Κεφάλαιο 5

134 12 2
                                    

Στην πόρτα ήταν η Μαρίνα (η κολλητή μου) με την Χριστίνα (την 4η και τελευταια κολλητή μ) και οι δυο με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.Καλε αυτές χάζευαν με κοιτάνε χωρίς να μιλάνε και χαμογελούν σαν τις βλαμμένος. Κλείνω την πόρτα κι έμεινε ακόμα να μιλήσουν....περίεργο. Μετα απο ένα λεπτό που συνεχίζουν να μην κουνιούνται (αναρωτιέμαι αν ζουν) ακούω το κουδούνι. Τι έγινε ρε παιδιά πάρτυ κάνουμε?? Ανοίγω την πόρτα και βλέπω την Κατερίνα και την δαφνη με το ίδιο χαζό χαμόγελο. Α καλα ειναι κολλητικό. Λες να προλαβαίνω να μην κολλήσω?? ξαφνικά έρχονται κατα πανω μου και με αγκαλιάζουν τοσο πολυ που παραλίγο να σκάσω τι έγινε καλε???

Ά-ΚΑΛΕ ΘΑ ΜΕ ΣΚΑΣΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑ...

Η Δαφνη φεύγει και ανοίγει την ..πόρτα??? γιατι?? δεν καταλαβαίνω τιποτα. Τις ακούω να μ τραγουδάνε το τραγούδι γενεθλίων και η δαφνη εμφανίζεται με μια τούρτα στα χέρια. Τωρα καταλαβα ειναι τα γενέθλια μου...και δεν το θύμισαν όλη την υπόλοιπη μέρα είπαν να έρθουν στις δέκα η ωρα το βράδυ να μ το πουν.

Αφού τελείωσαν το τραγούδι φύσηξα τα κεράκια και όλες άρχιζαν να λενε

-ρε ευχή δεν έκανες

Και διαφορά παρόμοια καλα ντέ δεν σκότωσα και κανένα

Δ- λοιπόν ντύσουν και φύγαμε

Α- που να πάμε καλε αυριο εχουμε σχολή??

Κ- εμ....ποιος χέστηκε πάμε να το γιορτάσουμε ρε

Μ/Χ-ναιιιιιιιιιιιιι

Α- καλα καλα ηρεμήστε πάω σε κανα δεκάλεπτο θα ειμαι έτοιμη

Λεω και πάω τρέχοντας στο μπανιο για να κανω ένα σύντομο ντους. Βγαίνω και πάω να διαλέξω ρούχα. Βάζω ένα απλό μαύρο φόρεμα που φτάνει μέχρι δυο παλάμες πανω απο το γόνατο και τα μαυρα γοβάκια μου. Πήρα Το τσαντάκι μου που μεσα έβαλα το κινητο μου και χρήματα αν και ξερω πως ειδικά σημερα δεν παίζει με με αφήσουν να πληρώσω.

Α-ετοιμηηηηηηηη

Φωνάζω και όλες λενε

-επιτέλους μισή ωρα έκανες...

Και αλλα τέτοια για να με πειράξουν.

Χ- φυγαμεεεε

Φωνάζει η Χριστίνα και όλες γελάμε. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο της μαρίνας και πήγαμε σε ένα καινούριο κλαμπ που ούτε το όνομα του δεν θυμαμαι. Εχω πιει 2-3,4,5,6...ούτε που θυμαμαι σφηνάκια και 3 ποτήρια βοτκα χορεύουμε όλες σαν τις καθυστερημένες και γελάμε χωρίς λόγο. Κάποια στιγμή βλέπω μπροστά μου τον Χρήστο και μετα όλα μαυρα κενό......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Α- που ειμαι

Λεω και ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου βλέπω δίπλα μου το Χρήστο και αρχίζω να τρομάζω. Τι έγινε πόση ωρα κοιμάμαι και πρώτα απο όλα που ειμαι και που ειναι τα κορίτσια?? όλες αυτές οι ερωτήσεις κινούνται μεσα στο μυαλό μου χωρίς απάντηση εφόσον παραμένουν μεσα σε αυτο.

Χ- ξύπνησες??

Ρωτάει με φανερ ενδιαφέρον

Α- οχι κοιμάμαι και παραμιλώ στο ύπνο..ΕΣΥ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ??

Τον ρωτάω εκνευρισμένη εφόσον δεν θα έπρεπε να ειναι αυτός εδω αλλα οι φίλες μου.

Α- τι κανεις ΕΣΥ εδω??

Ρωτάω και τον βλέπω να τςιτωνεται....Ωχχχ

Χ- εγω φταίω που δεν σε αφήσα ξερή κάτω μεσα στο κλαμπ ενώ οι ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!

Μα καλα ποσό ήπιαμε.

Α- που ειμαι?

Χ- στο νοσοκομείο

Α- ποσό καιρό ειμαι εδω?

Λεω με πιο ήρεμο τροπο και τον βλέπω να χαλαρώνει πάλι καλα.

Χ- 2 μέρες μα καλα δεν θυμάσαι τιποτα??

2 ΜΕΡΕΣΣΣΣ!!!!! ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΒΗ??

Χ- περίμενε πάω να φωνάξω τον γιατρό

Έφυγε βιαστικός και ανήσυχος μάλλον θα είδε το πρόσωπο μου που άλλαξε 10 χρώματα όταν άκουσα πως ειμαι αναίσθητη εδω και 2 μέρες. Τότε ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μεσα.................











ΧΕΛΛΟΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Η ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ....ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΤ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ

Καλύτερα μόνη μου!Where stories live. Discover now