık dikkatimi çekmiyor.
-Kuzey ben seni mutlu edebilirim.
-Senin gibiler beni mutlu edemez.Sen yatmaya dünden razı gibisin..Benim yatakta ki mutluluğa ihtiyacım yok ada.şimdi naş.
Kızı orda bırakıp evin yolunu tuttum.Babam ilk çok kızdı ama annem anlamış olcak o kızdan bize gelin olmaz kötü kız o bey demesiyle beni kurtardı..Annemde kızı sevmediği için üzülmedi.aile içi konuşmalardan sonra odama çıktım.
Bedenim yorgun değil ama beynim fazlasıyla yoruldu.Kuzey ile Melekten bir bölüm..
İyi okumalar Teşekkür Ederim :)
Şimdide Melek ♥️ Kuzey
Göreyim bu aşıkları sevenleri..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek)
Ficção AdolescenteKim istemez ki düştüğü yerden kalkıp,üstünü sirkeleyip HAYAT'a meydan okumayı..