Herkese iyi akşamlar. Kırkdördüncü bölümün konusunu "Anime listesi" olarak belirledim. Biliyorum yaz tatilinin sonlarına yaklaştık ve ben böyle bir listeyi daha yeni yapıyorum. Hatamın farkındayım. Ama maalesef bundan bir iki ay öncesine kadar animelere pek ilgi duymayan biriydim. Yeni keşfettim. Çünkü animelerin fazla sapıkça ve gerçek dışı olduğunu düşünüyordum. Ve ilk izlediğim animelere de hep öyleleri denk geldi zaten. Ama sonunda güzel diyebileceğim 6 anime buldum. Bu bölümü siz de güzel animeler izleyebileyin diye hazırladım.
Kendiniz araştırırken sapık olanlara denk gelmeyin diye kendimi feda ettim. ;)Hadi başlayalım. En az sevdiğimden en çok sevdiğime göre sıraladım.
6 ♧ Kiznaiver:
Konusu bir çok animeden daha iyi ve sıradışı olan bir anime. Henüz üç bölüm izledim ama ilk 6 listeme yerleşti bile.Anime acıyı hissetme özelliğini yıllar önce kaybetmiş bir çocuğun etrafında dönüyor. Evet, ana karakterimiz acıyı hissedemiyor.
Daha sonra bu çocuk ve okuduğu okuldan 6 kişi daha kiznaiver olduklarını öğreniyorlar. Yani bir şekilde bu 7 kişi birbirlerine bağlılar ve birbirlerinin acılarını hissediyorlar.
Hikaye de bu şekilde başlıyor. Biliyorum çok ilginç bir konusu var ama anime biraz sönük kalmış. Bu konuyla çok güzel yerlere varılabilirdi ama ilk 3 bölüm için söylüyorum: biraz hayal kırıklığına uğradım. Yine de sırf şu 4/4'lük çizilmiş karakterler için izlenir bence.