*KÜFRETTİM, AZICIK DA CİNSELLİK VAR.*
açık tehdit; yorum istiyom. vallahi yazmam daha :( ayrıca yorum yapan herkesin minnoş parmaklarını öperim. üzülüyom lan, cidden. o kadar okuyonuz...
bel altı bölümler çok sonda, o kadar da bel altı değil ama...
güzel günler gör sevgili kurbağa, bana eşsiz bir insan kattın. holystylesx
**
Bu kadar heyecanlı olmam normal miydi bilmiyorum ama, tek istediğim bu gece bir şeyleri batırmamaktı. Etrafı milyonuncu kez kontrol ettikten sonra, saatime baktım.
"Siktir."
Şimdiye kadar çoktan terasa çıkmış olmalıydım. Kapıdan çıkmadan önce aynaya son bir bakış attım.
"Hadi kızım, göreyim seni."
Kendimi cesaretlendirmek için kendi kendime konuştuğuma göre gerçekten delirmiş olmalıydım. Bu gecenin sabahı için iki ihtimal vardı, ya kalp kırıklığıyla ya da kasık ağrısıyla uyanacaktım.
Apartmanın terasına çıkan merdivenleri tırmanırken, Harry'nin gelmemiş olmasını diledim.
"Gelse zaten çoktan arardı değil mi gerizekalı Sum? Aptal olma, bir kez olsun aptal olma."
Soğuk hava yüzümü tırmalarken üzerimdeki uzun kaşe monta biraz daha sarıldım. Güzel, en azından doğa ana benden yanaydı. Hava, terasta vakit harcayamayacak kadar soğuktu. Peki, çok fazla vakit harcayamayacak kadar...
Terasın güzel manzarasını gören, alçak duvarın biraz gerisindeki banka oturduğumda telefonumun titrediğini hissettim.
"Aynı yer mi?"
Daha mesajını okurken bile kalbim ağzımdan çıkacakmış gibi hissediyordum, kesinlikle bir bok yiyecektim. Bundan hiç şüphem yoktu.
"Aynı yer." yazıp ellerimi donmamaları için tekrar ceplerime soktum. Soğuktan ya da gerginlikten olabilirdi, bilmiyordum ama şu an tek bildiğim şey titrediğimdi. Ha, bir de Harry'ye aşık oluşum vardı ama o şu an çok da önemli değil.
"Çok da önemli değil mi?"
Kendi kendime konuşmalarım kontrolden çıkmışken vücudumun kontrolünü beynimin elinden aldım. Oflayarak iki büklüm ayaklarıma yattım. Kafam yere bakıyordu, hem belki biraz böyle durursam beynime kan gidebilirdi. Ya da Harry beni böyle görüp geri zekalı olduğumu falan da düşünebilirdi, tabi.
"Salak."
"Kendi kendine konuşmaya başladığına göre durum gerçekten ciddi olmalı."
"Siktir."
Ani doğruluşumun yarattığı ufak baş dönmesiyle sarsılırken gözlerimi Harry'ye odaklamakta zorlanmıştım. Evet, gerçekten siktir'di. Ne zaman gelmişti? Kendi kendime konuşurken ne demiştim? Ne duymuş olabilirdi?
"Summer?"
"Hıh?"
Boş gözlerle Harry'ye bakarken kafamda "Keeeriiiz keeeriz keeeriz." diye dans ederek benimle dalga geçen bir ben vardı.
"Sence de teras sohbeti için fazla soğuk değil mi?"
"Be-ben... Hava almak istedim."
Kekelemeyi bırakmazsam muhtemelen koca bir gece başlamadan bitecek ve ben sabah ne kasık ağrısı ne de kalp kırıklığıyla uyanacaktım. Eğer böyle yapmaya devam edersem sabah sadece at kafası olarak uyanacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
harry styles one shots
Fanficbu, harry styles içerikli, küçük bir karalama defteridir. kişiler, olaylar ve kurumlar tamamen hayal ürünür. gerçekle hiçbir alakası yoktur.