Α- μα πως? Πως μου το έκανες αυτο?
Ν- πωωω απλα σκάσε επιτελους. Ορφέα κλεισ΄της το στομα πολλα ειπε.
Α- οχι οχι μη σε παρακ-
Δεν πρόλαβα να μιλήσω καθώς ο «ορφεας» οπως τον αποκάλεσε ο Νικος μου εβαλε ενα πανί στο στομα εμποδίζοντας την φωνή να βγει απο μέσα μου.
Το κινητο του Νίκου άρχιζε να δονείται κι εκεινος ανυπόμονος απάντησε στην κλήση που ειχε.
Το τηλεφώνημα
Ν- ελα ρε μαλακα που εισαι τόση ωρα? Εχω φέρει την ηλίθια και την εχει δέσει εδω στην αποθήκη ο ορφεας. Έρχεσαι? Αργείς? Τα μπασταρδα τελικά τα πήρες απο το σταθμό ε?
Ιατρός- εμ συγγνωμη αλλα δεν ειμαι ο «μαλακας» που θα θέλατε. Ειμαι γιατρός και ο « φίλος» σας, να υποθέσω, ειχε ενα ατύχημα με το αμάξι. Στο αμάξι υπήρχαν και δυο μικρα παιδιά, τα «μπασταρδα» να υποθέσω. Όμως για κακή τυχη άκουσα και τα υπόλοιπα που είπατε για μια κοπέλα που ειναι δεμένη σε μια προθήκη απο εναν «Ορφέα». Μηπως θα θέλατε να μου εξηγήσετε πρώτου ή αφου καλέσω την αστυνομία?
Ν- ΤΙ ΠΟΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ? Ε οχι οχι παρεξήγηση. Η κοπέλα ειναι δεμένη στο κρεβάτι και ετοιμαζόμασταν για πονηρά πραγματα καταλαβαίνετε τωρα... και τα «μπασταρδα» για πλακα τα λεω ετσι καλε για πλακα...τι ατύχημα όμως μου λέτε? Ειναι σοβαρό? Ειναι καλα ο φίλος μου?
Ι- δυστυχώς δεν μπορούμε να ξέρουμε ακομα. Βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση και επρεπε να μπει αμεσως για χειρουργείο. Θα μπορούσατε να έρθετε στο νοσοκομείο «τάδε»
Ν- ναι ναι σε δεκα λεπτα θα ειμαι εκει.γεια σας.
Τελος τηλεφωνήματος
Προσπάθησα να ρωτήσω τι έγινε αλλα το πανί στο στομα μου με εμπόδιζε.
Ν- σκάσε κι εσυ. Να εύχεσαι να μην εχει πάθει τιποτα ο Χρηστος και παει στράφι το σχέδιο.
Με το άκουσμα του ονόματος του έμεινα. Ο Χρήστος! Φυσικά! Μα γιατι να συνεργαστεί ο νικος μαζι του?
Ο- αφεντικό τι κανουμε τωρα?
Ν- εγω θα παω στο νοσοκομείο εσυ μείνε εδω μαζι της. Λογικά δεν θα αργήσω.
Ο- μαλιστα.
Ν- έφυγα.
Ειπε αγχωμένος και με ενα νεύμα έφυγε αφήνοντας με μονη με το τέρας στην παλιά σκοτεινή αποθήκη.Μεριά Νίκου
Μα καλα ποσο έτρεχε κι αυτός ο μαλακας και τράκαρε. Σκέφτηκα νευριασμένος και μπήκα στο αμάξι. Μεσα σε δεκα λεπτα έφτασα στο νοσοκομείο και τρέχοντας έφτασα σε εναν γιατρό που περνούσε εκείνη την ωρα απο μπροστά μου.
Ν- εμ γεια σας. Μηπως έφεραν πριν λιγο εναν νεαρό με το ονομα Χρηστος εδω? Με ειδοποίησαν πως ειχε ενα ατύχημα και ηταν πολυ σοβαρά και επρεπε να μπει χειρουργείο. Ειχε και δυο μικρα παιδιά στο αμάξι.
Ιατρος2- ναι ναι ανεβείτε στον δεύτερο όροφο και περιμένετε έξω απο την αίθουσα των χειρουργείων. Θα σας ειδοποιήσουν σύντομα για την κατάσταση του νεαρού.
Ν- ευχαριστω
Είπα και έφυγα γρήγορα για τον δεύτερο όροφο. Περίμενα απο έξω περίπου μια ωρα οταν ειδα εναν ιατρό να βγαίνει απο μέσα έχοντας ακομα την μπλε μάσκα μπροστά απο το στομα του.
