Κεφαλαιο 18

86 7 0
                                    

Φαίνεται να μην το παρατήρησε αφού συνέχιζε να μου φωνάζει.
Α: κυρία Σοφία ήμουν στο νοσοκομείο αναίσθητη και δεν είχα την δυνατότητα να σας πάρω για να σας ειδοποιήσω συγγνώμη.
Σ: ε εντάξει συγγνώμη δεν το ήξερα αλλά σε παρακαλώ να ενημερώσεις έναν φίλο σου το αγόρι σου και πατέρα του παιδιού σου τέλος πάντων για να με ενημερώνει όταν δεν θα μπορείς να έρχεσαι σε περίπτωση που δεν θα μπορείς εσυ να με ενημερώνεις όπως τώρα
Α: εντάξει να ξέρετε θα σας καλούν μια Δάφνη, μια Κατερίνα, μια μαρίνα ή μια Χριστίνα κολλητές μου. Όσο για τον πατέρα των παιδιών μου δεν χρειάζεται να ξανα αναφερθούμε
Είπα και το βλέμμα μ σκλήρυνε.
Σ: εντάξει ότι πεις τέλος πάντων θες σήμερα να αρχίσεις ή να πας να ξεκουραστείς;;
Α: θα αρχίσω από σήμερα αφού έλειπα τόσο καιρό
Σ: εντάξει. Α τώρα που το θυμήθηκα ο μισθός σου θα είναι 750 το μήνα δεν μπορω να κάνω κατι παραπάνω
Α: εντάξει ευχαριστώ
Δεν θα καταφέρω να τη βγάζω με 750 και δίδυμα. Τέλος πάντων σε οχτώ μήνες θα έχω μαζέψει 750x8= 6000 και τα ενδιάμεσα καθημερινά ψώνια άσε τα δωμάτια κούνιες καρότσια (KaterinaRotsi  ξέρεις εσυ) πάνες φαγητό γάλα για τα μωρά. Στοπ πανικός θα με πιάσει. Ας ελπίσουμε να μου φτάσουν μαζί με αυτά που άφηνα από το μισθό της καφατεριας (ψιχουλα) αλλά θα τα καταφέρω. Αποφάσισα να διώξω αυτές τις σκέψεις και να αρχίσω τη δοτλεια. Μετα από πέντε ώρες -περιττό να πω πως ήμουν πτώμα - καληνυχτυσα τις υπαλλήλους και την κυρία Σοφία και πήρα το δρόμο για το σπίτι μου. Μπήκα μέσα έκανα μπάνιο για να χαλαρώσω και κάθισα να δω λίγο τηλεόραση. Μετά από δυο αιώνες ζάπινγκ χωρίς να βρω τίποτα το αξιόλογο για να δω πήγα για ύπνο γιατί θα έπρεπε να ξυπνήσω και πρωί αύριο. Ουφ τώρα πως σηκωνόμαστε από τον καναπέ βαριέμαι να σηκωθώ αλλά είναι άβολος. Ένα δυο τρία ειοπ (ναι χρειαζόταν και ηχητικό εφέ) επιτέλους σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα να ετοιμαστώ και να κάνω τα σχετικά. Έπεσα να κοιμηθώ με την ελπίδα ότι αύριο θα ξημέρωνε μια πολύ πολύ όμορφη μέρα. ( γκουχου ειρωνία γκουχου)

Μετά από 4 μήνες
Λοιπόν πέρασαν τέσσερις μήνες με τίποτα το καινούριο δουλειά-σπίτι-σπίτι-δουλειά-κολλητες( ευτυχώς που εθχα και τις τέσσερις τρελές μου) έχω μπει στο πέμπτο μήνα και μεθαύριο έχω ραντεβού με την Ελένη (γυναικολόγοι μου για όσες δεν θυμούνται) για να μάθω τα φύλα των μωρών αλλά τα σκασμένα δεν λένε να ησυχάσουν όλη την ώρα να κλωτσάνε. Πεινάω όλη την ώρα νυστάζω όλη την ώρα και παχαίνω μέρα με την μέρα όλο και πιο πολύ.

 Πεινάω όλη την ώρα νυστάζω όλη την ώρα και παχαίνω μέρα με την μέρα όλο και πιο πολύ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Καλύτερα μόνη μου!Onde histórias criam vida. Descubra agora