Bölüm 18

279 207 14
                                    


Sonunda görmek istediğim oldu..:)

TUBA'DAN

Çalan telefonla gözlerimi yarım açmış arayana baktım.Arayan kişi yüzümü güldürdü..Hiç beklemeden açtım.

-Efendım Cem

Bilerek ismi ile hitap ettim vereceği tepkiyi merakla bekliyordum.

-Yanlış mı duydum?Sen bana Cem mi dedin?

-Evet doğru duydun.Ama sen Cem değilmisin?

İnatla istediği şeyi söylemedim o söyleyecek banane.. Beklediğim oldu.

-Benim inatçı Hatunum.
-Benim inatçı sevdiğim.
-Kapıdayım gel.

Hemen kapattım Telefonu ve kalktım.. Aynanın karşısına geçip dün akşamı düşündüm.. Herşey rüya gibi geldi.Alarmın sesini duyup uyanmaktan korkuyorum..Cem artık benimdi benim sevdiğim sevgilimdi. Dün gece için biraz kızsamda sanırım sehere teşekkür borçluyum.Meleğin yatağında olmadığını görünce şaşrdım.Ona herşeyi anlatmam lazım.
""ayy Cem kapıdaydı" " tepkimle hızlı hızlı hazırlandım. Hemen kapıyı açtım. Açtığımda yoktu. Çok mu beklettim acaba diye düşünürken birden karşıma çıktı.

-Gittim diye korktum mu hatun.

-Evet.. Dedim gözlerine bakarak bana yaklaştı burnuma öpücük kondurdu.Tekrar gözlerıme baktı.

-Senden asla gitmicem Tuba

Romantikliğin dibine vurmuşken araya giren ses "Kavuşan bir biz değiliz anlaşılan" Kuzeyle Melek el ele bize doğru geliyordu.İstemeden bağırdım.
-Meleeeekkk..Ay şaka gibi..nasıl ya..ne zaman..ya benden nasıl saklarsın.. Hemen bana anlatıyorsun.Sonunda oldu bu iş hee..

Söylenirken Kuzey ve Cemin şaşkın ifadeleri üzerimdeydi.. Melek araya girdi ard arda sorduğum sorular onuda utandırdı.Yanıma yaklaştı.
-Sakin ol Tuba..Ayrıca seninde bana anlatacakların var gibi ama şimdi aırası değil..

Dedi tıslayrak.. Tabi geçde olsa verdiğim tepki yanlış olduğunu anladım. Cem konusarak be kurtardı.

-O zaman bu mutlu çiftler bence kahvaltıyı haketti.

Kuzeyle Melek onayladıktan sonra yürümeye başladık.Bir kaç adımdan sonra

-Peki ya biz..
Diyen kişiye döndük.Yok artık Gamze ve Timuçin.. Hepimizin Şaşkılığı belliydi.. Kuzey
-Rüzgara helal olsun büyük operasyon..Nerden izlıyor şimdi piç Allah bilir.

Bu sefee Cem konuştu.
-Lan ayakta uyuttu resmen bizi yok kızlar sakaryadaymış eğleneceklermiş bilmem ne.. Lan kaç gün ne çektim ben..

Cemin anlatıklarına kahkaha attım.Cem elimi sıktı kulağıma.
-Hatun o gülüşler bana..

Sadece gülümsedim.Tabiki ona sadece..Ama kıskanmasını seviyorum..Kahvaltı için salona gittiğimizde açık büfeyi görünce karnımdan çıkan sesler beni rahatsız Ediyordu..Hepimiz yerleştik..İlk defa bu şekılde hep beraber oturuyorduk. Tamam bir gece daha oturduk ama ozaman Sevdiğimin gözüne hasretle bakıyordum..Kokusu yanımda değil karşımdaydı.Elleri ise bende değildi.O gece ayrıydık.. Şimdi ise ellerimiz bir yüreklerimiz bir oturuyorduk..

-Ooo ama kardeşim iyi bakmıyor mu sana bu ne dalgınlık.

Bunu diyen Kuzeyden başkası olamazdı..Tabiki altta kalmıcam..Meleğe sımsıkı sarılmasından vurdum.

-Hayırdır ahtapot gibi sardın kardeşimi tabiki sende haklsın yan masadaki taş bakınca korktun..

Dediğim an kim lan o kim yenge diye etrafına bakınmaya başladı.. Bu duruma kahkaha atınca olayı anladı..

-Yenge sen bana sataşacağına Büfedeki kız Cemi yemeden kurtar.

