Κεφαλαιο 27

83 7 3
                                    

Εχει περάσει μια εβδομάδα χωρίς κανένα ίχνος του Χρήστου. Ούτε τηλέφωνο ούτε ήρθε από το σπίτι ούτε μήνυμα.ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Κάτι εντελώς ανησυχητικό για εκείνον.Περιμένω από στιγμή σε στιγμή να μου χτυπήσει την πόρτα απαιτώντας να αναγνωρίσει τα παιδιά. Το ίδιο αγχος κάθε μέρα. Από την άλλη η σχέση μου με τον Νίκο όλο και καλυτερεύει. Είναι δίπλα μου όποτε τον χρειάζομαι χωρίς ζήλειες, τσακωμούς και εντάσεις. Αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν τόσο καιρό. Τα κορίτσια από την άλλη λόγω υποχρεώσεων, σχολών και δουλειών, δεν τα έχω δει καθόλου, μιλάμε όμως καθημερινά στο τηλέφωνο. Τους έχω πει τα πάντα για εμένα και τον Νίκο και χαρηκαν πολύ είναι η αλήθεια. Τους εχω πει επισης και για τον Χρήστο αλλα ειναι σίγουρες οτι δεν θα κανει τιποτα το ανησυχητικό.

Σήμερα είναι Δευτέρα και συγκεκριμένα πρωι. Ετοιμάζω τα παιδιά για τον παιδικό σταθμό. Αφού τα έντυζα και έφαγαν πρωινο, βγήκαμε έξω και οπως και την προηγούμενη εβδομάδα από έξω μας περίμενε ο Νίκος, ο οποίος αφου αφήνει την Ματίνα στο σταθμό που πηγαίνει, έρχεται και μας πάει πρώτα τα παιδιά στον παιδικό και μετά εμένα στην δουλειά, και μετά μας παίρνει κιόλας.Τόσο γλυκός!!!

Αφήσαμε τα παιδιά και φτάσαμε και στην δουλειά μου.

Ν- θα τα πούμε το μεσημέρι φιλάκια.

μου ειπε δίνοντας μου ένα φιλί στο στόμα.

Α- φιλάκια ευχαριστώ.

