Λοιπόν η ταινία επιτέλους τελείωσε με εμένα να κλαίω από το φόβο μου και κάθε λίγο και λιγάκι να ουρλιάζω (μόνη μου) ε παιδιά ορμόνες ( ναι γιατί κατα τα αλλα δεν ουρλιάζεις με τα θρίλερ) σκάσε είπα στον εαυτό μου άντε πάλι μιλάω μόνη μου. Forever alone κι έτσι φάση αχχχχ....τέλος πάντων τα ζευγαράκια έφυγαν πρώτα ( γιατί αραγε😏😏💏) και οι άλλες δυο φίλες μου μαρίνα και Χριστίνα έκατσαν να μιλήσουμε. Μετά από κανα δίωρο πέσαμε και οι τρεις στο κρεβάτι μου εγώ στη μέση απορώ πως χώρεσαν.
Δεν θέλω να ξυπνήσω πειράζει ;; Θέλω να μείνω στο κρεαβατακι μου και να κοιμηθώ για άλλες δέκα μέρες αλλα όχι έχω να πάω στη δουλειά. Σηκώθηκα χωρίς να ξυπνήσω τα κορίτσια και άρχισα να ετοιμάζομαι. Δεν ξέρω αν σας το ανέφερα αλλα Η ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΠΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!!!! Δεν μπορώ άλλο τα νεύρα μου. Αφήστε που δεν μπορώ να πιω καφέ. Δηλαδή έλεος. Έφαγα πρωινό και πήγα να ξυπνήσω τις γαιδουρες που ακόμα κοιμούνται. Αλλα σκέφτηκα πως θα είχε περισσότερη πλάκα έπαιζα και λιγάκι θέατρο χιχιχιιχιχ είμαι σατανικη το ξέρω .
Α: ΑΑΑΑΑΑ ΜΑΡΙΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑΑΑ
Μ: άσε με να κοιμηθώ
Χ: ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!;;!;!!;!;
Α: ΑΑΑΑΑ ΓΕΝΝΑΩΩΩΩ
πιο πολυ γελαγα παρά ούρλιαζα η άλλη η γουρούνα να γυρνάει πλευρό για να κοιμηθεί και η Χριστίνα να είναι σε φάση πανικού ψάχνοντας το σάκο με τα πράγματα για το νοσοκομείο. Αφού η μαρίνα μας έκανε την τιμή να ξυπνήσει συνειδητοποίησε τι γινόταν σηκώθηκε απότομα και άρχισε να ντύνεται ε δεν άντεξα έβαλα τα γέλια.
Α: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΧΑΧΑΧΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΣΑΣ ΑΧΧΧΧ ΧΑΧΑΧΑ
Χ-Μ: ΠΕΘΑΝΕΣ
Ουρλιαξαν και έτρεξαν προς το μέρος μου αλλα πρόλαβα να μπω στην τουαλέτα και να κλείδωσω. Χτύπαγαν δυνατά την πόρτα ενώ εγώ από πίσω γελάγα ασταμάτητα. Μετα από λίγα δάκρυα γέλιου σταμάτησα μην μπορώντας να αναπνεύσω αλλά δεν άκουγα φασαρία όμως ποτέ δεν ξέρεις. Κι αν με σκοτώσουν ;; Μα Καλα τι λέω δεν υπάρχει περίπτωση στη κατάσταση μου. Βγήκα λοιπόν έξω και δεν τις βρήκα κοίταξα σε όλο το σπίτι εκτός από την αποθήκη που θα πάω τώρα (μουσική αγωνίας παρακαλώ) ταν ταν ταν ταν...( και τα λοιπά) αλλά ούτε εκεί ήταν . Θα μου θύμωσαν σκέφτηκα και θα έφυγαν. Θα τους τηλεφωνήσω μετα να τις ηρεμησω. Τέλος πάντων ξεκίνησα για την δουλειά ναι συνέχιζα γιατι άρχισε να μου αρέσει ( I m good with that) και χρειάζομαι τα χρήματα όποτε.... Έφτασα δούλεψα (βαρέθηκα αλλά δεν το αναφέρουμε ) και ήρθε η ώρα να πάω να ξαπλώσω στο ζεστό μου κρεβατακι και να φάω ναι είναι και αυτό. Αφού έφτασα σπίτι μπήκα μέσα και έφτιαξα μουσακά γιαμ γιαμ. Καθώς έβαζα ένα κομμάτι στο πιάτο μ χτυπάει το κουδούνι. Γαμω το κέρατο μου δηλαδή δεν μπορω μια φορά να φάω σαν άνθρωπος οχιιι να με διακόψει ένας μαλακας γαμω το κέρατο μ είναι και επίμονος .
