Κεφάλαιο 10

118 11 16
                                    

Μετά από Τ μάθημα πήγαμε η καθεμία σπίτι της. Γυριζα με το λεωφορείο και ένιωθα πως κάποιος με παρακολουθούσε. Τι στο καλό?? Γύρισα δεξιά αριστερά τίποτα. Τέλος πάντων ας το αγνοήσω σκέφτηκα. Μετά όμως το υποσυνείδητό μου δεν με άφηνε σε ησυχία. Σκεφτόμουν συνεχώς κριπι σενάρια του εαυτού μ να απαγαγεται από κάποιον που θέλει να μ κάνει κακό για Λύτρα. Τι ανόητο!!! Κάποιοι αντί απλώς να προσπαθήσουν να κερδίσουν χρήματα μέσω μιας δουλειάς όπως όλοι αποφασίζουν να βάλουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και των άλλων για λίγα χρήματα. ΜΑΛΑΚΙΕΣ!! Τέλος πάντων είχα ακόμα αυτό το συναίσθημα. Τότε το κινητο μ δονειστηκε ως ένδειξη ότι είχα μήνυμα. Από ποιον να είναι??
"Δαφνουλινο"
Στις 5 στο παρκο

Α Η δάφνη ήταν στις πέντε στο πάρκο χωρίς να μ λέει τι έγινε κάτι κακό σημαίνει. Την πήρα τηλέφωνο και δεν το σήκωνε τι στο..... (είδατε δεν βρίζω...λέμε τώρα)
Έφτασα στην στάση κοντά στο σπίτι μ και μπήκα γρήγορα μέσα. Είχα ακόμα 2 ώρες μέχρι να πάω στο πάρκο. Έφαγα,διάβασα λίγο και μετά κάθισα και χάζευα λίγο στο φβ
Καινουριο αίτημα φιλίας από έναν "γνωστός άγνωστος " σοβαρά τώρα???????? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΕΤΣΙ?
Το αποδεχτηκα και αμέσως μ έστειλε μήνυμα στο messenger.
"Γνωστός αγνωστος"
Γεια σου Αναστασία
Κι εγώ τώρα πρέπει να απαντήσω??
Κι αν είναι ένας δολοφόνος βιαστής και το μόνο που θέλει είναι να δει που ειμαι?? Αχχχ...συγκεντρψσου!! Το έβγαλα κατευθειαν από φίλο αλλά μ ξανά έστειλε στο μεσεντζερ ( οκ το σκοτωσα)
" θες δεν θες θα μ μιλήσεις πριγκίπισσα"
Γιατί κάποιος ν με φωνάξει πριγκίπισσα?? Όλοι αυτοί π μ ξέρουν γνωρίζουν ότι το σιχαίνομαι!!και πως θα του μιλησω θελω δεν θε...ωχ ξανά έστειλε
" θα τα πούμε σύντομα από κοντά....."
Οκ αυτό κι αν είναι κριπι!!!
Τεσπα με αυτά και μ αυτά η ώρα πήγε πέντε πάρα πέντε και δε θα προλάβω να είμαι ακριβώς εκεί. Ξανά πήρα την δάφνη να της πω ότι θα καθυστερησω κανένα πεντάλεπτο και πάλι δεν το σηκωσε.....αααα δεν θα τα πάμε καλαααα...
Τεσπα της το έστειλα σε μήνυμα και δεν απαντησε. Τεσπα ξεκίνησα και φτάνοντας αντικρισα το πιο φριχτό πράγμα της ζωής μ.
Α: ΔΑΦΝΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!

ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΚΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙ. ΞΕΡΩ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΑΝΕΒΑΣΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣΣΣΣΣ
"

Καλύτερα μόνη μου!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant