Merhaba güzeller. Tatil bitmeden olabildiğince bölüm paylaşmak istiyorum. Hemen yazayım dedim. Bölümün konusu "Her genç kızın bilmesi gereken pratik güzellik sırları." Bu bölüm daha çok makyaj üzerine olacak. Ama bir müjde size; diğer bölümü doğal yağlarla yüzünüzdeki kusurları düzeltmek adına yazacağım. Şuan pek anlamamış olabilirsiniz. Ama bölümün çok çok işinize yarayacağına eminim. Hem istediğinizi elde edeceksiniz hem de fazla masraftan kurtulmuş olacaksınız. Merak ettiyseniz ve diğer bölümün çabuk gelmesini istiyorsanız oylamayı ve yorum atmayı unutmayın.
Tabii diğer bölümü kendim belirlediğim için bölüm sonunda size seçenek sunmadım.
İyi okumalar. :)
1) Maskaranızın işlevini etkisiz buluyorsanız ve kirpiklerinizin daha dolgun, daha kıvrımlı olmasını istiyorsanız kullanmadan önce maskaranızı iki elinizin arasında 3-4 dakika boyunca ısıtın. Kullandığınızda sizde fark edeceksiniz eskisinden daha etkili olacaktır.
2) Parfümünüz kalıcı değilse parfümü sıkmadan önce sıkacağınız yere vazelin sürün! Kokusu daha kalıcı olacaktır. (Diğer bölümü yayınlamadan önce evinizde vazelin yoksa hemen edinseniz iyi olur çünkü vazelinin faydalarını gördüğünüz zaman kesinlikle almak isteyeceksiniz :D)
3) Maskaranız katılaştığı için süremiyorsanız veya sürdüğünüz zaman topaklanıyorsa içine bir kaç damla lens sölüsyonu damlatın.
4) Rujunuzun daha uzun süre dayanmasını istiyorsanız rujunuzu kullanmadan önce ucuna bir miktar kapatıcı sürün.
5) Göz makyajınız silinmiyorsa, göz kapağınızda maskara kalıntıları kalıyorsa makyajınızı bebe yağı ile temizlemeyi deneyin. Daha iyi bir sonuç elde edeceksinizdir.
6) Saç kurutma makineniz eskisine göre daha uzun sürede kurutuyorsa filtresi tozla kaplanmış olabilir. Filtreyi temizlemek için eski diş fırçanızı kullanabilirsiniz.
7) Sabah yaptığınız saçı sürekli düzeltmekle uğraşmak istemiyorsanız takmadan önce tel tokalarınıza saç spreyi sıkın.
8) Saçlarınızı çabuk kurutmak istiyorsanız havlu yerine penye tişörtlerinizi deneyin. Tişörtünüzün kumaşı suyu daha fazla emer.
9) Rujunuz kırıldıysa kırılan tarafın altını çakmak yardımıyla ısıtın. Sonra diğer parçayla birleştirip kırıldığı noktayı tekrar ısıtarak daha iyi birleşmesini sağlayın. Yarım saat soğuduktan sonra kullanabilirsiniz.
10) Göz kaleminizin ucu, açarken kırılıyorsa açmadan önce bir kaç dakika buzlukta bekletin.
11) Kalem eyelinerınız çabuk kuruyorsa kalemin ucunu bir kaç saniye suyun altına tutun. İşlevsel hale gelecektir.
12) Uykusuz kaldığınızda gözleriniz şişiyorsa buzlukta bekletilmiş iki kaşığı soğumadan göz altlarınıza koyun. Şişlik gidecektir.
13) Cildinin doğal görünmesi için fondöten sürmeden önce cildine nemlendirici ya da az miktarda vazelin uygula.
14) Makyajını temizlerken yüzünü iki dafe yıka. İkinci defa yıkamak gözeneklerin temizlenmesini ve açılmasını sağlar.
Sanırım bu bölüm de bu kadar. Yararlı olur mu bilmiyorum umarım bazılarınızın sıkıntısına çözüm getirebilmişimdir. Herhangi bir yerinde yanlışlık varsa düzeltmekyen çekinmeyiniz. İstek ve sorularınız için yorum ya da mesaj atabilirsiniz.
*Bir şey hakkında konuşmak istiyorum son olarak; Herkes sonuna kadar okuyor mu bilmiyorum ama bölümleri bir çok kişi tıklıyor. Yayınlar yayınlamaz 100 tıklanmayı geçiyor ama oy sayısı 30'u geçmiyor nedense. Yani kastettiğim bir sürü oy alıp övünmek filan değil. Ben sizin bölümü beğenip beğenmediğinizi ancak bu şekilde anlıyorum çünkü çok azınız yorum atıyor. Bazılarınız mesaj atıyor saolsunlar, moralim yükseliyor, daha fazla yazasım geliyor. Ama dediğim gibi oylar düşük. "Bende mi sıkıntı var?" diye düşünmeden edemiyorum. Eğer bende bir eksiklik ya da sıkıntı görüyorsanız söyleyin lütfen. Ya da bölümü gerçekten beğeniyorsanız oylayın. "Okul Tavsiyeleri" adlı bir kitabın bölümünü oylamak size neden zor geliyor bilmiyorum. Başkalarından okul hakkında tavsiye almak mı sizi gücendiriyor? Gücendirmesin. Ben size tavsiye veriyorum evet ama içinizden bana tavsiye verenler de var. Ben buna kesinlikle gücenmiyorum. Siz de gücenmeyin. Dediğim gibi bölümü iyi yazıp yazmadığımı siz oy vermedikçe veya yorum atmadıkça anlayamıyorum. Lütfen bu konu hakkında duyarlı olun. Hepinize iyi günler. :)
Diğer sosyal hesaplarım;
Insta--> busranurrkilic
Tumblr--> negiyilmeli.tumblr.com