Α-ΤΩΡΑΑΑ
Φωνάζω μπαρ και σταματήσει. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μπροστά μ τον......όχι όχι όχι δεν γίνεται αυτό όχι ΟΧΙΙΙΙΙ!!!! Ο Χρήστος στέκοταν έξω από την πόρτα μ και με κοιτουσε.
Χ- θέλω να σου μιλήσω
Α- δεν χρειαζ-αααααα
Ένιωσα έναν δυνατό πόνο στην κοιλιά μου και υγρά να τρέχουν γαμωτο έσπασαν τα μέρα στα αλήθεια και πονάω. Το χειρότερο όμως είναι ότι είμαι με το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ!!!!
Α- γεννάω ααααα πονάω τι με κοιτάς σαν χάνος κάνε κατι ρε μαλακααααααα
Χ- εμ τι- ε εννοώ τι να κα-άνω
Α- ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΣΒΕΛΤΑ
Χ- ν-ναι τ-τώρα
Ωστόσο εγω να προσπαθώ να πάρω αναπνοές όπως είχα δει σε μια ταινία για Μα ηρεμήσω και να μην πονάω τόσο αλλά δεν περνούσε με τιποτα. Άρπαξα το κινητό μ και κάλεσα την Ελένη, γυναικολόγο μου.
Ε: παρακαλώ
Α- Ελένη βοήθεια σπάσανε τα νερά και πονάω αλλά είναι εδώ π Χρήστος και κάνει εκατό ώρες να φέρει την τσάντα για το νοσοκομείο και ποναωωωω αααααα
Ε- ηρέμησε και πες στο βλήμα να ξυπνήσει και να σε φέρει γρήγορα στο νοσοκομείο
Α- εντααααααξει ευχαειστωωωωωωω Αααααα
Και το κλείσαμε. Άκουσα βήματα και είδα τον Χρήστο να έρχεται τρέχοντας με την βαλίτσα στο χέρι λ.
Χ- τώρα,;
Α- πάμε στο νοσοκομείο και πάρε να ειδοποιήσεις τα κορίτσια.
Μετα από δέκα λέπρα φτάσαμε πήρα τηλέφωνο εγω την Δάφνη την ΚΑΤ την μαρίνα την Χριστίνα και τον Γιώργο. Με έβγαλε από το αμάξι και με κρατούσε από την μέση για να μην πέσω σπρώχνοντας με ελαφρά για να πάμε μέσα πιο γρήγορα
Α- ποναωωωωωω ααααααα
Χ- η-ηρέμησε
Α- σκάσε εσυ φταις για όλα γαμω την πουτανα μ σε μισωωωωωωωω
Ε- ήρθατε;;
Α- όχι είμαστε στο δρόμο άντε κοπέλα μ γεννάω πάρε αυτά διαβολια από μέσα μ ααααα
Χ- γιατι κάνει ετσι ;;
Τότε τον τράβηξα από τα μαλλιά και τμουτλιαξα στο αυτί του :
Α- ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΩ ΚΑΙ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥΥΥ!!!!!
Φώναξε από την πόνο αλλά καλά να πάθει του άξιζε. Με έβαλαν σε ένα δωμάτιο και ήρθαν διάφοροι γιατροί μου έβαλαν όρο και κατι για να ελέγχουν τους χτύπους των μωρών ενώ εγω υπέφερα και δεν έκαναν τιποτα για αυτό. Μετα από δυο ώρες πόνου και ουρλιαχτου μέσα μπήκε ο Χρήστος μέσα σε κατι νοσοκομειακά ρούχα ήρθε δίπλα μ και μου κράτησε το χέρι. Αμέσως το έσφιξα για να του δείξω πως ποναγα. Πέρασε άλλη μια ώρα με τα ίδια αλλά προστέθηκαν πολλά βρισίδια στον Χρήστο καθώς και κατηγορίες πως αυτός φταίει και τα λοιπά. Οι υπόλοιποι από ότι κατάλαβα ήταν από έξω και περίμεναν με αγωνία. Κατα τις έντεκα ένιωσα πιο δυνατούς πόνους και ούρλιαξε περισσότερο.
Ε- έλα δυο τρεις σπρωξιές και θα βγει το πρώτο σπρώξε
Α- αααααααα
Χ- έλα μπορείς
Α- σκάσε εσυ Αααααα
Ε- άλλη μια βλέπω το κεφαλάκι του
Α- αααααααααα
Τότε άκουσα το κλάμα του πρώτου μου μωρού και αμέσως δάκρυσα
Ε- είναι ένα υγιέστατο και πανέμορφο αγοράκι
Α- να-να το κρατήσω;;
Ε- φυσικά έλα
Είπε και μου τον έβαλε κοντά στην καρδιά για να ηρεμήσει και να σταματήσει να κλαίει. Μετα από κανα δυο λεπτά άλλος ένας δυνατός πόνος κατέπληξε το σώμα μ και ξαναπυρλιαξα( πρωτοτυποοοοοο)
Ε- έρχεται και το δεύτερο άλλη μια σπρώξε
Α: ααααααα
Χ-.....
Προσπαθούσε να πει κατι αλλά κανεις δεν κατάλαβε οκκεειιιιι..;;;!!;! Μου πήραν το πρώτο μωρό και μου ξαναείπε να σπρώξω
Α- αααααααΑ
Έπεσα πίσω καθώς άκουσα για δεύτερη φορά σήμερα κλάμα αλλά από το δεύτερο μωρό μ αυτή τη φορά.
Ε- είναι ένα κουκλάκι κοριτσάκι να σου ζήσουν
Α- κάτσε τιι;; Εσυ δεν είπες ότι είναι δυο αγόρια;;
Ε- ναι αλλά σου είπα πως γίνονται και λάθη
Α- ναι εχω κοριτσαααααακιιιιιιι
Χ- έχουμε
Α- εσυ τι κανεις ακόμα εδώ ;
Τον ρώτησα με νεύρα αλλά μετα δεν πρόλαβα να ακούσω αλλα γιατι από την εξάντληση αποκοιμήθηκα....Χελλοου άργησα ένα μήνα και μια μέρα είμαι τραγική αλλα έγραψα σήμερα και ελπίζω να σας αρέσει και να βάλετε ένα αστεράκι ( παρά την καθυστέρηση γκουχου) συγγνώμη πραγματικά που άργησα τόσο αλλα δεν είχα έμπνευση πραγματικά. Αυτά από εμένα δεν θα αργήσει νέο πάρτ πιστεύω. Φιλακιαααααα!!!
VOUS LISEZ
Καλύτερα μόνη μου!
Roman d'amourΗ Αναστασια, μια 19χρονη κοπέλα που μένει έγκυος απο το πρώην αγόρι της. Ο πρώην της, Χρηστος επισης 19 δεν εχει καμία διάθεση για μωρά και υποχρεώσεις γι αυτο και φεύγει για δυο ολόκληρα χρονια. Επιστρέφει όμως οταν η Αναστασια αρχίζει να φτιαχνει...