του ειπα και κατέβηκα από το αμάξι του. Μπήκα στην δουλειά και κατευθύνθηκα προς το γραφείο μου ξεκινώντας την δουλειά μου. Είχα όμως ένα κακό συναίσθημα. Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί.Το μεσημέρι έφτασε γρήγορα και ηρθε η ωρα να παμε με τον Νίκο να πάρουμε τα παιδιά. Μπήκα στο αμάξι του και ξεκινήσαμε για τον παιδικό σταθμό της Ματίνας. Την πήραμε και κατευθυνθήκαμε στο σταθμό των δίδυμων. Φτάσαμε και κατέβηκα απο το αμάξι πηγαίνοντας προς την είσοδο. Μπήκα χαιρέτησα την γραμματέα και πήγα στην αίθουσα αναμονής των παιδιών. Εκεί αντι να βρω τα δίδυμα χαρούμενα να με περιμένουν αντίκρισα εναν πανικό και την υπεύθυνη παιδαγωγό ετοιμη να κλάψει, να ψάχνει απο δω και απο κει τα ονόματα «Μαρία» και «Μιχάλη», αγνοώντας εντελώς την παρουσία μου.
Α- εμ συγγνωμη εγινε κατι ?? Μηπως έκαναν κατι τα παιδιά? Έσπασαν τιποτα? Δεν ηταν ήρεμα? ΧΤΥΠΗΣΑΝ??Ω Χριστέ μου πείτε μου οτι δεν χτύπησαν!!!
Υπεύθυνη Δασκάλα- εε-ε συγ-συγγνωμη αλλα εμ.. να τ-τα δίδυμα εξαφανίστηκαν.
Α- ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ? ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ?? ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!! Τα παιδιά μου!!
Ειπα και μην κρατώντας αλλο τον εαυτό μου έβαλα τα κλάμματα.
Αμέσως βγήκα έξω μπαίνοντας στο αμάξι του Νίκου τοσο απότομα και άγρια που και ο ίδιος απόρησε με την συμπεριφορά μου.
Ν- τι εγινε αγαπη μου? Που ειναι τα μικρα?
Α- ο Χρήστος ναι αυτός το έκανε είμαι σιγουρη...
Παρα μιλούσα μην δίνοντας σημασία σε αυτα που μόλις με ειχε ρωτήσει.
Ν- ελα βρε αγαπη μου....πες μου τι εγινε. Αρχίζω και ανησυχώ!!!
Α- τα παιδιά λείπουν απο το παιδικο σταθμό. ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ! Θα ειναι πολυ φοβισμένα. Ειναι η πρωτη φορα που τα παίρνει κάποιος άλλος απο το σχολειο. Κι αν τους κανει κακο επειδή δεν τα θελει??
Ν- ηρέμησε βρε αγαπη μου. Τι κίνητρο εχει για να τα απαγάγει στην ουσία?
Α- ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?? ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ??
Του φώναξα με θυμό και στην συνεχεια ξεσπασα και παλι σε κλάματα.
Α- συγγνωμη αλήθεια δεν το ήθελα αλλα εχω φρικάρει. Αν παύουν το οτιδήποτε δεν θα το αντέξω. Δεν μπορω χωρίς τα μικρα μου..
Του ειπα μπαίνοντας στην αγκαλια του οσο μπορούσα μες το αυτοκίνητο.
Ν- δεν πειραζει καρδιά μου. Σε καταλαβαινω.
Α- σε Παρακαλω θα με πας στο αστυνομικό τμήμα?
Ν- φυσικα. Ας παμε πρώτα όμως την Ματίνα στους γονείς μου. Ε?
Α- ναι φυσικα. Ευχαριστω.
Μέσα σε πεντε λεπτα είμασταν στο σπιτι των γονικών του και αφήσαμε την μικρή εκει. Ξανά μπήκαμε στο αυτοκίνητο του πηγαίνοντας προς το τμήμα. Στα μισά όμως της διαδρομής αλλαξε εντελώς πορεία πηγαίνοντας προς την αντίθετη κατεύθυνση απο αυτή του τμήματος.
Α- νικο που πας απο εκει ειναι το τμήμα
Ν- ΣΚΑΣΕ
Μου φώναξε άγρια και εγω φοβισμένη κάθισα καλυτερα σην θέση μου.
Α- που πας? Νικο σταματά το αυτοκίνητο σε παρακαλω
Ν- ΕΙΠΑ ΣΚΑΣΕ!
Μου φώναξε ακόμη μια φορα και αύξησε την ταχύτητα φτάνοντας σχεδόν τα 200.
Α- πηγαινε τουλάχιστον πιο σιγα θα σκοτωθούμε.
Τον παρακάλεσα χωρίς κανενα απολύτως αποτέλεσμα. Τα δάκρυα εκανα ακόμη μια φορα την εμφάνιση τους.
Α- νικο τι έπαθες? Σε παρακαλω πες μου.