-E hadi bozmayayım inanayım bakınayım bari..
Baktığımda ne göreyim Cemin yanına gelmiş birşeyler söylüyor..Hemde o dekoltesiyle eğilmiş vaziyette.. Ben niye görmedim.Hep kuzey yüzünden.. Kuzeyden dönüp Ceme baktım.. Ne ara elimi bıraktı bu.. Sinirlerim alt üst oldu.Ve tabiki araya girdim..Kıza bakarak

-Hayırdır sorun ne?
Suanda kıskançlığımda çığır açtığım için kibar olamktan çıktım.Hatta kıskanınca ben olmaktan bile çıkıyorum. Kız kekelemeye başladı. Bu esnada eli tutmayı ne ara bıraktı bılmıyorum tekrar elini tuttum Cemin öldürücü bakışlarımla..Kız konuştu..

-Sadece birşey sordum.. Dedi nazlı nazlı..

-Sorma şimdi o herkese gösterdiğin yapay göğüslerini sonrada kendını çek burdan.Yoksa ben seni sürükleyerek çekerim..
Kız gözlerimdeki ateşten ciddiyeti anlamış olacak ki gözlernı devirerek gitti..
Bu kız yüzünden sevgilimle kacga etmicem..Kız beni göre göre geliyorsa kaşar zaten.Off sevgilim yakışıklı dıye oturup ağlıcam şimdi..Cemin yüzünde ki gülümseme kıskanmam hosuna gitti demekki.Kuzey tekrar yaklaştı.
-İşte benım yengem bu..
İkimizde kahkaha attık..Kuzeyle zor zamanlarda kısada olsa böyle atısmalarımız olurdu ve bana iyi gelirdi. Gerçekten kardeşimi sevecek değer verecek adam gibi adam.Kahvaltıdan sonra kahve iyi gider diye beyleri gönderdik aldırmaya..
-Kızlar herşey rüya gibi baksanıza.. Dedim. Melek "hayır herşey gerçek" gülmeye başladık.Mutluluğumuz gözlerimize yansıdı.Beyler geldi.

..

Timuçin hepimizin merak ettiği soruyu sordu.
-Rüzgar ve Seher nerde kayıplar.
Kuzey araya girdi.
-İti an çomağı hazırla dediği an Melek
-İyi insanlar lafın üstüne gelir..diyerek düzeltti..
Timuçin "Haydi şunlara bir oyun yapalım."
Kuzey "Çoktan hakettiler bencede"
Cem "Ben varım beyler intikam vakti"

Hiç hoş değildi onlar bızım için kızmamızı bile göze aldılar.Tabikş böyle birşeye izin vermıcem..

-Cem unut öyle birşey yok..Şuan yanındaysam Onlar sayesınde.Hayır yapmıyorsun.

Diyerek tepki gösterdim.Bu sefer Kuzey Ceme sataşmaya başladı.. Nooldu lan yengeden mı korktun.. Dediği an Melek araya girdi.
-Kuzey unut bu işi yok öyle birşey tuba haklı.Hayır yapmıcaksın dedi üstüne bastıra bastıra.
Timuçinin kahkahası Kuzeyide Cemide bozdu.Timucin yanlnz kaldım desenr..Derken gamze Gözlerini ayırmadan Timuçine bakıyordu. Timuçin ne oldu canım derken Gamze son golü attı.Kısa ve öz

-Timuçin hayır..

Beylerin birbirne bakıp yandan gülmeleri Kızlar olarak zafer gülücüklerimizi attık.

Seher ve Rüzgarın tereddüt ile gelmeleri boşunaydi.Hepimiz hıcbirrsey olmamış gibi devam ettik. Kahvaltıdan sonra kayak yerıne gidip eğlendik.Ne kadar kardan çok Cemin üstüne düşsemde genede güzeldi.Cemin hayırdır üstümden düşüyorsun lafları kızdırsada sevdiğim adamla herşeye razıyım..O yanımda olsun yeter..Akşam yemeğimizide yedikten sonra kızlarla tek odada kalıp sabaha kadar ne oldu ne bitti konusmaya karar verdik..Beyler mızmızlnsada odalarına gönderdik.Cemin giderken kulağıma " Ben ömür boyu yanında olmak istiyorum " demesi. Ondan ayrılmak istememe yeterdi.Tabi melek kolumdan sürüklemeseydi..Dediğimiz gibi. Sabaha kadar nasıl olduğunu anlattık..Sonra melek "Ama ufakta olsa intikam fena olmaz" diyerek sehere yastık attı.Bende sehrin üstüne atlayıp gıdıklamaya başladım.

Herşey öyle güzel gidiyorki.Bozulmasından çok korkuyorum... Annem gibi Ceminde gitmesınden korkuyordum. Babam gibi Ya bi gun benden vazgeçip soğursa..Hayır hayır kötü düşüncelere yer yok.Herşey güzel cok güzel.. Bozulmayacak bu rüya değil çünki.

Şimdiden teşekkür ediyorum..Herkese iyi okumalar

Tuba B.K

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin