Κεφαλαιο 26

93 6 4
                                    

*το επόμενο πρωι*
Το ξυπνητήρι με ξύπνησε για ακόμα μια φορά και σηκώθηκα. Αμέσως θυμήθηκα τι έγινε εχθές το βράδυ και χαμογέλασα. Αχχχ....
Ωχ πρέπει να πάρω τα παιδιά θα με ζητάνε σίγουρα! Όμως πραγματικά δεν θυμάμαι που είναι το σπίτι των γονιών του Νίκου. Ε ας τον πάρω τηλέφωνο να μου το θυμίσει ο ίδιος. Αν κοιμάται όμως; προβλήματα που εχει ο κόσμος. Τέλος πάντων θα του στειλω μήνυμα και όταν ξυπνήσει θα το δει.
*προς Νικος❤️*
Εμ Νίκο καλημέρα! Ήθελα αν μπορείς να μου θυμισεις που είναι το σπίτι των γονιών σου για να πάρω τα παιδιά. Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά. Στείλε μου όταν μπορέσεις.

Έστειλα και περίμενα ανυπόμονη την απάντηση του η οποία δεν άργησε να έρθει. Μάλλον δεν κοιμόταν τελικά.
*απο Νικος❤️*
Καλημέρα μικρή μου. Θα έρθω να σε πάρω να πάμε μαζί σε δέκα να είσαι έτοιμη. Κοιμήθηκα καλά επειδή πέρασα καλά μαζί σου μικρή. Τα λέμε από κοντά Φιλακια.

ΟΜΓΓΓΓ ΑΧΧΧ!!! Θεε μου με τρελαίνει! Τόσο γλυκός και τόσο άνδρας ταυτόχρονα. Σχεδόν απίθανο μου φαίνεται. Τέλος πάντων δεν θέλω να το σκεφτώ και πολυ.

*προς Νικος❤️*
Γλυκός όπως πάντα.

