Α: ΔΑΦΝΗΗΗΗΗΗΗΗ έλα ρε μαλακισμενη ήθελα κι εγώ παγωτοοοο.... Γιατί το έφαγες όλο??
Δ: Ε μμμ... άργησες και βαριόμουν και το έφαγα όλο. Πήγαινε πάρε άλλο.
Α: ιού είναι σοκολάτα
Είπα και ξερασα κυριολεκτικά πάνω στην δάφνη.
Δ: Ιιιιιιιουυυυυ αναστασιαααα έλεος τι στο διάολο σκεφτόσουν
Α: Δεν ξέρω με αηδιασες και ξερασα
Δ: Αφού σ'αρέσει το παγωτό σοκολάτα βασικά είναι το αγαπημένο σ
Α: και?? Τώρα θέλω γεύση φράουλα τραβά πάρε μ
Δ: Δεν θα σαι Καλά πήγαινε πάρε μόνη Σ
Α: έλα ρε δαφνηηηηη
Δ: Ο-ΧΙ
Α: ΑΑΑΑ....σε μισώ ούτε μια χάρη δεν μπορείς να μ κανεις
Είπα και βαλα τα κλάματα....
Τι στο....οι ορμόνες μ Δεν είναι καθόλου καλά Σήμερα...
Δ: Καλά Καλά ηρέμησε Ε σκάσε
Α: θα πας να μ παρεις τζιζκεικ
Από μικρή όταν ήμουν στενοχωρημενη (δεν ξέρω γτ ειμαι τωρα) ήθελα τζιζκεικ μετα όλα ήταν τέλεια
Δ: Ο-ΧΙ
Α:ΟΥΑΑΑΑ0ΑΑ
άρχισα να κλαίω κάτι π Δεν κάνω αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος και τώρα δεν υπήρχε
Δ: έλα ντάξει πάω να σ πάρω θα έρθεις μαζί??
Α: Ναι
Δ: άντε μπες στο αυτοκίνητο
Πήγαμε στο ζαχαροπλαστείο και πήραμε ένα μεγάλο τζιζκεικ που περιττό να πω πως το έφαγα όλο μόνη μ . Ναι δεν άφησα στη δάφνη ουτε μια μπουκιά. Ε δεν φταίω εγώ που κατέβηκε να πάρει και τσίχλες στο περίπτερο. Έτσι κι αλλιώς εκείνη έφαγε παγωτό.
Δ: θα γινεις τοφαλος και θα γελάω
Α: άντε χάσου
Δ: θες πραγματικά να χαθώ??
Α: Ναι
Δ: καλααα...
Α: άντε πήγαινε μ σπίτι νυστάζω και έχουμε και Σχολή Αύριο
Δ: Καλά πάμε
Φτασαμε σπιτι μ και πήγα κατευθείαν στο μπάνιο γιατί είχα πάλι τάση εμετου τι έχω παθειι7 μισώ αυτή την ηλίθια γεύση που μένει στο στόμα μετα το ξερασμα.
Και δε είναι μόνο αυτό περνάω και πεινάω και πολύ. Μάλιστα.....Αυτά είναι συμπτώματα εγκύου που δε ειμαι γτ σιγουρα ο Δημήτρης τον είδα δηλαδή είχε πάρει προφυλάξεις.καμία δηλητηρίαση θα είναι την πείνα την είχα πάντα. Έτσι κι αλλιώς θα πάω αύριο στην γιατρό μ όπως καθε εξαμηνο οπως και καθε γυναικα. Ήμουν πολύ κουρασμένη γι αυτό πήγα για ύπνο.
Το πρωί ξύπνησα από άλλη μια τάση για εμετό yeyyyyy τι Ευχαριστο πρωινό (παρατηρήστε τον σαρκασμό εδω) μετα έκανα ένα ντουζ και πήγα για πρωινό γιατί αν δε έτρωγα κάτι θα λιποθυμουσα. Ναι μπορεί να ειχα φαει τον αμπακα εχθες το βραδυ αλλα πεινουσα. Πηγα στη σχολή όλα φυσιολογικά εκτός από δύο ξερασματα και τάση λιποθυμίας. Γυρισα σπίτι έβαλα φάω και ξαπλωσα λιγο .ξυπνησα και σκεφτηκαπως Πεντε η ωρα ειχα ραντεβου με την γυναικολογο μ και τωρα ηταν...δυ-ΔΥΟ?? Ποτέ πήγε δύο γαμωτο μου?? Πότε θα προλάβω?? Πήρα ένα ένα τα κορίτσια να έρθουν μαζί μ (Όχι όλες μαζί )και η μαρινα ,η δάφνη και η Κατερίνα δεν μπορούσαν. Χριστίνα εισαι η μόνη Μ ελπίδα.
Πήρα την Χριστίνα και ναιιιιι μπορούσε. Ευτυχώς γτ αν δεν ερχόταν να με πάρει για άλλη μια φορά θα αργουσα. Η Χριστίνα είναι η μόνη που μπορεί να είναι στην ώρα της πάντα. Έβαλα και ήπια ένα ποτήρι χυμό καθώς περίμενα την φίλη μ. Με το που άφησα το ποτήρι στο πλυντήριο πατιων (Ναι εχω και από αυτο) άκουσα κορναρίσματα από έξω και κατάλαβα πως είχε φτάσει. Τώρα θα αναρωτιέστε γτ δεν πάω μόνη μ. Λοιπόν...πριν ένα χρόνο είχα πάει μόνη μ για μια μόνο φορά και με το που γύρισα έμαθα πως ο παππούς μ πέθανε σε τροχαίο. Ε από τότε δεν εχω ξαναπάει μόνη μ γενικότερα σε γιατρό.
Βγήκα έξω και μπηκα στο αμάξι. Συζητήσαμε για διάφορα θέματα και μετά από είκοσι λεπτά ειμασταν στο ιατρείο μπηκαμε μέσα και...ΝΕΟ ΠΑΡΤ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ?? ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ?? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ?? ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΡΡ ΦΙΛΑΚΙΑΑ
VOUS LISEZ
Καλύτερα μόνη μου!
Roman d'amourΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...