Multimedia; Hikayenizi Abi ve Ablası hayırlı olsun..
MERHABA CANLARIM..YENİ BÖLÜMLE TEKRAR KARŞINIZDAYIM..
#Geçtiğimiz günlerde muhabbetiyle ve samimiyetiyle içtenliği ile benimle olan tatlı kardeşim @ElifBgcvn gelsin..
TUBA'DAN
Hıçkırıklarıma engel olamıyordum.Boğazımdakş düğüm çözülmüyordu..Hatta boğazımdaki düğüm üstünde yumruk var gibi ağırdı ağlama isteyim. Duvarın soğukluğu anlık titrememe neden oluyordu. Karşımda ki adam daha doğrusu dibime gelen adam bundan zevk alıyor gibi bakıyordu. Ellerini yanağıma dokunmak için uzattgnda elini ittim.. Busefer bir eli ile çenemden tutup diğer eli ile yanağımı okşamaya başladı.Göz yaşlarım artık ben istemeden de iniyordu.Bu sefer kahkaha atmaya başladı.. Bu adam sorunlu mu diye düşünürken kalktı ayağa ve konsmaya başladı
- Bu korku sana yeterde artar bile..Yaramazlık yapma yaparsan bende yaramazlık yapmal zorunda kalırım.. Adamın iması mide mi bulandırdı.Adam odadan çıkınca duvara sinip daha çok ağlamaya başladım..Kendimi durduramıyordum.Korkuyorum çok,korkmuyorum.. Daha yeni mutluluğu bulmuşken hayayta vazgeçmem..Tek yapabildiğim ağlamaktı...Ama kendimi toparlamam lazım ben biliyorum hissediyorum bu iğrenç yerden gıdıcem..kurtulucam..Sevdiğimin kardeşlerimin yanına dik çıkıcam..Sevdiğim "sevdiğim işte Hatunum" diyecek..
MELEK"DEN
Kuzey ve Cemin gittikleri 2 saatten fazla oldu..Neden aramadı acaba derken Cemin yanında olduğunu aklıma getrdım ve kendıme kızdım..Kuzey her ne oluraa Dostunun yanında ve bnde destekleyen olmalıyım Seher ve Gamze ye gıtmeye karar verdim.Hazırlanıp aşağa indim.Kapıdam çıkarken Babam
-Kızım nereye
-Gamze ve Sehere gidicem baba
-Dışarı çıkmasan daha iyi değilmi? Evde olmalısın..
-Kaçırılması gereken benken Tuba orda Baba sence Tubayı Melek sananlar benı nasıl bulacaklar.
Annem tam konuşacakken sözünü kestim.
-Lütfen..Ben çıkıyorum Seherş alıp Gamzelerde olcam yemeğe beklemeyin.
Diyerek çıktım.Elime telefonu aldım Kuzeyi aradım..Hala merak ediyorum. Kardeşim dediğim benim yüzümden ne halde şuan bilmiyorum. Bu durum çok canımı sıkıyor. Gelen sesle birden kendime geldim.Oha ben Kuzeyi aramıştım. Elimdeki telefona bakıp kulağıma yaklaştırdım.
-Melek...Melek... Ordamısın? İyimisin? Melekk
Sesi fazla telaşlı geliyordu. Ne kadardır dalmışım öyle..
-İyiyim. Aradığımı unutmuşum hayatım daldım kusura bakma.Seheri alıp Gamzeye gitcem.
-Tamam
-Siz nerdesiniz peki Cem nasıl.Haber yok mu? Ben çıldırcam Kuzey artık bir haber gelsin.. Polise gidelim hatta..
-Sakin ol.. Meleğim herşey yoluna girecek.Şimdi kapatmam lazıö ben sana dönerim.Benden haber bekle ben gelmeden de Gamzelerden gitme.
-Tamam.
Deyip kapattım.Ardındam Seheri aradım.Açar açmaz
-Alo. Melek. Haber mi var beklemek çok yorucu..
-Yok şuanlık ama Kuzey herşey yoluna girecek dedi.Sanırım iyi haberler var.Sen hazırlan 10 dk içinde geliyorum Gamzelere geçelim.
-Tamam
....
Sessizlikle geçen yolculuk sonunda bitti.Çenesi durmayan Seher yol boyunca konuşmadı. Tam arabadam inecekken kolundam tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar Aynı Noktada (Düzenleniyor Devam Edecek)
Novela JuvenilKim istemez ki düştüğü yerden kalkıp,üstünü sirkeleyip HAYAT'a meydan okumayı..