Am terminat antrenamentul cu Josh pe la 20:30. Eram franta de oboseala. Am tras incontinuu cu pistolul, apoi am lucrat la luptele corp la corp. Am mers lamotocicleta si pe drum mi-am cautat castile. M-am asezat pe motor si am sunat-o pe Sam. Am plecat in viteza si m-am asigurat ca nu ma urmareste nimeni. Sam a raspuns la telefon cu o voce ragusita.
-Oricine ai fi, sper sa ai o explicatie buna ca sa ma trezesti din somn. Am auzit-o cascand. Minunat! In timp ce eu ma antrenez cu inamicul prietena mea doarme linistita.
-Sunt Lisa. Ne vedem in 30 de minute la mine acasa. E o urgenta. Am aflat planul lui Josh. Nu am mai lasat-o sa spuna ceva caci am inchis telefonul. Am ajuns acasa in timp record. Mi-am lasat motorulin garaj si am mers la bucatarie unde mi-am facut rapid ceva de mancare.
In scurt timp am auzit pe cineva sunand la usa. Mi-am lasat vasele in chiuveta si am deschis usa. Pe ea a intrat o Sam tafnoasa.
-Ce e cu graba asta? Nu am apucat nici sa ma schimb! Am venit in pijama ca sa ajung la timp. M-am uitat mai bine la ea si m-a bufmit rasul. Era imbracata intr-o pijama cu unicorni roz ce zburau pe curcubee.
-Imi place pijamaua. S-a uitat urat la mine si nu m-am mai putut abtine. Am inceput sa rad cu lacrimi. -Ok. Scuze. Gata. Acum hai sa discutam despre lucruri importante. am mers im bucatarie si ne-am asezat.
-Ziceai ceva de planul lui Josh la telefon. Ce ai aflat? I-am povestit Samanthei tot ce am reusit sa aflu de la Josh. Aceasta a parut surprinsa, apoi suparata. -Fir-ar! Asta inseamna ca nu mai mergem la bal, nu?
-M-am gandit la ceva. Cu siguranta Zac va sta la bal sa va supravehheze pe tine si pe Luck. Voi va trebui sa stati la bal pana iti dau eu mesaj, apoi incercati sa dispareti fara sa va vada Zac si veniti la adresa pe care o sa v-o dau. Abia dupa ce ajungeti va incepe partea grea.
-Ieei! Merg la bal! Am oftat si mi-am dat ochii peste cap. Doar atat a inteles din ce i-m spus? -Stai asa! Tu ce vei face? Nu poti sa te duci singura acolo! E prea periculos!
-Trebuie sa merg singura. Josh are incredere in mine. Nu imi va face rau. Dar nu de asta sunt ingrijorata. Imi e frica de cum va reactiona Aaron. Stiu ca va fi distrus, dar sper sa inteleaga. Sper sa ma poata ierta. Sam si-a pus o mana pe umarul meu.
-Hei, Aaron la inceput poate ca va fi suparat, dar va intelege ca ai facut-o pentru ca ai vrut sa il protejezi. Am imbratisat-o pe blonda. am mai pus la punct cateva detalii, dupa care ne-am uitat la un film. Sam a decis ca va sta la mine in seara asta.
Vineri dimineata ma dureau toti muschii. Mi-am facut rutina de dimineata, dupa care am coborat in bucatarie. Sam statea pe un scaun si avea capul pe masa. Am mers spre sertarul cu medicamente si am luat ceva pentru febra musculara.
-Neata. M-am uitat la blonda. S-a ridicat de la masa si si-a pus o cana de cafea.
-Neata si tie. Ce chef de viata ai azi! Sam se misca atat de incet incat pana si un melc ar fi intrecut-o.
-Nu am chef de nimic azi. Crezi ca as putea imprumuta cateva haine de la tine? Imi e prea lene sa ma duc acasa. Am dat aprobator din cap, iar ea a plecat mormaind la etaj.
Telefonul meu a inceput sa sune. M-am uitat la el ei am zambit.
-Neata, raza de soare. Ce mai faci? De ce nu ai raspuns ieri? Am inghitit in sec. Nu stiam ce sa-i spun.
-Neata, Aaron. Eram in bucatarie, o astept pe Sam sa coboare. A venit la mine ieri si am stat cu ea. cred ca nu am auzit telefonul sunand. Am auzit o bufnitura puternica pe scari. Mi-am indrepta privirea spre usa si am vazut-o pe Sam cu se ridica de pe jos. -Si Sam te saluta, asta imediat ce se ridica de pe jos.
CITEȘTI
My Demon
RandomLisa Morgan este o fata obisnuita care vrea sa treaca peste moartea unui prieten. Insa ceea ce nu stie Lisa e ca trecutul va reveni si-i va da viata peste cap. Oare va face alegerile corecte? Va ierta? Se va indragosti?