Κεφαλαιο 23

77 5 0
                                    

Το επόμενο πρωί με ξύπνησε το κλάμα το μωρών. Πρώτα πήρα την Μαρία στην αγκαλιά μου που φαινόταν πιο ανήσυχη και αφού την άλλαξα την άφησα στο πάρκο για να αλλάξω και τον Μιχάλη. Έπειτα τα τάισα και είπα να τα πάω στο πάρκο να ξεσκάσουν κι αυτά λιγο.
Παρόλο που προέκυψαν από απροσεξία και κάπως ξαφνικά να το πω , τα αγαπούσα παρα πολυ και πραγματικά πλέον δεν μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτά.
Ετοίμασα λοιπόν την τσάντα με τα απαραίτητα και παίρνοντας την Μαρία με το δεξί και τον Μιχάλη με το αριστερό μου χέρι κατευθυνθήκαμε με τα πόδια στην παιδική χαρά δυο τετράγωνο παρακάτω. Τους έβαλα κάνανε κούνια, τραμπάλα , τσουλήθρα και γύρω-γύρω (το οποίο να πω ποσο λάτρευα όταν ήμουν μικρή) και έβλεπα την χαρά στα πρόσωπα τους. Πιο δίπλα ήταν ένας ενδιαφέρον (να το πω ευγενικά) νεαρός με μια μικρή γύρω στα δυο-τρία, που κουνούσε τη κούνια από μπροστά της φιλώντας την κάθε φορά που έφτανε η κούνια στο ύψος του. Ήταν μια πολυ γλυκιά και συγκινητική εικόνα μπορω να πω. Βέβαια δεν τον έκανα για μπαμπά, μπορεί να είναι η μικρή του αδερφή, σκέφτηκα. Ήταν πολυ όμορφος γύρω στα 20 πρέπει να ήταν. Και πάλι πολυ νέος για να εχει μια κορη(λέω εγω αλλα τέλος πάντων). Επίσης αν ήταν κόρη του προφανώς θα ερχόταν με την κοπέλα/γυναίκα του εδώ κι όχι μόνος.
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η μικρή η οποία μου ταρακουνούσε το χέρι και φώναζε "μαμά, μαμά!" για να μου τραβήξει την προσοχή.
Ω να σου γαμησω είχα χαζέψει ενώ τον κοιτούσα. ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΕΙΔΕ;;; Ομγ μπορεί να με περάσει για στολκερ ή ακόμα χειρότερα χ ψυχοπαθή στολκερ!!!!
Τότε γύρισε και με κοίταξε ενώ τον κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια λόγω των προηγούμενων σκέψεων μου. Πωωω τώρα θα με περάσει και για τρελή!
Άλλαξα απευθείας το βλέμμα μπυ και είδα τον Μιχάλη να πάει να ετοιμάζεται να πηδήξει από ένα αρκετά μεγάλο ύψος μόνος του ( Ε όχι με παρέα!) και την Μαρία να είναι ακριβώς από κάτω του και να γελάει φωνάζοντας του "πηδά πάνω μου θα σε πιάσω" (φυσικά όλα αυτά με την παιδική και ακαταλαβίστικη προφορά ενός δίχρονου μην ξεχνιόμαστε)
Αμέσως έτρεξα προς τα εκεί και ευτυχώς τον πρόλαβα αφού με το που πήδηξε τον έπιασα στην αγκαλια μου. Ουφφφ φτηνά τι γλίτωσε.
Ε- Δεν θα το ξανακάνεις αυτό στην μανούλα ποτε εντάξει αγόρι μου;; μονο όταν θα είμαι κι εγω  θα πηδάμε από εκεί εντάξει; εντάξει καμάρι μου;
Είχα πανικοβληθεί και αυτό  τρόμαξες και αυτόν αλλα και τη μικρή η οποία είχα κρυφτεί και αγκαλιάσει πίσω τα πόδια μου και έκλαιγε. Χωρίς να το καταλάβω δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου ενώ τους είχα Και τους δυο στην αγκαλια μου.
;;- είσαστε εντάξει; μήπως χρειάζεστε βοήθεια;
Άκουσα μια ανδρική φωνή να με ρωτάει. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα τον όμορφο νεαρό από πριν από πάνω μου κρατώντας το χέρι της μικρής που πριν από λιγο έκανε κούνια.
Α- εεε όχι όχι ευχαριστώ παρα πολυ.
Είπα με φωνή που έτρεμε. Ήταν ακόμα πιο όμορφος από κοντά και αυτό με έκανε να χαζέψω ακόμα μια φορά κοιτώντας τον.
