Este sambata seara.Ma pregateam sa merg pe pista.Azi este Cursa Mortii.Este cea mai importanta competitie din acest an.Vor participa cei mai buni raceri -printre care sunt si eu.
Trebuie sa castig cursa asta.De dragul lui.Aaron si-a dorit mereu sa participe la Cursa Mortii,dar nu a mai apucat.Totul din cauza acelui accident blestemat.De atunci viata mea s-a schimbat pentru totdeauna.
Flash back
-Haide Aaron,o sa intarziem pe pista daca nu te grabesti si tu putin!
Aaron este cel mai bun prieten al meu,ne cunoastem de la gradinita,dar uneori poate sa fie al naibii de enervant.
-Doamne,Lisa.Nu mai stresa omul.Aaron a iesit in sfarsit afara din camera sa si ne-am indreptat spre garaj.
Aaron era genul de barbat care intorcea toate privirile fetelor.Era inalt,corpul il avea bine lucrat,parul sau brunet era mereu aranjat pana la cel mai mic detaliu,iar ochii sai erau la fel de albastrii ca cerul senin intr-o zi de vara. Pana si un zeu era invidios pe frumusetea lui.
Am mers spre scumpa sa masina neagra,iar el s-a urcat la volan.Drumul a fost unul linistit.Mult prea linistit.Am un sentiment ca ceva rau se va intampla. Poate sunt doar paranoica sau emotionata pentru Aaron.Daca castiga cursa asta va putea sa participe la competitia anuala a racerilor.
Am lasat acest sentiment la o parte atunci cand am ajuns pe pista.Muzica rasuna in boxe.Imediat cum am ajuns toata lumea s-a adunat in jurul masinii.Eu cu Aaron am iesit din masina si ne-am indreptat spre prietenii nostrii ignorand privirile din jur.
-Dumnezeule.Ce v-a luat atat sa ajungeti?In 5 minute incepe cursa,pregatiti-va. Va urez succes.
-Dee,calmeaza-te.Am ajuns la timp Asta conteaza.Nu stiu cum putea Aaron sa fie asa de calm.Eu nu mai puteam de nerabdare.
-Hai odata sau cursa va incepe fara noi.Imi dau ochii peste cap si-l trag pe brunet de brat pana ajungem la masina.E o traditie pentru noi sa participam la curse impreuna.
Ajunsi in linie cu celelalte masini am asteptat startul.Acel sentiment a revenit,de data asta mult mai puternic.
Cursa a inceput,iar cum era de asteptat,noi eram pe primul loc.A venit primul viraj.Din cauza vitezei prea mari spatele masinii a derapat putin,apoi a revenit la normal.Venea a doua curba,iar daca brunetul nu incetinea va iesi rau.Mi s-a format un nod in gat.
-Aaron,incetineste!Vom face acciden...
Prea tarziu.Inevitabilul s-a produs.Masina a zburat in aer,iar o durere puternica mi-a cuprins tot corpul.Parbrizul s-a facut tandari in doar o secunda,iar o bucata ascutita de sticla mi-a strapuns bratul.Cand masina a ajuns din nou pe asfalt m-am uitat spre Aaron.Nu putea fi adevarat ce vedeam.Brunetul abia mai respira.Era plin de sange,iar o parte din tricoul pe care-l purta era sfasiat de sticla ce a zburat,la propriu,cand masina era in aer.Cu ultima putere s-a uitat la mine si mi-a zis:
-Ai grija... de tine..Lisa...Nu ma uita.
Apoi a inchis ochii pe vecie.Lacrimile s-au scurs siroaie pe fata mea.Nu!Nu era adevarat!Nu avea cum sa..sa moara. Privirea mi s-a incetosat si la scurt timp intunericul m-a invaluit.
End of flash back
Cand m-am trezit la spital realitatea m-a lovit ca un cutit in inima.Prietenul meu cel mai bun murise in accident si nu fusese doar un vis urat.
De atunci am inceput sa particip la curse.M-am izolat de prietenii mei,de mama,de toti.Am devenit cea mai buna pe pista si asta doar pentru el.Cand participam la curse,il simteam aici,langa mine.
CITEȘTI
My Demon
RandomLisa Morgan este o fata obisnuita care vrea sa treaca peste moartea unui prieten. Insa ceea ce nu stie Lisa e ca trecutul va reveni si-i va da viata peste cap. Oare va face alegerile corecte? Va ierta? Se va indragosti?