Του έστειλα μονο θεωρώντας τα υπόλοιπα περιττά. Έβαλα εμα κολάν και μια μακριά μπλούζα και μέσα σε πέντε λεπτά ήμουν έτοιμη και τον περίμενα να έρθει. Μετα από ακόμη πέντε λεπτά βγήκα έξω ακούγοντας την κόρνα του αμαξιού του. Με το που με ειδε βγήκε από το αμάξι και ήρθε και με αγκάλιασε. Τον έκλεισα σφικτά στην αγκαλια μου και μετα από λίγα δευτερόλεπτα αφήσαμε ο ένας τον άλλον. Μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί στο στομα που ακολουθήθηκε από μια γλυκιά καλημέρα και από τους δυο μας.
Ν- πάμε;
Α- πάμε.
Κι ετσι ξεκινήσαμε.
Φτάσαμε στο σπίτι των γονιών του κατεβήκαμε και χτυπήσαμε το κουδούνι. Ανοίξανε ο πατέρας του με ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Μπ. Ν(μπαμπάς Νίκου)- καλημέρα παιδιά μου. Πως είστε; πως περάσατε;
Μας ρώτησε χαμογελαστός και αφού κοιταχτήκαμε του απαντήσαμε ταυτόχρονα
Α+Ν- πολυ ωραία.
Και ακούγοντας ο ένας τον άλλον γελάσαμε.
ΜπΝ- χαίρομαι πολυ παιδιά μου. Περάστε μέσα σας περιμένουν και τα παιδιά.
Α- δεν νομίζω να σας ταλαιπώρησαν πολυ;
ΜπΝ- τι λες Καλε κοριτσι μου μην το ξαναπείς αυτό. Χαρά μας.
Α- χαίρομαι.
Είπα μπαίνοντας μέσα και αμέσως είδα τα δυο μικρά μου να έρχονται τρέχοντας να με αγκαλιάσουν.
Μι+Μα- ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ!!! Μας ελειψες.
Α- κι εμένα αγάπες μου πολυ. Πως περάσατε ; εισασταν καλά παιδιά;
Μι- πολυ καλά παιδιά είμασταν μαμά.
Μα- ναι και περάσαμε ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!
Α- Χαχαχα χαίρομαι αγάπες μου.
Σε παρόμοια κατάσταση βρισκόταν και ο Νίκος με την Ματίνα. Είναι τόσο γλυκός μαζί της. Του πάει πολυ να είναι μπαμπάς.
Ν- Εμ Αναστασια να πηγαίνουμε;;
Α- ναι ναι. Χάρηκα πολυ για την γνωριμία.
Είπα στους γονείς του και τους αγκάλιασα.
ΜαΝ- όποτε μας ξαναχρειαστειτε εδώ είμαστε.
Μας είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο και αφού χαιρετηθηκαμε φύγαμε.
Α- θέλετε να έρθετε σπίτι να μαγειρέψω και να φάμε όλοι μαζί;
Τους ρώτησα αφού μπήκαμε στο αμάξι και τα παιδιά μονο που δεν τσίριζαν από τη χαρά τους.
Ν- πολυ καλή ιδέα.
Είπε και γύρισε στιγμιαία να με κοιτάξει χαμογελαστός .
Α- ωραία τι θέλετε να φτιάξω;
Ματινα- παστιτσιοοοοο!!
Φώναξε χαρούμενη.
Α- εντάξει λοιπόν παστίτσιο θα φτιάξω!
Είπα και γελάσαμε.
Φτάσαμε μπήκαμε στο σπίτι.
Α- λοιπόν καθίστε εσείς εδώ στο σαλόνι πάω εγω να ετοιμάσω το παστίτσιο ξαι θα σας φωνάξω ναι;
Τους λέω και τα μικρά αναπηδησαν όλα μαζί χαρούμενα φωνάζοντας "ΝΑΙΙΙ"
Γελώντας μπήκα στην κουζίνα βγάζοντας στον πάγκο όλα τα υλικά για το παστίτσιο.
Άρχισα να τα ετοιμάζω μέχρι που κάποια στιγμή ένιωσα δυο χέρια στη μέση μου. Γύρισα πίσω μου να δω ποιος είναι ξαι δεν ήταν κανένας άλλος από τον Νίκο.
Ν- θέλεις βοήθεια;
Με ρώτησε κοντά στο αυτί μου ξαι ανατρίχιασα.
Α- όχι ευχαριστώ
Είπα με μια ανάσα καθώς ήταν τόσο κοντά που με επηρέαζε.
Ν- σίγουρα;
Με ξανά ρωτάει με σαγηνευτική και σεξυ φωνή.
Αχχχχ να με πεθάνει θέλει μεσημεριάτικα.
Α- Ε ν-ναι ναι
Λέω αφηρημένη από το άγγιγμα του. Έπειτα μου δίνει ένα φιλί στον ώμο και φεύγει από την κουζίνα.
Αχχχ φωτιά είναι το άγγιγμα του.
Όταν τι φαγητο ήταν έτοιμο και είχα στρώσει το τραπέζι τους φώναξα ξαι καθίσαμε όλοι μαζί στο τραπέζι.
Φάγαμε και μπορω να πω πως το πέτυχα περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Δέχομαι συγχαρητήρια.
Αφού φάγαμε και τακτοποίηση λιγο την κουζίνα πήγα μαζί τους στο σαλόνι και έκατσα στον καναπέ διπλα στον Νίκο.
Ν- έλα εδώ
Μου λέει τραβώντας με πιο κοντά του αγκαλιάζοντας με.
Βολεύτηκα εκεί και κοιτάγαμε αγκαλιασμένοι τα παιδιά να παίζουν με τουβλάκια.
Ένιωθα επιτέλους ευτυχία. Είχε περάσει πολυ καιρός από τη τελευταία φορά που ένιωσα κάποιον τόσο διπλα μο, φυσικά ξαναλέω εκτός από τις κολλητές μου.
