..SONUNDA..

251 207 15
                                    


Multide ; Tuba ve Cem olarak düşünün..

Tuba, dan

Bara gittiğimiz zaman herşey çok güzel görünüyordu.. Zaten böyle lüks bir otelede böyle bar yakışırdı.Kulağıma dolduran müzik beni çoktan dans pistine çıkartıp oynatacak kadar Güzeldi.Fakat içimden gelmiyordu.Aklımda Cem varken zaten kendimi veremiyorım.Allah bilir hangi kızla ne yapıyor düşüncesi ellerimi yumruk yapmama yetiyor.Sadece düşünmek bile benim içimdeki yırtıcı Tubayı çıkartmaya yetiyordu.Kafamı dağıtmak için Meleğe yaklaştım.
-Düşün düşün belki düşünerek affettirirsin kendini.. Madem burda neden aramıyorsun.

-Korkuyorum.

-He melek he bekle böyle..Kızlar Kuzeyi aldığında..öküzün trene bakttığı gibi sende Kuzeye bakarsın.

-Ne güzel moral veriyorsun diyen Meleğe gözlerimi devirdim.

Kesinlikle Cem gibi yapıyordu. Olmamış gibi davranmak affettirmez neden anlamıyorlar.Gamze kulağıma lavaboya gıdıyorum dediğinde seherin ortada olamdığıno fark ettim.Seher nerde diye sordum.Nerde olcak Telefonda Rüzgarla konuşuyor diyerek çıktı..Bir süre çalan şarkılara eşlik ederek zaman geçirdim. Arada Melekle konusuyordum. Telefonuma gelen mesaj sesi ile aldım elime

Gönderen ;Seher
Kızlara çaktırma 206 numaralı odaya gel iyi değilim.

Mesajı görmemle kafamda kırgularıma başladım. Meleğe baktığımda biriyle konuştuğunu görünce bir oh çektim.Yalan söylemekten kurtuldum. Hızla bardan çıkığ odaya doğru koştum..Kafamda kurduğum deli kurguları acaba hangisi olmuştur diye düşünürken odanın önüne geldim.
Neden 206 numaralı oda neler oluyor. Derin nefes alıp odanın içine girdim. 2 kişilik hazırlanmış masa ortam çok romantikti.Ama oda boştu nasıl ya yanlışmı geldim diyerek tekrar kapının numarasına baktım. Doğruydu. E oda neden boş ayy nu yoksa Rüzgara süpriz mı yapacak.Ama nerde birşey olmuş olmasın kafamdaki düşüncelerden kurtulup banyoya bakmam doğru olur.Bayıldımı ne oldu bu kıza. Banyoya girdim banyoda boştu.Tekrar  içeri girdiğimde karşımdakiyle çığlığı bastım.

-Ayyy

Kim olduğuna bakmadan gözlerimi kapatıp bağırmaya devam ettim.Ağzımı kapattı ve konuşmaya başladı.

-Tuba bir sus niye bağırıyorsun.
Kızım açsana gözlerimi benım cem
Te allahım ya Cem ben aç gözlerini.

Duyduğum sestrn sonra gözlerimi açtım. Karşımdaki Cem.

-Cem.. Ne işin var burda.

Etrafa göz gezdirdiğim zaman sonunda gönlümü alacaktı diye sevnrken verdiği cevap kaşlarımo çatmama sebep oldu

-Bilmiyorum. Rüzgar mesaj atınca geldim.
-Tabi ya seherle..Neyse durum anlaşıldığına göre çıkalım.

Deyip giderken içimden dursun lütfen lütfen lütfen diye yalvarıyorum.

-Bencede..
Dediği an kendimden nefret ettim.Gerizekali neye yalvarıyorsun hem masayı onum hazrladığını düşün şimdide durdurmasını bekle ne gurursuzsun.
UMURSAMIYOR SENİ..diye bağıran iç sesime haklı olduğu için cevp vermedim.Ve Cem kapıya yöneldi.Benim önüme geçip kapıyı açmaya çalıştı. Kpı kilitliydi.Elini başına koydu dişlerini sıkarak
-Rüzgar siktiğimin kapısını aç..
Diye kapıyı tekmeledi.Nasıl ya benimle olmal bu kadar mı rahatsz edıyordu.Bu duruma daha fazla devam edemedim.

-Yeter Cem.. İnsan gibi davran kendine gel. Benimle kilitli kalmak zoruna gitmiş anlaşılan ben rahatsız etmiyim.

Diyerek banyoya girdim kapıyı kitledim. Hoş kitlemesem bile gelmezdi.Anlam veremiyorım neden böyle davranıyor.Yere çöktüm dizlerime kafamı gömdüm gözyaşlarımı akmasına müsaade ettim..

Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin