Ne-am asezat pe scaune, iar el a dat drumul la un casetofon. O melodie lenta imi incanta urechile. A scos o caserola cu paste si a pus-o pe masa. Mi-a pus in farfurie, apoi si-a pus si lui si s-a asezat. Am luat o inghititura din paste. Erau delicioase. Oare el le facuse?
-Mama a facut pastele. Eu sunt un dezastru in bucatarie. Am chicotit si m-am uitat spre el. -Ultima data cand am incercat sa gatesc am stricat 3 tigai, iar de atunci mama nu ma mai lasa in bucatarie.
-Sunt delicioase! Katherine e o bucatareasa grozava.
Am continuat sa mancam, facand glume, povestind. Dupa masa, Aiden a luat pernele si o patura si m-a condus in spatele foisorului, unde era agatat un cearsaf luminat de un videoproiector. Privirea mi-a coborat spre saten care aseza patura si pernele. Mi-a zambit si mi-a facut semn sa ma duc langa el pe patura.
-Nu stiam ce film sa aleg, asa ca am rugat-o pe Dee sa-mi spuna ce gen de film iti place. Am hotarat sa ne uitam la Scary movie. Sper sa-ti placa.
Pe parcursul filmului am ras continuu cu Aiden. Stateam in fund, in bratele lui, cu o patura pe noi. Dupa ce s-a terminat filmul l-am ajutat pe saten la strans.
Cand am ajuns acasa Aiden m-a condus pana in fata usii.
-Multumesc pentru o seara incredibila. Totul a fost minunat.
-Placerea a fost de partea mea. El s-a apropiat de mine. Mi-am pus bratele in jurul gatului sau si el m-a sarutat. Dupa ce ne-am despartit din sarut am ramas imbratisati.
Deodata s-a auzit o bufnitura din casa. Am tresarit si am privit spre usa. Mama era inca la spital. Mai avea de stat o saptamana pana sa o externeze. Cine putea fi inauntru? Oricine ar fi, e de rau.
Aiden s-a incordat si a deschis incet usa. In casa era bezna. El a luat o umbrela din cuier si a luminat holul cu telefonul. Am cautat peste tot la parter si nimic. Se pare ca cel care a intrat a disparut. Cand am ajuns la etaj am vazut pe un perete ceva scris. I-am facut semn satenului sa lumineze peretele si ne-am apropiat de el.
"Ai grija pe cine lasi sa se apropie de tine. Un prieten poate sa-ti devina strain la fel de repede cum un strain poate sa-ti devina prieten.''
Nu intelegeam la ce se refera acest mesaj. M-am uitat mai atenta si am vazut ca era scris cu vopsea rosie.
-Cred ca cine a scris asta a plecat cand am intrat noi. Acum esti in siguranta. Va trebui sa rezolvam maine cu peretele.M-a luat de mana si m-a dus in camera mea. -Ma duc sa mai verific inca o data casa ca sa fim siguri, ok? Am incuviintat.
Mi-am luat pe mine pijamaua cu Miky Mouse si l-am asteptat sa se intoarca. Imi era foarte frica. Daca acel om a intrat o data la mine in casa, ce il va impiedica sa o faca si a doua oara? Daca data viitoare tinta nu va mai fi un perete ,ci voi fi eu? M-am asezat pe marginea patului. Cand Aiden a venit eu tremuram de frica.
-Totul e bine acum. Nu mai e nimeni. M-a imbratisat incercand sa ma linisteasca.
-Aiden..crezi ca...poti sa ramai aici peste noapte? Mi-e frica. Daca se intoarce?
-Sigur, nu-ti face griji. Si-a dat camasa si papucii jos si s-a asezat in pat langa mine. Mi-am pus capul pe pieptul sau si am adormit.
Am auzit usa deschizandu-se si pe cineva intrand in camera. M-am foit in pat.
-Ce naiba? De ce nu ma surprinde?! Eu imi fac griji ca oamenii lui Ross sunt in zona, iar voi dormiti imbratisati. Sunteti culmea. Am deschis repede ochii si m-am uitat sa vad cine tipa. Aaron se plimba nervos prin camera mea. M-am uitat la Aiden care, chiar daca brunetul tipase cat il tineau plamanii, nu dadea semne sa se trezeasca.
-Aaron, taci. Vezi sa nu se trezeasca. El se uita surprins la mine. -Vreau eu sa il trezesc in modul meu. Am zambit draceste si m-am dus repede la bucatarie de unde am luat un pahar cu apa. M-am intors repede in camera si m-am apropiat de pat. I-am turnat toata apa in cap lui Aiden. Imediat ce apa a facut contact cu fata sa deschise ochii si sari ca ars din pat. Sper sa nu se supere pe mine.
-Pentru ce a fost asta? Se uita la mine cu o fata de copil speriat.