Είχε κοντό μαύρο μαλλί και γαλάζια μάτια. Ο τέλειος συνδυασμός. Φαινόταν γυμνασμένος και καλλίγραμμος βέβαια δεν ήμουν σίγουρη καθώς φορούσε ζακέτα πάνω από την κοντομάνικη από όσο μπορούσα να καταλάβω μπλούζα του.
;;- λοιπόν ;
Α- εε ο-ορίστε;
;;- λέω Νίκος χάρηκα
Είπε και μου έδωσε το χέρι του.
Α- Αναστασία παρομοίως.
Είπα και έσφιξα το χέρι του.
Ν- ποσό είσαι Αναστασία;
Α- 21 εσυ;
Ν- 23
Α- ουαου φαίνεσαι πολύ μιρκοτερος
Ν- Ναι μου το λενε συχνά
Άρα ήταν μεγαλύτερος από εμένα μάλιστα μάλιστα.
Α- ευχαριστώ πολυ που ανησυχηςες χωρίς Καν να με ξέρεις . Το εκτιμώ πολυ.
Ν- Θα το έκανα για τον καθένα μην με ευχαριστείς.
Μαρία- γεια σου κολιτσακι
Είπε η μικρή και πήγε στην μικρή που ήταν μαζί με τον Νίκο.
Ο Μιχάλης είχε κρυφτεί πίσω από τα πόδια μου όταν έφυγε η Μαρία από εκεί και κοιτούσε τα κορίτσια χωρίς να συμμετέχει.
,;- γεια σου με λενε Ματίνα
Είχε πιο ανεπτυγμένο λόγο από τα δικά μου όποτε υπέθεσα πως είναι μεγαλύτερη σε ηλικία. 
Μετα από λιγο καθίσαμε με τον Νίκο σε ένα παγκάκι και αφήσαμε τα παιδιά να παίξουν. Η Ματινα τελικά είναι 3,5.
Ν- παιδιά σου να μαντέψω;
Α- ναι δίδυμα. Εσένα κόρη;
Ν- ναι μια και μοναδική .
Α-ωωω... αν μου επιτρέπεται πως και μόνος σου η κοπέλα/γυναίκα σου;
Ρώτησα διστακτικά. Χαμήλωσε το κεφάλι του και αμέσως αλλαξε η διάθεση το.
Του έπιασα το χέρι και του είπα
Α-  συγγνώμη δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση αλήθεια. Συγγνώμη... 
τέλεια τώρα δεν θα θέλει να μου ξαναμιλήσει. Μπράβο ηλίθια. Για να θεια να είσαι περίεργη έχασες το μανάρι τώρα. Μπράβο όχι μπράβο.
Ν- όχι δεν πειράζει. Θα σου πω απλά κάποια άλλη στιγμή καλύτερα κάπου οι δυο μας.
Δηλαδή ήθελε να βρεθουμε ξανά;  Οι δυο μας;;ΟΜΓΓΓ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. Αχχχ....
Α- όποτε νιώσεις έτοιμος μπορείς να μπυ μιλήσεις. Όποτε θες εσυ και μονο δεν σε πιέζω.
Ν- ευχαριστώ. Λοιπόν δώσε μου τον αριθμό σου να κανονίσουμε να πάμε για κανα καφέ. Αν το θέλεις και εσυ βέβαια
ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ; Φυσικά και θέλω να ξανά βρεθώ με ένα τέτοιο κουκλί.
Α- φυσικά και το θέλω. Λοιπόν ο αριθμος μου είναι 69......
Μου έδωσε κι εκείνος τον δικό του κι είπαμε μα κανονίσουμε άμεσα. Πήρα τα παιδιά και πήγαμε σπίτι, τα τάισα, τα έκανα μπάνιο και τα έβαλα για ύπνο. Έκανα κι εγω ένα γρήγορα ντουζ έφαγα ένα τοστ με σαλάτα και άνοιξα το κινητό μου να χαζέψω λιγο Ινστα. Φυσικά και δεν παρέλειψα να τον ψάξω αφού μου είπε και το επίθετο του, κι είχε. Χριστέ μου !!! Μόνη γυναίκα δυο χρόνια ανέγγιχτη δεν με λυπάσαι; τι κοιλιακοί είναι αυτοιοι;; πωπω κι εχει κι ένα κωλαρακιιιι μουρλ- εεεε εννοώ γυμνάζεται , γυμνάζεται πολυ.
Και ετσι κολασμένη έκλεισα το κινητό μου ξάπλωσα και σχεδόν αμέσως με πήρε ο ύπνος....

 Και ετσι κολασμένη έκλεισα το κινητό μου ξάπλωσα και σχεδόν αμέσως με πήρε ο ύπνος

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Νέο κεφάλαιο αγάπες όπως σας υποσχέθηκα και συνεχίζουμε δυναμικά

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Νέο κεφάλαιο αγάπες όπως σας υποσχέθηκα και συνεχίζουμε δυναμικά. Στις φωτό ο Νίκος, τα διδυμάκια, η Αναστασία και η μικρή ματινα.
Ελπίζω να σας άρεσε . Τα λέμε στο επόμενο κεφάλια ιο μέχρι τότε φιλουμπεεεσσσς...!!!

Καλύτερα μόνη μου!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant