TUBA danAkşama çok az kaldı.Dolabımı açtım ve geceye giyecek hiç kıyafetim yoktu.Ne yapmam gerektiğini düşünürken kapı çaldı.Aynı anda Telefon Seherin aradığını görünce hemen açtım.
-Sana çok yakışacak Güle güle giy.
Dedi ve kapattı.Kapıyı açarak gelen kutuyu açtım.Diğer kızları arayıp sorduğumda aynı şekilde onlarada yapmış.Belliki herşey istediği gibi olsun istiyordu.Bize düşende onun yanında olmak.Kutudan çıkardığım elbise Bordo yakalarında göğüse doğru inen detay vardı.Dizlerimin biraz üstündeki elbisenin kısalığı rahatsız etsede Seher için giymeyi seçtim.Altına bilekten topuklu ayakkabımı giydim.Üstüme deri ceketimi Attım.Son kez aynaya baktığımda Saçlarım salaş dalgalı güzel görünüyordum.Boynumun boş olduğunu görünce siyah boynumu dolduran kolyemi taktım.Hazır olduğumu onaylandıktan sonra taksiyi aradım.Kapıya çıktım gelmesini bekledim.Sonunda geldi.
Seherden gelen adresi taksiciye verdim.Bir süre yolu izledim.Taksi durunca geldiğimi anladım ve indim.Öyle güzel bir yer ki boğaza karşı süperdi..
İçeri girdiğimde bem hariç herkes gelmişti.Kızlara baktığımda Seherin ne kadar zevk sahibi olduğunu bir kız daha onayladım.Kızların hepsi birbirinden güzeldi.Üstümde ki ceketi görevliye verip kızlara doğru yürüdüm.
Melek, mor arada fümenin hakim olduğu desenleri olan göğüsten oturtmalı aşağı doğru kalın pileleri sırtında v dekoltesi olan mini bir elbise giymişti.Saçlarını dalgalandırmış göz makyajı güzel gözlerini hem patlatmış hemde ortaya çıkarmıştı ve her zaman ki gibi çok güzeldi.
Gamze, siyah ve beyaz detaylı straplez bir elbise giymişti dar inen mini bir elbiseydi.Çantası sürekli önündeydi sanırım utanıyordu kısalığından.Saçları salık ayrı bir havası vardı..
Seher, üstü sifon siyah altı ise beyaz olan bir mini etek giymişti.Herzamanki gibi kendinden eminim duruyordu.Dik ve güzel.Saçlarına fön çekmiş her teli çubuk gibi iniyordu.Ön kısımlarından bır tutam arkaya almış ve salmışdı.Çok hanımdı.Kız isteme merasimi olur ya sanki seheri isteyecekler gibi giyinmiş.Bu kıza ne giyse yakışıyor.
-Hepiniz çok güzelsiniz kızlar
Diyerek selamlayıp öptüm sarıldım.Seher daha sıkı sarıldı ve konuşmaya başladı.
_Hepimiz müthiş görünüyoruz.Bu gün benim için çok önemli o yuzden sorunsuz olsun istiyorum.Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.Size söylemem gereken şeyler için diğer misafirlerin gelmesi gerekir.Ne olur kızmayın ve benim için idare edin olur mu?
Kızlarla bir birbirimize bakıp anlamaya çalıştık.Çok geçmeden gelen kişilerle az çok anladık mevzuyu.
Rüzgarla Timuçin geldi.Arkalarından Cem ve Kuzey beyler birbirinden yakışıklıydı." Bu kadar yakışıklı olmasana be adam " diye söylendim.Cemi görmek içimi titretsede hala kızgınım.Karşıma oturan Ceme baktıkça kalkmak istedim..Onun gözlerine baktıkça yanan yüreğim bana kalk diye haykırıyordu.Birden Seherin gözlerinde ki mutluluğu gördüm ve vazgeçtim.Kardeşim için sanırım katlanabilirim.Kızları tek tek incelemeye başladım Gamze Timuçin ile muhabbet ediyordu.Uzaktan cok tatlı görünüyolar.Sanırım oluru var.Melek ise Kuzeyle çok samimi olmasada ikisininde muhabbeti güzeldi ve bu gözlerine yansımıştı.Seher ise mutlu bir şekilde bizi izliyordu.Cemin içimi titreten sesi ile kendime geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek)
Teen FictionKim istemez ki düştüğü yerden kalkıp,üstünü sirkeleyip HAYAT'a meydan okumayı..