Δεν ξέρω μετα από πόση ώρα ξύπνησα αλλα ένιωσα μια μεγάλη γουργουρα (δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια λέξη αλλα who cares) στη κοιλιά μ. Πεινούσα πάλι πεινούσα γαμω την τύχη μ γαμω. Ανασηκωθηκα για να καταλάβω που ήμουν. Α ναι στο νοσοκομείο. Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν είχα ιδέα τι έγινε με τα μωρά μ. Προσπάθησα να σηκωθώ αλλα ένιωθα πολυ βαριά τα πόδια μου. Μα που είναι και αυτές οι νοσοκόμες όταν τις χρειάζεσαι. Αποφάσισα να φωνάξω (yolo).
Α- Ελενηηηηηηηη
Τιποτα τι σκατα μέλι εχει στα αυτιά της.
Α- νοσοκομαααααααα
Κάποιος τέλος πάντων να άκουσει ρε γαμωτο αλλα τίποτε. Σηκώθηκα καθιστή με τα πόδια να κρέμονται από το κρεβάτι και άρχισα να τους κάνω μασάζ μπας και με βοηθήσουν να σηκωθώ και να βρω κάποιον. Αυτή η αναισθησία μετα από πόσες ώρες περνάει ρε γαμωτο. Θέλω να δω και τα μωράκια μ.
Σηκώθηκα ολεεεε ναιιιιιιιιι άντε ένα ένα τα βήματα. Έφτασα στην πόρτα και την άνοιξα. Στο διάδρομο ήταν διάφοροι γιατροί. Μετακινηςα το κεφάλι μ προςπαθωντας να δω αν είναι κανεις για μένα εδώ. Και όντως ήταν η Δάφνη η Κατερίνα η μαρίνα και η Χριστίνα. Κοιμόντουσαν όλες έλεος. Ξαφνικά ένιωσα κάποιον να με πιάνει από τον ώμο.
Ε: καλημέρα υπναρου-πλέον μητέρα δίδυμων. Γιατι σηκώθηκες τώρα ερχόμουν να σε δω;;
Α: γιατι φώναζα αλλα αφού αυτές κοιμούνται σαν αναίσθητα γουρούνια δεν με άκουγε κανεις και πείναωωωωωωω
Ε: λογικό το βρίσκω πέρασαν περίπου τέσσερις ώρες από την γεννα
Α: α επίσης που είναι τα μικρά μ;;
Ε: είπα και εγω δεν θα ρωτήσει θα φας και μετα θα στα φέρω για να τα θηλασεις
Α: Ωχχχ το είχα ξεχάσει αυτό πως γίνεται; Πονάει;; Λεγεεεεε
Ε: ε σιγαααα θα σ δείξει μια ειδική νοσοκόμα μετα μην ανησυχείς
Α: θα πονέσει;;
Ε: όχι μωρε τι λες
Α: εντάξει άντε φέρε το φαγητό
Ε: μπες μέσα και θα στο φέρουν σε πέντε λεπτά
Α: καλαααα
Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Άβολο είναι εχει πολυ σκληρό στρώμα. Τέλος πάντων. Μετα από κανα δεκάλεπτο μπαίνει μέσα μια χαμογελαστει νοσοκόμα με ένα δίσκο με το φαγητό μου προφανώς (ναι ξέρω μου αρέσει το φαΐ τι να κάνω) αλιλουγιαααα!!!
Νοσοκόμα: Καλησπέρα αυτό είναι το σημερινό σας φαγητό. Όταν τελειώσετε ενημερώστε με για να σας φέρω τα μωράκια σας
Α: ευχαριστώ πολυ
Και με ένα νεύμα ως απάντηση στο ευχαριστώ μου έφυγε από το δωμάτιο αφήνοντας με μόνη μου με τον μελλοντικό μ άντρα. Ναι ετσι θα το φωνάζω. Ήταν από τα αγαπημένα μ δεν φταίω εγω μακαρόνια με κιμά (είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε αστεία κι ετσι). Περιττό ν πω πως σε δέκα λεπτά είχα φάει και το γλυκάκι που είχε. Ω ναι! Πεινούσα άντε! Και τώρα πως θα την ενημερώσω ότι τελείωσα για να φέρει τα μωρά.
STAI LEGGENDO
Καλύτερα μόνη μου!
Storie d'amoreΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...