Ν- ειναι καλα γιατρέ?
Ι- δυστυχώς δεν τα κατάφερε. Συλλυπητήρια.
Ν- τ-τι δεν μπ-μπορει.
Δεν γίνεται ολα θα καταστραφούν.
Ν- τα παιδιά?
Ι- το κοριτσάκι ειναι ακομα σε επικίνδυνη κατάσταση. Το αγοράκι ειναι στο δωμάτιο και αριθμό 325 δεν κινδυνεύει πλέον.
Ν- ευχαριστω πολυ.
Ι- σε λιγο αν μπορείτε να περάσετε απο την γραμματεία για τα χαρτιά του φιλου σας.
Ν- μαλιστα.
Του ειπα και απομακρύνθηκε. Αχ τωρα τι κανουμε? Χωρις τον Χρήστο ολο το σχέδιο δεν εχει ουσία. Εκεινος ήθελε εκδίκηση απο την Αναστασια. Εγω τωρα τι να κανω? Αρχικά ας παω να δω τον μικρο. Πρεπει να δω αν ξερει τιποτα και να βεβαιωθώ πως δεν θα μιλήσει.
Ν- εμ συγγνωμη ξέρετε μήπως σε ποιον όροφο ειναι το δωμάτιο με τον αριθμό 325?
Ρώτησα μια νοσοκόμα που περνούσε εκείνη την στιγμή.
Νοσοκόμα-ναι ειναι στον τρίτο.
Ν- ευχαριστω πολυ.
Ανέβηκα γρηγορα και μπήκα στο δωμάτιο. Ο μικρός ήταν ξαπλωμένος με μια Γάζα περασμένη στον αριστερό καρπό του.
Ν- γεια σου μπόμπιρα. Πως εισαι?
Μ-πονάει το χελάκι μου.
Ειπε με παράπονο και η αλήθεια ειναι οτι τον λυπήθηκα.
Ν-θα περάσει μην ανησυχείς σε λίγες μέρες θα είναι σαν καινούριο.
Μ-Μμ ναι. Νικο γιατι ήρθε αυτός ο κυριος να μας πάρει από το σχολείο;
Ν-γιατι είναι ένας φίλος της μαμάς και επειδή η μαμά είχε μια δουλεια ήρθε να σας πάρει αυτός.
Μ- και γιατι έλεγε πως είναι ο μπαμπας μας και πως θα μας εχει αυτός από εδώ και πέρα;
Με ρώτησε και κομπλαρα. Τι να του απαντήσω τώρα;
Ν- λογικά πλακα θα έκανε βρε...
Είπε με τη συνοδεία ενός αμήχανου γέλιου στο τέλος.
Μ-Αα εντάξει τότε. Η αδερφή μου και η μαμά που είναι;
Ν- η Μαρία είναι με τους γιατρούς και η μαμά είναι στη δουλεια που επρεπε να πάει.
Μ-μμμ καλά
Είπε μουτρωμενο.
Ν-έλα βρε μικρέ είμαι εγω εδώ. Για πες τι θες να κάνω;
Μ-να μου φελεις τη μαμά μου θέλω.
Ν- Μα είπαμε η μαμ-
Μ- είπα θέλω την μαμά μου!
Είπε έτοιμος να κλαψει και αρχίζοντας να φωνάζει. Πρέπει να την φέρω αλλιώς αν τον ακούσει καμία νοσοκόμα θα καταλάβουν τιποτα.
Ν- εντάξει εντάξει. Θα πάρω τώρα τη μαμά τηλέφωνο να έρθει εντάξει;
Μ- ναιιιι
Είπε χτυπώντας τα χέρια του από την χαρά του.
Ν- θα πάω όμως έξω γιατι δεν εχει σήμα εδώ. Κάτσε ήσυχος ναι;
Μ- ναι ναι
Ν- ωραία..
Βγήκα στο μπαλκόνι και έκλεισα καλά τη πόρτα. Έβγαλα το κινητό μου και πληκτρολογισα τον αριθμό του Ορφέα.
Ο- έλα αφεντικο
Ν- έλα δώσε μου την αναστασια.
Ο- μάλιστα
Α- ναι;
Ν- λοιπόν θέλω να είσαι συνεργάσιμη αλλιώς δε θα γίνει τιποτα από αυτά που θα σου πω. Κατάλαβες;
Α- ναι ναι
Ν- λοιπόν ο Χρήστος τράκαρε και με ειδοποίησαν να έρθω στο νοσοκομείο. Ο ίδιος δεν τα κατάφερε αλλα στο αμάξι ήταν και τα παιδιά.