Ν- απλα σκάσε και περίμενε. Σε δεκα λεπτα θα εχουμε φτάσει.
Α- που?
Ν- πολλα ρωτάς.
Ειπε ενώ χαλάρωσε λιγο και χαμήλωσε ταχύτητα. Μετα απο δεκα λεπτα σταμάτησε έξω απο μια αποθήκη που πρωτη φορα έβλεπα.ειμασταν σε ενα δάσος πολυ απομακρυσμένο. Σκοτεινό. Ελάχιστο φως μπορούσε να περάσει απο τα γεμάτα φύλλα δέντρα που υπήρχαν εκει.
Α- που είμαστε? Τι κανουμε εδω? Ξέρεις που ειναι τα παιδιά μου? Σε παρακαλω εξήγησε μου τι γινεται?
Ν- απλα μπες μέσα και θα τα καταλάβεις ολα. Προχωρα!
Με διέταξε βγάζοντας με απο το αυτοκίνητο τραβψντας με δύναμη το χέρι μου. Με κρατούσε με δυναμη όλη τη διάρκεια της διαδρομής μεχρι την είσοδο της αποθήκης. Ξεκλείδωσε την πόρτα, η οποια έτριξε ανοίγοντας. Το εσωτερικό ηταν πολυ σκοτεινό περιορίζοντας την ορατότητα μου. Ο νικος άνοιξε φως και μπροστά μου εμφανίστηκε ένας σωματώδης άνδρας, γύρω στα 30 πρεπει να ηταν, ο οποίος με περνούσε σιγουρα 2 κεφάλια.
Ν- δες'την
Πρόσταξε ο νικος τον «μπράβο» του και εκεινος αμέσως άρχισε να με πλησιάζει.
Α- οχι μη σε παρακαλω. Νικο τι κανεις? Ε-εσυ υποτίθεται μαγαπας. Τι ειναι ολα αυτα?
Ν- ΧΑΧΑΧΑΧ νόμιζες πως «σ αγαπούσα» στα αλήθεια?
Ειπε ειρωνικά και γέλασε δυνατά.
Ν- ΤΩΡΑ ΔΕΣ ΤΗΝ!
Ειπε αλλάζοντας εντελώς ξαφνικά διάθεση. Άρχισα να κανω βήματα προς τα πίσω προσπαθώντας να του ξεφύγω αλλα με δυο δρασκελιές με ειχε φτάσει.
Α- ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣΕ ΜΕ !! ΑΣΕ ΜΕ !
Του φώναζα και κοπανιομουν ενω με ειχε στον ώμο του. Προσπαθούσα να τον χτυπήσω αλλα ετσι οπως με φυλάκιζε με τα χέρια του δεν μπορούσα να πετύχω κανενα σημείο που θα τον επηρέαζε. Με πολυ μεγάλη ευκολία με έριξε σε μια καρέκλα και μου έδεσε τα χέρια και τα πόδια πανω σε αυτην.
Ν- που είναι ο μαλακας επρεπε να ηταν εδω με τα μπασταρδα.
Αναφώνησε νευριασμένος ο Νικος. Ποια να ειπε μπασταρδα? Τα παιδιά μου? Οχι δεν νομίζω. Όλη αυτή ειναι μια πλακα που σε λιγο θα τελειώσει. Ο νικος μου, ο γλυκός νικος υα επιστρέψει λέγοντας μου «πλακα σου εκανα βρε αγάπη μου. Εγω εχω τα παιδιά και το εκανα ολο αυτο για να σου κανω έκπληξη». Τοτε εκεινος θα βγάλει ενα μονόπετρο και θα μου ζητήσει να τον παντρευτώ. Αχχ ναι αυτο θα γίνει ειμαι σιγουρη.
Α- ποιος μαλακας και ποια μπασταρδα βρε αγαπη μου τι λες? Ελα σε κατάλαβα πωσσσς μου κανεις πλακα. Χαχαχα ναι πολυ αστείο λύσεις με τωρα.
Του ειπα για να σιγουρεψω τις σκέψεις μου αλλα εκεινος αντι να με καθησυχάσει με σύγχυσε περισσότερο.
Ν- ποια πλακα τι λες? Πας καλα κοριτσάκι μου. Ο μαλακας ο Χρήστος ο πρώην σου και τα μπασταρδα ειναι τα παιδιά σου. ΧΑ νόμιζες πως σου κανω πλακα? Χαχαχα τι αστεία που εισαι βρε αναστασια ωρες ωρες.
Α- μα τι λες? Τι σχεση εχεις εσυ με τον Χρήστο και απο που και ως που κάνετε παρέα?
Ν- ολα ηταν στημένα γατάκι. Με πλήρωσε για να σου παίξω την ερωτευμένο και να τον καλουλη αγαπητικό. Ούτε καν η Ματίνα ειναι δικο μου παιδι. Όλα ηταν μια παγίδα και τωρα αρχίζει το καλο μέρος.
Ειπε σατανικά φοβιζοντας με.....


ΧΕΛΛΟΥ!!! ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ??ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ. ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΟΠΟΤΕ ΝΑΙΙΙ....
ΤΕΣΠΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΦΙΛΑΚΙΑ......

Καλύτερα μόνη μου!Where stories live. Discover now