MELEK'DEN
Çok eğleniyordum Ama bir yandan aklım Kuzeydeydi..Nereye gitti acaba...Dayanamadım Tubayı dürttüm...
-Bunlar nereye gittiler acaba
-Bilmiyorum bende merak ediyorum..
Aslında muhabbet herşey güzeldi.Ama hepimiz eksik hissediyorduk.
Tubayla Kendi aramızda konuşurken Gamze konuştuğumuzu dile getirdi.
-İyide acaba nereye gittiler dedğinde
Tuba: Benimde aklım Cemde kaldı..
-Ben birazdan aklını alıcam hatun merak etme...
diyen kişiye döndüm Cemden başkası değildi Tuba şaşkınlıktan ''Nasıl yani ya'' diyebildi..Cem sadece ''Gidiyoruz'' dedi ve Tubanın elini tuttuğu gibi götürdü.Ben hala şapşal şapsal etrafa bakınırken bu sefer konuşn Timuçin oldu ''Gamze'' sadece ismiyle hitap etmesi Gamzenin ayağa kalkıp yanıma gitmesine yetti..Bu sefer Seher konuştu..''Rüzgar hayırdır'' dediğinde Rüzgar ''Asıl sana hayırdır kalk şurdan sinir etme beni Yürü düş önüme..''
Rüzgar ilk defa bu şekilde ters ve yüksek sesle konuştu.Şaşırdım..
Gözlerim Kuzeyi bulduğunda yutkundum çünkü bakışları adeta beni yakıyordu..Sinirli hali hem korkuturken hemde aşık olmamı sağlıyordu..Bir erkek her haliyle yakışıklı mı olur..Kuzey hala tepkisiz bana bakıyordu.Aslında şuan gözleriyle kalk diyordu.Ve bende kalkıp yanına gittim konuşmaya başladım.
-Ş.şey (aa lanet olsun kekeledım) Biz sadece kız kıza vakit geçirelim istedim.
-Telefonuna neden cevap vermiyorsun.
Konuşması öyle soğuktu ki.Hayır yanı bu ne soğukluk kendi ne bok yaptıda bana atar yapıyor.Kendıne gel Melek dedım ve cevabımı verdım.
-Sen neden arama zahmetinde bulunamadın..SAdece mesaj attın bana Kuzey bende sana senın bana yaptığını yaptım.Yani bu ne demek oluyor bende olduğun yere glip kolundan mı sürükliyim..Nereye gittiğin belli değil gittiğin yerde kızlar nasıl varmı yokmu baktılarmı bakmadılar mı?..Tek bir mesajla olurmu sence hayır tabıkı olmaz..AAA tabi sen Kuzey Tuna sın dimi?
Bağırdım çünkü sinirlendım hayır kendını ne sanıyor ki bu sinir şey..Kuzeyse hafif gülümsemesiyle gözlerime baktı
-Böyle sinirleniyorsun ya gözüme ayrı bi güzel göründün..
Diyerek yanaştı..Yüzümün kkızardığını annladım..Bu adam napıo ya bende kalp var ayrıca etraftıklerden hiç mi utanmıyor..Bir süre daha gözlerime baktı..O kadar yakınımdaydıkı nefesını hıssedecek kadar..Sanki sadece biz vardık kimse yoktu.Tam milim kalmıştı öpmesine..''Melek '' sesiyle bir adım uzaklaştım..
Şaşkınlıkla mı korkuyla mı bılemedım ''yusuf'' diyebildim..O an tekrar Kuzeye döndüm Yusufa yaklaştı ve ''Seni bir daha Meleğin yanında görmicem Siktir git burdan''..Umarım yusuf karşılık vermez dememle karsılık verdı ..''Buna senmi karar veriyorsun..
Kuzeyin yumruğunu sıkmasından anlamıştm olacakalrı..Yusufun yakasını tuttu ve ben araya girdim..Yusufa döndüm.''Yusuf git lütfen..Kuzey sevgilim ve seni istemiyor onunla olduğum sürece görüşmek istemiyorum seninle'' söylediklerim Yusufu bozsada yapabileceğim birşey yok Kuzeyı kaybetmek istemiyorum..
SEHER'DEN
-Rüzgar daha ne kadar gideceğiz..
Durduk ve ellerimi bıraktı.İlk defa bu şekilde ellerimden vazgeçti.Bu içimde farklı bır korkuya sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek)
Ficção AdolescenteKim istemez ki düştüğü yerden kalkıp,üstünü sirkeleyip HAYAT'a meydan okumayı..