Μετά από 2 χρόνια...
Μπορω να πω πως εχω συνηθίσει να ζω μονη μου με τα δίδυμα δεν χρειάζομαι κανέναν άντρα. Ναι θα θελα. Καθε γυναίκα χρειάζεται ενα στήριγμα διπλα της ανεξάρτητα το φύλο. Ποσο μάλλον μια γυναίκα στα δεκαεννιά της (πλέον 21 βεβαίως βεβαίως) που ξαφνικά βρέθηκε έγκυος απο τον πρώην της, ο οποίος ειναι ενα μεγάλο αρχιδ....ε καθίκι εννοούσα γκουχου γκουχου.
Όμως κανένας δεν με ενθουσιάζει. Εχω δίπλα μου τον Δημήτρη αλλα μονο φιλικά πλέον και χαιρομαι πολυ που απέκτησα εναν ακομα φιλο. Αλλα κάποιος πρεπει να καλύψει αυτο το κενό δεν νομίζετε??Τελος πάντων ας αφήσω το μελόδραμα μου και να σας πω τι εχει αλλάξει.
Εχουμε και λεμε λοιπόν
ΤΙΠΟΤΑ
ΑΠΟΛΥΤΩΣ
Εκτός απο τα δίδυμα φυσικά.
Η ζωη μου παρέμεινε ίδια οσο κι αν δεν το ήθελα. Για παράδειγμα θα ήθελα να εχω και παλι διπλα μου τους γονείς μου, εχω βεβαια τον αδερφό μου αλλα και παλι δεν ειναι ο ίδιο.
Ο Χρήστος ? Δεν ξερω ούτε τι κανει ούτε τι απέγινε. Και μάλλον καλύτερα.
Πίσω στο σημερα.
Σημερα λοιπόν ειναι τα γενεθλια των δίδυμων και κάλεσα κλασικά τα κορίτσια, τον αδερφο μου και κατι άλλους γνωστούς απο τον παιδικό σταθμό που αφήνω τα μικρά οταν δουλεύω. Πολλή βέβαια απο την δουλεια την κανω στο σπίτι αλλα μου κανει καλο να βγαίνω και λιγο απο το σπίτι και ν πηγαίνω στο μαγαζί.
Η ωρα ειναι δωδεκα το μεσημέρι και οι καλεσμένοι θα έρθουν κατα τις εξι το απόγευμα. Απο την μια εχω αρκετές ωρες για να ετοιμάσω τα φαγητά καθώς και το σπιτι αλλα απο την αλλη εχω τα μικρά, που δεν με αφήνουν ν κανω τις δουλειες με την ησυχία μου . Οταν τομέα ησυχάζει αρχίζει το αλλο και τι αντίστροφο.
Τοτε μου έκοψε να παρω ενα απο τα κορίτσια να τα κρατήσει μέχρι να τελειώσω. Ειπα να παρω την Κατερίνα μιας που τους εχει μεγάλη αδυναμία και της αρεσει πολυ να ασχολείται μαζι τους.
Α- ελα κατ
Κ-ελα τι εγινε?
Α- μπορεις να ερθεις απο το σπιτι να κάτσεις λιγο με τα μικρά για να προλάβω ν μαγειρέψω και να φτιάξω το σπιτι ?δεν με χουν αφησει σε ησυχία...
Κ- ναι ρε φυσικά σε δεκα ειμαι εκει
Α- ευχαριστωΕ μην τα πολυλογώ δε δεκα λεπτα ηταν οντως εδω και αμέσως ξεκίνησα τις προετοιμασίες.
Πωπω πεντε πήγε η ωρα. Ίσα ίσα προλαβαίνω να κανω μπανιο και να ετοιμαστώ εγω και να ετοιμάσω και τα δίδυμα. Μπήκα με γρήγορες κινήσεις και εκανα μπανιο ετοιμάστηκα και μου εχει μείνει μιση ωρα για να ετοιμάσω τα δίδυμα. Εντάξει προλαβαίνω άνετα.
Με βοήθησε και η Κατερίνα και τα είχαμε έτοιμα μεςα σε δεκαπέντε λεπτα. Τελεια τωρα να έρθουν οι καλεσμένοι.
Μετα απο ενα τέταρτο άρχισαν σιγα σιγα να μαζεύονται.
Πρωτη ήρθε η γλυκερια. Μητερα ενός αξιαγάπητου κοριτσιού στην ίδια ηλικία με τα δίδυμα. Με το. Που μιλήσαμε κολλήσαμε απίστευτα. Ειναι ενα χρονο μεγαλύτερη όμως με παρόμοια μοίρα με την δικιά μου. Το αγόρι της οταν έμαθε πως ηταν έγκυος την παράτησε κι ετσι έμεινε κι εκείνη χωρίς πατέρα για το παιδι της.
Δεύτερη η δαφνη, η οποία τάραξε όλη τη γειτονιά αφού απο την χαρα της εβαλε την μουσική απο το αυτοκίνητο της τέρμα και άρχιζε να φωνάζει. Θεε μου αυτο το κοριτσι. Την αγαπω πολυ όμως.
Και μετα ολοι οι υπόλοιποι.
Κάτσαμε, φάγαμε, μιλήσαμε, τραγουδήσαμε και χορέψαμε μέχρι που τα μικρά άρχιζαν να γκρινιάζουν οποτε έπρεπε να τα βάλω για ύπνο.
Έφυγαν λοιπόν ολοι και να μαι τωρα μονη να μαζεύω το σπιτι ενω τα διδυμάκια μου κοιμούνται.
Πωωω τρεις πήγε η ωρα . Καλυτερα να παω για ύπνο δεν θα ξυπνάω αυριο. Ευτυχώς όμως ειναι σαββατο και αυριο κυριακη οποτε δεν εχω δουλεια.ΧΕΛΛΟΥ ΚΟΣΜΕΕΕΕΕΕΕ....
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ. ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙΙΙ ΜΩΡΕ. ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΜΟΥ. .
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΓΕΡΩ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ- Μαρία και Μιχάλης.
ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ....ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΦΙΛΟΥΜΠΕΕΕΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Καλύτερα μόνη μου!
RomanceΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...