Την επόμενη μερα σηκώθηκα ετοιμάστηκα ετοιμασα και τα παιδιά και τα πήγα στο παιδικό σταθμό. Τα άφησα και ξεκίνησα κι εγω με την σειρά μου για την δουλεια μου. Είχα αρκετή δουλεια σημερα την οποια για ακομα μια φορα θα την τελείωνα στο σπιτι.
Αφού πήγε τρεις η ωρα μάζεψα τα πράγματα μου και πήγα να παρω τα παιδιά. Με το που μπήκαμε στο σπιτι και τα δυο σαν να είχαν συνεννοηθεί απο πριν έτρεξαν στο δωμάτιο τους και έπαιξαν με τα τουβλάκια. Ετσι βρηκα κι εγω λιγο χρονο να δουλέψω με την ησυχία μου. Μετα απο ενα δίωρο περίπου ήρθαν στην τραπεζαρία που καθόμουν και με κοιτούσαν με ενα πολυ γλυκό ύφος και τα δυο. Ωχ αυτο σημαίνει δυο πράγματα. Η οτι εκανα κάποια σκανταλιά ή οτι θέλουν να μου ζητήσουν κατι.
Μα- μαμακα....
Ωχ ωχ ωχ
Α- ναι αγαπη μου
Μα- θελιουμε να κθαναπαμε θτο πάρκο που πήγαμε κι εχθεθ με την Ματινα.
Μι- θέλω παρακαλούμε μαμα θα μαθ παθ...??
Ουφφ ευτυχώς δεν έκαναν καμία ζημιά και δεν χτύπησαν.....
Α- αυτο θέλατε αγάπες μου να μου πείτε και εισασταν τοσο γλυκά??φυσικα και θα παμε στο πάρκο τωρα δεν ξερω α θα ειναι η Ματινα θα πω στον μπαμπά της κι αν μπορούν θα έρθουν εντάξει??
Τους ειπα και με κοίταξαν χαρούμενα και τα δυο.
Μα+Μι-ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ
Α- ωραια περιμένετε να παρω τον Νίκο
Έπιασα το κινητο μου και πήγα στην επαφές ψάχνοντας το κινητο του.
Μετα απο δυο χτυπήματα το σήκωσε
Ν- παρακαλω??
Α- εμ γεια σου Νικο η αναστασια ειμαι απο εχθές συγγνωμη αν ενοχλώ
Ν- οχι οχι τι να ενοχλείς καλε. Πες μου ολα καλα??
Α- ναι ναι απλα εδω τα μικρά ήθελαν να δουν την ματινα και να παίξουν μαζι στο πάρκο που είμασταν χθες και έλεγα αν μπορείτε σημερα
Ν- θα μπορούμε σε καμία ωρα σας βολευει??
Α- ναι ναι πολυ.
Ν- ωραια ανυπομονω να σε ξαναδώ
Α- κι εγω
Ν- τα λεμε σε μια ωρα φιλία
Α- γεια
Αχχχχ αναστέναξα κλείνοντας το τηλέφωνο και κάθισα με ενα χαζο χαμόγελο στον καναπέ.
Μα- μαμα μαμα ΜΑΜΑ κθυπνα επιτελους
Α- εε αχ ναι συγγνωμη αγάπες μου. Σας εχω νεα σε μια ωρα θα παμε στο πάρκο και θα ειναι και ο νικος με την ματινααα
Μα+Μι- ΝΑΙΙΙΙΙΙ
Φώναξαν χαρούμενα και τα δυο και αγκαλιάστηκαν. Ωωωωω μωρε τι χαριτωμένα που ειναι. Μου θυμίζουν εμενα και τον αδερφο μου. Παρ όλους τους καβγάδες μας παντα είμασταν ο ένας διπλα στον άλλον.
Α- λοιπον παιδάκια παμε να ετοιμαστούμε δεν ειναι σωστό να αργήσουμε.
Τους είπα και άρχισαν να τρέχουν στο δωμάτιο τους περιμένοντας με να τους ντυσω.
Μετα από κανα μισάωρο ήταν έτοιμοι όπως και η τσάντα τους και πήγα να ετοιμαστώ κι εγω. Έβαλα ένα μαύρο κολάν με ένα μαύρο μπλουζάκι κι ένα καρό κόκκινο πουκαμισάκι από πάνω. Έκανα τα μαλλιά μου μια πλεξούδα και είδα πως ίσα ίσα θα μας έφτανε ο χρόνος για μην αργήσουμε.
Α-παιδιά έτοιμα;;
Ρωτάω και μου γνέφουν ξαι τα δυο με χαμόγελα στα χείλη.
Α-ωραία φύγαμε
Τα παίρνω από το χέρι και ξεκινάμε για το πάρκο. Όταν φτάσαμε ήταν ήδη εκεί και μας περίμεναν.
Α- συγγνώμη που αργήσαμε..
Ειπα στον νικο καθώς φτάναμε
Ν- δεν πειραζει καλε μόλις φτάσαμε κι εμεις.
Ειπε και σηκώθηκε και με αγκάλιασε δίνοντας μου ενα φιλί στο μάγουλο.
Α- τι κανεις ματινακι μου??
Ματ- καλα είμαι
Μου απάντησε ντροπαλά και γέλασε.
Α- χαιρομαι αντε πηγαίνετε και παίξτε όλη μερα σε μελεταγαν η Μαρία και ο Μιχάλης.
Αμέσως έτρεξε τα πηρε απο το χέρι και πήγαν στην τσουλήθρα.
Ν- τι κανεις?
Α- καλα μια χαρα τρέχω λιγο με την δουλεια αλλα εντάξει τα βγάζω πέρα. Εσυ??
Ν- κι εγω μια χαρα ευτυχώς που εχω και τους δικούς μου αλλιώς δεν θα είχα που να αφήσω τα παιδιά οταν δουλεύω.
Ειπε και αμέσως μου ήρθαν στο μυαλό οι δικοί μου γονείς, η δικιά μου οικογένεια που αν εξαιρέσω τον αδερφο μου οι υπόλοιποι με παράτησαν οταν τους είχα πιο πολυ απο τον καθένα ανάγκη. Με την ανάμνηση αυτή δάκρυα απείλησαν να βγουν απο τα μάτια μου.
Ν- αναστασια αναστασια εισαι καλα?? Τι έπαθες ? Ειπα κατι που δεν επρεπε??
Με ρωτούσε αγχωμένος ταρακουνώντας με.
Α- οχι οχι εντάξει απλα..εμ να εμενα οι γονείς μου με παράτησαν οταν έμαθαν πως ήμουν έγκυος απο τον πρώην μου...
Ειπα και χαμήλωσα το κεφάλι μου.
Ν- συγγνωμη δεν ηξερα...και πως τα βγάζεις πέρα μονη σου??
Α- αφήνω τα παιδιά το πρωί πριν παω στη δουλεια στον παιδικό σταθμό στις τρεις παω και τα παιρνω και γυρνάμε σπιτι. Αν μου εχει μείνει δουλεια την τελειώνω στο σπιτι δεν βγαίνει αλλιώς...
Ν- πωπω δεν θα το άντεχα στη θέση σου.
Μετα απο καμία ωρα ειχε νυχτώσει και ειπαμε να φύγουμε με την προοπτική να έρθουμε παλι αυριο την ίδια ωρα.
Ν- εχεις κανονισει τιποτα για απόψε??
Α- εμ οχι γιατι?
Ν- θα ήθελες να βγουμε οι δυο μας να παμε μια βόλτα?
Α- θα το ήθελα πολυ αλήθεια αλλα δεν εχω που να αφήσω τα παιδιά
Ν- κοιτα θα παω την ματινα στους δικούς μου αν δεν εχεις πρόβλημα μπορεις να τα αφήσεις κι αυτα οι γονείς μου δεν έχουν κανενα πρόβλημα ..
Α- τι λες καλε απο ενα ξαφνικά θα εμφανιστούν τρια παιδιά? Θα ειναι ταλαιπωρία γι αυτούς.
Ν- οχι οχι αγαπάνε πολυ υα παιδιά και μεγάλωσαν πέντε
Α- ουαου εχεις τέσσερα αδέρφια??
Ν- ναι γι αυτο σου λεω έχουν συνηθίσει με πολλα παιδιά
Α- σιγουρα δεν θα έχουν πρόβλημα βρε νικο ??
Ν- θες να τους παρω τωρα τηλέφωνο μπροστά σου να δεις??
Η αλήθεια ειναι οτι θα με καθησύχαζε λιγο. Δεν μου αρεσει να γίνομαι βάρος ειδικά σε αγνώστους. Τοτε ο νικος βλέποντας το βλέμμα μου και το γεγονός οτι δεν απαντούσα έβγαλε το κινητο του και κάλεσε ενα σταθερό και το εβαλε σε ανοιχτή ακρόαση.