-E ora 12 si trebuia sa te trezesti. Cum tipetele de fetita ale lui Aaron nu te-au trezit, m-am gandit sa o fac in felul meu. Am afisat cel mai inocent zambet. Satenul ofta si de uita la ceas.
-Ma duc acasa sa ma schimb. Incepeti fara mine. Aiden a iesit pe usa si m-a lasat singura cu Aaron. Am mers sa fac un dus dupa care m-am imbracat intr-un trening. Parul mi l-am prins intr-o coada.
Cand am coborat am simtit un miros de cafea combinat cu cel al mancarii. In bucatarie era Aaron cu sortul mamei pus. Facea o omleta. Am luat o cana de cafea si m-am asezat la masa. L-am privit confuza pe brunet. Acesta se intoarse si-mi puse in fata farfuria cu ouale facute de el.
-Ai nevoie de energie. Mananca-le. Nu am pus nimic in ele. Mi-am dat ochii peste cap si am inceput sa mananc. Nu era cea mai buna omleta, dar era acceptabila.
-Nu stiam ca gatesti. I-am spus dupa ce am terminat de mancat. Mi-a luat farfuria si a spalat-o.
-Nici eu nu stiam. L-am privit stupefiata.
-Si te-ai gandit sa faci experimente pe mine.
-Nu. Am vrut sa fac ceva dragut pentru tine ca sa-mi rascumpar greseala. Imi pare sincer rau. Nu am vrut sa te ranesc.
-E ok. Nu am nimic. Hai sa incepem.
-Vom merge la marginea padurii. Acolo am amenajat un loc unde te putem antrena in liniste. Aiden vine direct acolo. Am dat sa ies din bucatarie, dar Aaron m-a prins de mana si m-a tras intr-o imbratisare de urs. Am dat sa ma eliberez, dar m-a strans si mai tare. - Mai lasa-ma sa stau asa inca putin. Mi-e greu sa recunosc, dar mi-a fost dor de tine. Esti prietena mea si nu voi lasa pe nimeni si nimic sa schimbe asta. Mi-a dat pana la urma drumul din imbratisare si am facut un pas in spate.
-Dar tu deja ai schimbat asta. Te-ai indepartat de mine cand puteai sa nu o faci. Tu ai ales asta. De ce ai facut-o? Se uita la mine cu parere de rau.
-Stiu. Am fost prost. Si stiu ca niste scuze nu te fac sa ma ierti. Am facut-o ca sa te protejez. Dar se pare ca nu mi-a reusit. Am oftat.
-Hai sa nu mai vorbim despre asta. Macar azi sa nu ne certam. Am plecat spre masina. Aaron s-a urcat la volan. Pe parcursul drumului nimeni nu a mai zis nimic. In capul meu se dadea o lupta. Am inteles ca Aaron voia sa ma tina departe de lumea in care a intrat, dar oare aveam puterea sa-l iert? Oare l-am iertat deja? Eu nu voi face aceeasi greseala ca si el. Nu-l voi mai lasa sa se indeparteze de mine.
A oprit masina langa o cabana, la marginea padurii. Am coborat si am mers pe trepte sa-l asteptam pe saten. Din cate am inteles, Aiden are cheia cabanei. Oare de ce nu a ajuns pana acum?
-Te iert. Aaron ma privi surprins. Nu se astepta la asta. -Mi s-a dat a doua sansa sa stau cu prietenul meu cel mai bun si nu am s-o las sa-mi alunece printre degete. Asa ca te iert.
-Vorbesti serios? Am incuviintat. O, Doamne! M-a imbratisat din nou, de data asta mult mai strans. I-am raspuns la imbratisare.
-Va las singuri pentru o ora si cand vin va gasesc asa. Aiden statea in fata noastra cu mainile la piept. Aaron imi daduse drumul si se uita vesel spre el.
-Mai bine asa decat sa ne certam din nou, nu? Lisa m-a iertat. Aiden paru surprins. A deschis cabana fara sa zica nimic. Cand am intrat am fost uimita. In cabana erau foarte multe aparate de sport. Era chiar si un ring de box. Am facut incalzirea, dupa care baietii m-au pus sa lovesc sacul de box. Eram fericita ca am reusit sa-l misc putin, dar pentru ei nu era de ajuns.
Mi-am dat manusile jos si l-am urmat pe Aaron in ring.
-Ok. Acum sa vad ce poti. Ataca-ma. L-am privit surprinsa. Apoi am zambit.
-Asta va fi interesant!
***************
CITEȘTI
My Demon
RandomLisa Morgan este o fata obisnuita care vrea sa treaca peste moartea unui prieten. Insa ceea ce nu stie Lisa e ca trecutul va reveni si-i va da viata peste cap. Oare va face alegerile corecte? Va ierta? Se va indragosti?