Am auzit pasi indreptandu-se spre mine, apoi s-au oprit brusc. M-am intors sa vad cine este. Langa Mike a venit ''vecinul cel nou''. Parea la fel de distrus ca mine de moartea mamei.
-Lisa, de cand nu te-am mai vazut! Ce mare te-ai facut. Vocea asta. Cunosteam foarte bine vocea asta. M-am uitat mai atenta la barbat. Am impietrit. Era chiar el. M-am dat doi pasi mai inspate si Mike a venit langa mine si m-a luat in brate.
-Nu se poate. Nu poti fi tu. Tu ne-ai parasit si acum crezi ca ai dreptul s te intorci? Eram de-a dreptul nervoasa acum. Persoana din fata mea este asa zisul meu tata.
-Vei intelege la momentul potrivit de ce v-am parasit. Am fost nevoit. Ca sa va apar pe tine, mama ta si pe Aaron. A inaintat spre mine, dar automatic am facut un pas in spate.
-Te urasc! Nu stii cat de greu ne-a fost, cat de greu mi-a fost fara tine. Te urasc atat de mult! Am zis si am plecat plangand. Am alergat pana la motocicleta mea si am plecat in viteza. Am condus pana la depozitul unde era Aaron. Am coborat rapid de pe motor si am intrat in depozit.
Am alergat pana la biroul lui Aaron. El era acolo, ocupat cu multe dosare. Cand m-a vazut s-a ridicat si a venit spre mine.
-Hei, linisteste-te. Ce s-a intamplat? M-a imbratisat, iar eu mi-am bagat capul in pieptul sau, continuand sa plang.
-Tata s-a intors. A venit azi la inmormantare si a vrut sa vorbeasca cu mine. I-am spus cand m-am mai linistit.
-Davide s-a intors? Ma intreba surprins. -Sigur planuieste ceva. Iti voi explica mai tarziu ce stiu despre el. Ma lamuri cand imi vazu expresia nedumerita. I-am simtit mainile lui Aaron cum se incordeaza in jurul meu. Era nervos din cauza ca tata s-a intors. Oare ce ascunde?
M-am mai linistit si am mai ramas cu Aaron. Nu voiam sa ma duc in casa aceea pustie pe care candva o numeam acasa. Cand m-am uitat la ceas am vazut ca era ora 18. Brunetul a venit langa mine cu o patura si m-a tras de mana afara.
-Aaron, unde mergem? Ma uitam nedumerita la el. Ce avea de gand sa faca?
-O sa-ti placa. E un loc prin apropiere langa o cascada. Obisnuiam sa merg aici cand doream sa-mi pun ordine in ganduri. Cred ca ar putea sa te ajute si pe tine acum. Era asa de entuziasmat. I-am zambit timid si l-am luat de mana.
Avea dreptate. Locul asta era superb. Ne aflam intr-un luminis, langa o cascada. Ciripitul pasarelelor impreuna cu susurul apei iti ofereau o stare de calm. Aaron a intins patura si mi-a facut semn sa merg langa el.
Am stat sa privim cerul pentru cateva ore, vorbind despre diferite lucruri nesemnificative. Am stat pana s-a innoptat si am putut vedea constelatiile.
-Priveste, o stea cazatoare. Pune-ti repede o dorinta. Mi-am inchis ochii si am facut ceea ce mi-a spus brunetul.
,,Imi doresc inca o sansa la fericire, la iubire.''
Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe Aaron cum ma studia. Si-a apropiat fata de a mea si mi-a soptit pe un ton ragusit:
-Esti atat de frumoasa si de fragila, incat la cea mai mica greseala te-as putea distruge. Parea putin trist. M-am apropiat mai mult de el. Acum buzele noastre aproape se atingeau.
-Tu esti singura persoana care poate sa-mi ofere dragostea de care am nevoie. Esti singurul care mi-a intrat in inima si nu vreau sa mai pleci vreodata din viata mea. Am zis si l-am sarutat. Am pus in acest sarut toate sentimentele acumulate in ultima vreme.
Cand am ramas fara aer ne-am despartit din sarut. Ma privi cu atata iubire si mi-a dat o suvita rebela dupa ureche, mana lui ramanand pe obrazul meu. Mi-am pus mana peste a sa si l-am privit in cele doua safire ale sale.
CITEȘTI
My Demon
RandomLisa Morgan este o fata obisnuita care vrea sa treaca peste moartea unui prieten. Insa ceea ce nu stie Lisa e ca trecutul va reveni si-i va da viata peste cap. Oare va face alegerile corecte? Va ierta? Se va indragosti?