??- παρακαλω?
Ακούστηκε μια ανδρική φωνή και υπέθεσα πως θα ειναι ο πατερας του.
Ν- ελα μπαμπά θα περάσω κατα τις εννιά να σας αφήσω την ματινα και αλλα δυο διδυμάκια. Δεν νομιζω να έχετε πρόβλημα?
Μ.Ν-οχι καλε χαρα μας. Θα κοιμηθούν εδω το βραδυ?
Ρωτάει ο μπαμπας του και αμέσως του γνέφω αρνητικά ειπαμε να τα αφήσουμε για λίγες ωρες οχι και να κοιμηθούν εκει.
Ν-οχι οχι θα ερθω να τα παρω εγω το βραδυ.
Μ.Ν-εντάξει αγόρι μου σας περιμένουμε αντε γεια σου.
Ν- γεια σου πατέρα
Λέει ο νικος και τερματίζει την κλήση.
Ν- ειδες δεν έχουν κανενα πρόβλημα
Α- δεν θα τους ειναι βάρος βρε νικο ??
Ν- μην λες χαζομάρες ειναι αγγελάκια.
Α- εντάξει λοιπον με έπεισες
Ν- τελεια θα περάσω στις εννιά να σε παρω στις εννιά
Μου λέει αφου πριν λιγο του είχα περιγράψει που μένω.
Α- θα σε περιμένω
του λεω και του χαμογελάω καθώς παιρνω τα παιδιά και ξεκινάμε για το σπιτι.
Α- λοιπον αγάπες σημερα θα πάτε στο σπιτι της γιαγιάς και του παππού της Ματίνας και θα κάτσετε εκει μεχρι αργά το βραδυ και μετα θα ερθει η μαμά να σας παρει εντάξει??
Μα+Μι- ΝΑΙΙΙΙΙ
Λενε και παλι χαρούμενα και χοροπηδάνε πάνω κατω.
Α- ωραια παμε να ετοιμαστούμε για να προλάβουμε.
Μεσα σε μια ωρα τα είχα κάνει μπανιο τα είχα ντύσει και ηταν έτοιμα. Είχα αλλη μια ωρα μεχρι τις εννιά οποτε προλάβαινα άνετα να ετοιμαστώ.
Εκανα μπανιο ,φορεσα το φόρεμα στην φωτο κατωΕνα ζευγάρι μαύρες γόβες κι ενα δερμάτινο σακάκι απο πανω. Βάφτηκα ελαφριά κι ημουν ετοιμη.
Η ωρα ηταν εννιά παρα πεντε. Πωπω στο τσακ ετοιμάστηκα. Μετα απο πεντε λεπτα άκουσα το κουδούνι να χτυπάει και φωνάζοντας στα παιδιά να κατέβουν άνοιξα την πόρτα. Θεε μου ηταν πανέμορφος. Φορούσε ενα μαύρο πουκάμισο και απο κάτω ενα τζιν. Του πηγαινε πολυ αυτο το στυλ η αλήθεια ειναι.
Ν- εισαι υπέροχη.
Μου λέει κι εγω ειμα σιγουρη πως κοκκινησα.
Α- κι εσυ δεν πας πίσω
Του λεω ειλικρινά και του χαμογελάω. Το ίδιο κανει κι εκεινος και τοτε νιώθω τα μικρα να με τραβάνε για να φύγουμε.
Μπαίνουμε στο αμάξι του Νίκου και μετα απο ενα τέταρτο φτάνουμε στους γονείς του. Πολυ ευχάριστοι άνθρωποι. Πολυ ζεστοί.
Αφήσαμε τα παιδιά και παμε παλι στο αμάξι για να παμε την βόλτα μας. Προβλέπεται μεγάλη βραδιά η αποψινή.....Και ναι ανέβασα με μια μερα καθυστέρηση. Στο επόμενο κεφάλαιο το ραντεβού του Νίκου κ θα της αναστασιας. Ελπίζω να σας αρεσε το κεφαλαιο και φυσικά η ιστορια μεχρι τωρα. Γράψτε μου στα σχόλια ιδέες που θα θέλατε να προσθέσω ή να αλλάξω στην ιστορία. Μεχρι το επομενο κεφάλαιο φιλουμπεεεςςςςςς...
VOUS LISEZ
Καλύτερα μόνη μου!
Roman d'amourΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...