Άλλοι δυο μήνες πέρασαν και είμαι στον έβδομο τώρα τίποτα δεν εχει αλλάξει εκτός από τα ψώνια που έχω αρχίσει για τα μικρά μου αγοράκια. Όσο κι αν με ενθουσιάζει η ιδέα να γίνω μητέρα με φοβίζει παράλληλα. Δεν ξέρω πως θα πρέπει να φερθώ. Αλλά ποια γυναίκα γεννήθηκε έτοιμη μάνα?? τέλος πάντων φτάνει με το άγχος η κοιλιά μου μεγαλώνει μαζί με τα μικρά μου και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή της γεννάς που θα υποφέρω από τους πόνους. Ο ξενώνας εχει μετατραπεί σε δωμάτιο με δυο ξύλινες κούνιες στις δυο γωνιές μια αλλάξει τα στη μέση δυο ντουλάπες ενώ στο πτώμα έχω δυο μπαούλα με παιχνίδια. Παρολες τις εξετάσεις που δείχνουν ότι είναι αγόρια και τα δυο η Ελένη μου είπε πως πάντα υπάρχει πιθανότητα λάθους σε αυτά όποτε η Δάφνη το εχει δέσει σκοινί κορδόνι πως το ένα από τα δυο είναι κορίτσι και μου παίρνει όλο κοριτσίστικα πράγματα. Ω ναι καλά ακούσατε (μάλλον διαβάσατε) πιστεύει πως είναι κορίτσι και το ένα όποτε παίρνει Μπάρμπι ροζ ρούχα και παπούτσια έτσι για να μου τη σπάσει. Της έχω πει πως ακόμα δεν γέννησα και έχω γεμίσει με πράγματα και να σταματήσει να χαλάει τα χρήματα της αλλά όχι είναι τόσο ηλίθια που δεν με ακούει. Από την άλλη μεριά η Κατερίνα είναι λιγο στον κόσμο της παρόλο που την ενθουσίασε το γεγονός ότι θα είναι αγόρια. ( ναι εγω πιστεύω πως και τα δυο αγόρια είναι ντιλ γουιθδ Ιτ) η Μαρίνα είναι υπερπροστατευτική. Μην κανείς μην ρανεις όλη την ώρα δεν με αφήνει να σκύβω να πιάσω κατι αν μου πέσει καταλαθος ούτε να κάνω δουλειές. Τέλος η Χριστίνα εχει πάθει πλάκα με την ιδέα δυο μπομπιρων να τρέχουν στο σπίτι και είναι πολύ χαρούμενη με αυτό. Αααααα σημαντική ανακοίνωση δεν ξέρω αν θυμάστε αυτό που μου ζήτησε ο αδερφός μου όσο άναφοραα την πρώην του (αν δεν το θυμάστε πηγαίνετε να το ξαναδιαβάσετε) τελικά αποφασίσαμε να το κάνει η Δάφνη.
Φλασμπακ ( δεν μπορω ν γυρίσω το πληκτρολόγιο στα αγγλικά όποτε όλα θα είναι στα ελληνικά)
Α- Γιώργο η Δάφνη δέχτηκε να το κάνει μάθε που συχνάζει αυτή και πες μας ποτέ για να έχουμε εξοπλιστεί ανάλογα.
Του είπα και γέλασα σατανικά.
Γ- ευχαριστώ πολύ αδερφούλα. Λοιπόν έχω μάθει ήδη από έναν κοινό φίλο που έχουμε αύριο στις δέκα θα περάσω να την πάρω.
Α- οκ θα είναι έτοιμη
Το επόμενο βράδυ η ώρα 7
Α- ρε Δάφνη κάτσε να σε φτιάξουμε!!!!
Της είπα για 100τοστη φορά αφού δεν ήθελε να είναι τόσο προκλητική.
Δ- δεν μου είπατε ότι θα πρέπει να έχω όλο τον κωλο μου έξω με αυτό το μικροσκοπικό σορτσάκι και το μαύρο δικτιωτο καλσόν
Η Κατερίνα είχε σκάσει στα γέλια και απλά παρακολουθούσε ενώ μίλαγε με μηνύματα με τον Στέλιο.
Α- ρε ΚΑΤ έλα να μας βοηθήσεις και Άαρον τον Στέλιο σε λιγο θα βρέθειτε εγω τι να πω που πρέπει να μείνω μέσα λόγω εγκυμοσύνης
Κ- σκάσε μωρή γκρινιάρα βαριέμαι αφού είναι ούτως ή άλλως έτοιμη
Α- μετα από μια ώρα που δεν μ άφηνε να την βάψω
Δ- εντάξει είμαι α τι ως είναι ??
Α- ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ
Δ- πως κανείς ετσι έτοιμη είμαι
Α- α καλά ότι πεις έτος πάντων
Μπιπ μπιπ
Α- ήρθε άντε πήγαινε να την σκίσεις την γάτα.
Τέλος φλασμπακ
Αφού όμως ο αδερφός μου την είδε ετσι κουκλάρα όπως την είχα κάνει πήγαν κάπου οι δυο τους και από τότε είναι μαζί. Έρωτας από την πρώτη μάτια λένε. Τεσπα η δουλειά πάει μια χαρά. Ενώ αντιθέτως η σχεςη με τους γονείς μου μένει σταθερή στο μηδέν.
Στη την στιγμή είμαι στο καινούριο δωμάτιο των παιδιών (λες και υπήρχε και παλιό Λολ) και τακτοποιω κατι τελευταία πράγματα. Ευτυχώς που είναι απέναντι από το δικό μου όποτε δεν θα έχω πολλή απόσταση να διανυω τα βραδιά. Ενώ η κουζίνα είναι στον κάτω όροφο όποτε όταν θα μαγειρεύω-κάνω τις κρέμες - γάλατα των παιδιών κλπ θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνω όλη την ώρα. Τέλος πάντων. Κάτω στο σαλόνι έχω ένα παιδικό παρκάκι με διαφορά κουκλάκια μέσα για όταν θα είναι στο σαλονι να απασχολούνται.
Μετα από άλλους δυο μήνες
Και ναι μπήκα στο ένατο μήνα όπου να ναι γεννάω. Το δωματίων των παιδιών μου είναι έτοιμο εδώ και δυο μήνες όπως ανέφερα πριν και ο σάκος με τα απαραίτητα για το νοσοκομείο είναι πάντα μαζί μου για κάθε ενδεχόμενο. Σήμερα είναι Σάββατο και περιμένω την Δάφνη με τον Γιώργο, την Κατερίνα με τον Στέλιο , την μαρίνα και τη Χριστίνα για να δούμε ταινία. Μετά από κανα πεντάλεπτο χτυπάει το κουδούνι και είναι η Χριστίνα με την μαρίνα
Α: γειαααααααα
Χ-Μ: γεια τι κανείς;;
Λένε ταυτόχρονα και γελάνε .
Α: καλά ελάτε μέσα σε λίγο θα έρθουν και οι άλλοι.
'Οκ 'μου απάντησαν και μπήκαν και κάθισαν στον καναπέ.
Ντριν το κουδούνι ξαναχτύπησε.
Άνοιξα την πόρτα και είδα πως είχαν έρθει και τα ζευγαράκια. Τους χαιρέτησα και πήγα να φτιάξω τα ποπ κορν. Τα έβαλα σε μπολ και τα πήγα αφήνοντας τα στο τραπέζι. Ένιωσα έναν πόνο στο κοιλιά αλλά τον αγνόησα. Η Ελένη μου είπε πως θα έχω πολλούς σε αυτόν τον μήνα. Άντε να δούμε.
Χ: τι θα δούμε;;
Στέλιος: εγώ λέω θρίλερ
Γ: ναι θρίλερ
Α: μην χάσεις εσύ
Δ: εγώ λέω να δούμε Χάρι ποττερ
Α: ααααααα
Φώναξα καθώς είχα έναν μεγαλύτερο πόνο.
Δ: καλά ντε δεν θα δούμε Χάρι ποττερ
Α: όχι πονάω
Μ: να πάρουμε τηλέφωνο την Ελένη;;
Α: όχι ντάξει μου είπε ότι θα έχω τέτοιους πόνους σε αυτό το μήνα με έχει ξαναπιάσει να ορίστε μου πέρασε
Χ: σίγουρα;;
Α: ναι ναι
Κ: εγώ λέω να δούμε το "the boy" θρίλερ φυσικά
Α: οκ κατεβάστε το
Είπα και βάλαμε να δούμε την ταινία....ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ. ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ
YOU ARE READING
Καλύτερα μόνη μου!
RomanceΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...