Α-ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ; ΠΕΣ ΜΟ-
Ν-ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΗ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΛΟΙΠΟΝ! Ο μικρός είναι μια χαρά και σε ζητάει όποτε θα σε φέρει εδώ ο Ορφεας και αν τολμήσεις και μιλήσεις δεν το εχω σε τιποτα να σε σκοτώσω.
Α- η μικρή;
Ν- η μικρή είναι πιο σοβαρά λεπτομέρειες θα σου πω από κοντά
Α- εντάξει
Ν- δώσε μου το. Ορφέα να συνεννοηθώ.
Και αφού του εξήγησα τι να κάνει κλείσαμε το τηλέφωνο και μπήκα ξανά μέσα στο δωμάτιο.
Ν- λοιπόν η μαμά θα είναι εδώ σε κανα δεκάλεπτο εντάξει ;
Μ- ΝΑΙΙΙ!!
Είπε πετώντας από την χαρά του.
Ν- λοιπόν εγω πάω λιγο για κατι χαρτιά και θα έρθω πάλι εδώ εντάξει.
Μ- εντάξει
Μου απάντησε και βγήκα με κατεύθυνση την γραμματεία.
Μεριά Αναστασίας
Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολήθηκα Καν με τον θάνατο του Χρήστου. Παραλίγο να μου στερήσει τα παιδιά μου. Βέβαια είχαμε και ωραίες στιγμές μαζί δεν μπορω να πω.
Ήταν γλυκός τρυφερός.
Flashback
Είμασταν στην παραλία με τον Χρήστο και ενα άλλο ζευγάρι που εγω πρώτη φορα έβλεπα. Ήταν φίλοι του Χρήστου. Μετα από μισή ωρα ηλιοθεραπείας κι ενώ είχα γυρίσει μπρούμυτα, δυο χέρια τυλίχτηκαν γύρω μπυ σηκώνοντας με στον αέρα. Φυσικά κι ήταν εκεινος. Με καθοδηγούσε στην θάλασσα έχοντας με στα χέρια του κι εγω κοπανιομουν λέγοντας του να με αφήσει.
Α- έλα βρε μωρό μου άσε με μη θα παγωσω!!
Του φώναζα μέσα στα γέλια μου αλλα εκεινος δεν πτοήθηκε. Με έριξε μέσα στο παγωμένο νερό πετώντας με στη θάλασσα.
Α- είσαι χαζοοοσς πάγωσα!!
Του είπα δήθεν θυμωμένα και του γύρισα πλάτη σταυρώνοντας τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου σαν πεντάχρονο.
Χ- έλα βρε μωρό μου... μπυ θύμωσες τώρα; Μωράκι μου ελααα τωρααα
Μου είπε και με πήρε αγκαλια. Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο και Έσκασα στα γέλια.
Χ- με κοροϊδεύεις; Ε; Με κοροϊδεύεις;
Μου είπε ενώ δεν σταμάταγε να με γαργαλάει.
Α- μη Χ-Χρήστο δεν μπορω ν-να αναπνεύσω
Είπα και σταμάτησε αγκαλιάζοντας με.
Χ- σ'αγαπω.
Είπε κοιτώντας με στα μάτια.
Α- κι εγω.
Του είπα και δεν έχασε στιγμή χαρίζοντας μου ενα από τα πολυπόθητα φιλιά του...
End of flashback
Ναι είχαμε περάσει πολυ ωραιες στιγμες...Αλλα πάντα ο ίδιος μαλακας. Μετα το τηλεφώνημα ο Ορφεας με έλυσε και κρατώντας με σφικτά από το μπράτσο με οδήγησε στο αμάξι του. Είχα χαθεί στις σκέψεις μου και δεν κατάλαβα πως έκλαιγα μέχρι που μερικές σταγόνες έσταξαν στα πόδια μου. Μετα από μισή ωρα φτάσαμε στο νοσοκομειο κι εγω ανυπόμονα ανοιξα την πόρτα τρέχοντας με τον Ορφέα προς την είσοδο....Γεια σας γεια σας... ναι άργησα το ξέρω αλλα πολυ διαβασμαααα.. λογικά δεν θα καταφέρνω να ανεβάζω κάθε εβδομάδα αλλα κάθε δυο. Δυστυχώς. Τώρα για το κεφαλαιο. Μην με σκοτώσετε. Απλά θυμηθείτε τον τιτλοοοο...
Αυτά από εμένα. Αν σας άρεσε το κεφαλαιο κάντε ένα αστεράκι για να με κάνετε χαρούμενη.
Φιλακιααααα!!!
VOUS LISEZ
Καλύτερα μόνη μου!
Roman d'amourΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...