Ξαφνικά το κινητό μου χτύπησε . Το παίρνω στα χέρια μπυ και βλέπω ένα άγνωστο νούμερο. Το σηκώνω και
Α- Παρακαλω;
Χ- αναστασια; ο Χρήστος είμαι...
Όχι. Δεν μπορεί! Ψέματα!
Α- Ποιος Χρήστος;
Ρωτάω υψώνοντας λιγο τον τόνο της φωνής μου
Χ- Δεν μπορεί να με ξέχασες τόσο γρήγορα
Μου λέει με ένα γελάει στο τέλος.
Ε ΟΧΙ! δεν θα τον αφήσω να με ξανά πληγώσει! Ποτε!
Α- Τι θες;
Ρωτάω απότομα και με απέχθεια στη φωνή μου.
Χ- Να δω και να αναγνωρίσω τα παιδιά μου
Λέει ήρεμος σαν να μην συμβαίνει τιποτα.
Α- ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! Τώρα το θυμήθηκες ότι έχεις παιδιά; ΕΕ;
Χ- Αναστασια ξέρεις ότι εχω κάθε δικαίωμα να τα βλέπω ξαι φυσικά να τα αναγνωρίσω
Λέει λιγο πιο μετριασμένα αυτή τη φορά. Ε δεν το πιστεύω! Με άφησε δυο χρόνια μονη μου να τραβάω εγω όλα τα ζόρια και μετα πάνω που βρήκα λίγη ψυχική ηρεμία και ευτυχία έρχεται και τα καταστρέφει όλα και πάει να βγει ξαι από πάνω; Ε ΟΧΙ!
Α- Ετσι και κανεις την παραμικρή κίνηση να πλησιάσεις τα παιδιά και εμένα θα πεθάνεις. Στο ορκίζομαι.
Λέω φεύγοντας από το σαλόνι για να μην καταλάβουν τιποτα τα παιδιά.
Χ- εγω τα παιδιά μου θα τα δω και θα τα αναγνωρίσω! Μην το τραβάς πολυ το πράγμα!
Λέει πολυ νευριασμένος αυτή τη φορά.
Α- ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ!
Του λέω ουρλιάζοντας και του το κλείνω.αμεσως αφήνω τα δάκρυα που έχουν μαζευτεί στα μάτια μου ελεύθερα και πέφτω στο πάτωμα.
Ν- να μπω;
Λέει χτυπώντας την πόρτα του υπνοδωματίου.
Α- Εμ ναι μπες.
Αμέσως μπαίνει και όταν βλέπει την κατάσταση που βρίσκομαι τρέχει προς το μέρος μου ξαι με αγκαλιάζει.
Ν- σσσσς ηρέμησε όλα καλά θα πάνε μικρή μου.
Λέει λες και καταλάβαινε τον λόγο που ήμουν ετσι. Οι λυγμοί μου συνέχισαν να βγαίνουν μέχρι που κάποια στιγμή το άγγιγμα του με χαλάρωσε.
Ν- θες να μου πεις τι έγινε;
Α- σ-στο τηλέφωνο ήταν ο πρώην μου. Και θέλει λέει να αναγνωρίσει τα παιδιά. ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕ! Έφυγε. Μας άφησε το καταλαβαίνεις; Και τώρα τι; θα καμαρώνει για τα παιδιά του που επι δυο χρόνια μεγάλωνα μονη μου; ολομόναχη; ΟΧΙ! Δεν το δέχομαι!
Ν- έλα μικρή μου. Ηρέμησε. Θα περάσει κι αυτό!
Μου είπε προσπαθώντας να με κάνει να νιώσω καλύτερα και τα κατάφερε.
Α- μπορείς να κάτσεις εδώ απόψε; κι εσυ κι η ματινα εννοείται.
Τον ρώτησα νιώθοντας την ανάγκη να μείνει κοντά μου, να με αγκαλιάζει. Με το που το άκουσε το πρόσωπο του έλαμψε από χαρά και αμέσως έγνεψε θετικά.
Ν- φυσικά μικρή μου. Τα πάντα για σένα.
Είπε και με φίλησε. Όχι άγρια ούτε κτητικα αλλα με πάθος αργά, ρομαντικά. Σαν αυτές τις ταινίες με τους τέλειους άνδρες. Αυτούς που υπάρχουν μονο σε παραμύθια.
Ν- πάω να το πω στα μικρά. Θα πετάξουν από την χαρά τους. Πήγαινε εσυ ξέπλυνε το πρόσωπο σου μην καταλάβουν ότι έκλαιγες, αν δεν το έχουν καταλάβει ήδη και έλα κι εσυ στο σαλόνι να δούμε καμία ταινία.
Κι ετσι και καναμε. Στα μισά της ταινίας και τα τρια μικρά είχαν αποκοιμηθεί. Τα πήγαμε να ξαπλώσουν έστρωσα στον καναπέ για την ματινα όπου και την βάλαμε να κοιμηθεί και τα δίδυμα κανονικά στα κρεβάτια τους.
Α- ωραία έτοιμα και τα τρια...
Είπα αφού τα τακτοποίησαμε και τα τρια.
Ν- μμμ ναι
Είπε πλησιάζοντας με. Έφτασε κοντά μου και έσκυψε χαρίζοντας μου ένα φιλί διαφορετικό από τα αλλα. Είχε ένταση, πάθος κτητικότητα. Ταυτόχρονα εξερευνούσε το σώμα μου με έντονες κινήσεις, ακουμπώντας σημεία ευαίσθητα, που είχαν δυο χρόνια να αγγιχτούν.
Ν- Σε θέλω
Είπε μέσα στο φιλι μας ενώ εγω αναστέναξα. Αμέσως τύλιξα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και εκείνος μας οδήγησε στο υπνοδωμάτιο μου κλείνοντας πίσω μας την πόρτα και κλειδώνοντας την.
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (ΑΚΑ ΣΕΞΑΚΙ)

Με πέταξε στο κρεβάτι ενώ έβγαλε την μπλούζα και το παντελόνι του μένοντας μονο με το μποξεράκι του. Ουυυυ Calvin Klein τι ωραίο!!εεε εννοώ πίσω στο θέμα μας. Ξάπλωσε πάνω μου αφαιρώντας μου τα ρούχα. Στη συνέχεια μου έβγαλε και τα εσώρουχα και φυσικά μετα και το δικό του. Τα χείλη μας χώριζαν μονο για να παίρνουνε ανάσες καθώς στην συνεχίζεις ξανά κλείδωναν μεταξύ τους. Όμως ξαφνικά άφησε τα χείλη μου και κατευθύνθηκε στο λαιμό μου φιλώντας με κι εκεί. Σειρά είχε το στήθος μου όπως φυσικά και κι η κοιλιά μου. Όλο το σώμα μου είχε ανατριχιάσει καθώς κατέβαινε όλο και πιο κάτω φτάνοντας πλέον στο επιθυμητό και ευαίσθητο σημείο. Ένιωθα την γλώσσα του με τόσο πάθος να ακουμπάει την περιοχή μου καθώς εγω του τράβαγα τα μαλλιά αναστενάζοντας όσο πιο χαμηλόφωνα μπορούσα για να μην ακούσουν τιποτα τα παιδιά. Μετα από λιγο ένιωσα το δάχτυλο του να μπαίνει μέσα μου ενώ συνέχιζε το ίδιο παιχνίδι με την γλώσσα του. Αμέσως το σώμα μπυ τινάχτηκε σχηματίζοντας ένα τόξο. Έβαλε άλλο ένα και στη συνέχεια κι ένα τρίτο.
Ν- δως το μου μωρό μου
Είπε φέρνοντας με σε οργασμο. Ήρθε και πάλι από πάνω μου βάζοντας τα δάκτυλά του στο στομα μου.
Δεν έχασε χρόνο και αμέσως  διείσδυσε(GlikeriaS η λέξη σου😂❤️) μέσα μου και εγω μην μπορώντας να κρατηθώ άφησα ένα επιφώνημα ικανοποίησης. Συνέχισε να εισέρχεται μέσα μου με δύναμη χαρίζοντας μου τοςη ηδονή που κανένας δεν τα είχε καταφέρει μέχρι τότε. Ο οργασμος δεν άργησε να έρθει κάνοντας μας και τους δυο ταυτόχρονα να χάσουμε την αναπνοή μας. Έπεσε διπλα μου στο κρεβάτι κρατώντας με στο μην αγκαλια του βαριά ανασαίνοντας ακόμα.
Ν- καληνύχτα μικρή μου
Μπυ είπε καθώς μου χάιδευε τα μαλλιά τρυφερά.
Α- καληνύχτα Νίκο μου.
Του είπα καθώς με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του.



Και ναι. Άργησα να ανεβάσω το ξέρω και συγγνώμη αλλα πραγματικά δεν είχα καμία έμπνευση. Είδατε όμως είχε σεξακι δεν μπορείτε να μου παραπονεθείτε. Μικρό σπόιλ στο επόμενο κεφαλαιο θα έχουμε εμα ατύχημα που μπορεί να γίνει δυστύχημα.
Ουψψψ!

Επίσης πριν μου φύγετε θέλω να σας πω για δυο υπέροχες ιστορίες από δυο πολυ αγαπημένα άτομα: η πρώτη είναι της GlikeriaS και λέγεται " σε γνώρισα λάθος στιγμή"
Και η άλλη είναι της AIkioni και λέγεται "the wrong moment"
Είναι κι οι δυο φανταστικές σας τις προτείνω ανεπιφύλακτα. ΑΚΑ διαβάστε τες.
Μέχρι το επόμενο κεφαλαιο φιλουμπεσσσς❤️❤️

Καλύτερα μόνη μου!Where stories live. Discover now