BÖLÜM 19

232 207 5
                                    

TUBA'DAN

Sabah Meleğin küfürleriyle gözlerimi açtım.

-Ne oluyor be ne bağırıyorsun neye sinirlendin..

sorumu sorarken hala esnemekle meşgüldüm ve melek beni duymamış gibi elinde telefon hala sövüyordum.Yanımdaki yastığımı alıp Meleğe fırlattım.Ve tam isabet...Melek sinirle konuştu.

-Ya mal mısın kızım ne yapıyorsun?

-Kızım seslendım cevap vermedin neye kızdın sen söyle.

-Ya sorma gerizekalı Kuzeyin instagramına bakıyorum.Nerden buldum ben böyle taşı.Baksana şu fotoğraflara ve yorumlara.
Baktığımda Elleriyle yakasına tutmuş kirli sakallı gayet hoş duruyordu.. Altında yazab yorumlar gerçekten sinir bozucuydu..

 Altında yazab yorumlar gerçekten sinir bozucuydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

..offf taş taş muck...
.. Bir kereliğibede olsa öpeydim..
..Yaradan özene bözene yaratmış..
..Gelim yanına ne istersen yaparım tipine öldüğüm..

Melek haklıydı bir an içime korku düştü.. Cemin instagramına hiç bakmadım..Meleğin hali bir an güldür her yorum yapan türlü işkenceler hayal ediyordu.. Gururundan Kuzeyide arayıp söylemiyordu.. Kapının çalmasıyla kalktım.Seher gelmişti.
-Kızlar hadç kahvaltıya inelim..Rüzgar da cocuklara haber verecek..
-Olur dedim..

Seher meleğe bakıp bana kaş göz yapınca.. Melek girdi araya..

-Görüyorum lan yaptığını..
-Neyin var bu ne surat..dediğinde herzamankş melek kalkıp hazrlanmaya başladı..Ve söylenmeye devam etti.."hadi hazırlanalım beklemeyelim Kuzey efendiyi" gülmemek için zor tuttum kendımı.. Kuzeyin işi zor valla.. Rüzgar çocukları topladıgına göre cem daha uyuyor demekki..siyah dar paça kotumu üstüme gri kazağımı altıma çizmelerimi giydim.. Saçlarımı düzleştirip saldım..Bugün cemle 3 üncü günümüz sabah ikinci kahvaltımızı yapacaktık..Melekte hazır olduktan sonra
-Kuzeyi delirtrme operasyonu he..
Dediğimde Melek güldü.. " Sayılır" diye cevap verince gülmeye başladık Melek ve seherle beraber aşağı inerken "Gamze nerde"diye sordum."Timucin ile indi bile"  dedi seher..Kahvaltı için indiğimizde herkes ordaydı..Yavaşca Ceme doğru yaklaştım ve kollarımşa arkasından sarıldım..Yanağına kocaman öpücük kondurdum.
-Beni zorluyorsun hatun..

Dedikleri yüzümün kızarmasına sebep oldu.. Yanına oturduğumda tekrar kulağıma fısıldadı..
-Utanınca daha zorlanıyorum..

Gözlerine baktım ve cok kısa sürdü hemem kafamı çevirdim..

Cem ellerimi öyle sıkı tutuyordu ki..Sanki kaçacakmışım gibi..

Herşey çok güzeldi..Muhabbet, Dostluk,Aşk derken..

"Ceeeem" diye bağıran bir kız..Off bu sefer yolarım ama ben..Çok hoş bir kızdı..Gözleri iri dudaklrı belirgin..Saçları uzun ve Gamzeliydi..Ben bile böyle düşünürken Cem acaba bakıyor mu?Kafamda deli sorular hemen ceme baktım..Cem eli bırakıp "Ecriin" dedi şaşırmıştı belli ama gördüğünede mutlu olmuştu..Ayapa kalkıp içten sarıldı.. Pravo beni unuttu bile..Cem şaşkınca sordu.."Ne işin var burda" kız gülerrek Cevap verdi."İstanbula geldim. Annenler burda olduğunu söyledi.Rüzgarcığımı aradım ve konum attı" Rüzgara baktığımda ayağa kalkmış göz kırpıyordu seher ise bakışlarıyla Rüzgarı öldürdü..Kuzeyle bi an göz göze geldim.Kuzey kafamdaki deli soruları anlamış gibi Ecrinin yanına gitti sarıldı."Kız cadı Hoş geldin bal burda rahat dur valla döverim seni." İçim azda olsa rahatladı hepsiyle aynı derecede samimiydi. Ve biz kızlar hala aynı şekilde merakla bakınıyorduk..Ecrin bunu farketti.En içten gülümsemesiyle..
-Selam kızlar Ben Ecrin..

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin