Capitolul 21

94 7 0
                                    

-Ce dramatic! Fata pe care o iubeai e in tabara rivala! Cred ca esti distrus, frate! Josh a inceput sa rada ca un nebun. Mi-a luat pistolul din mana si le-a facut semn la doua gorile sa-l tina pe Aaron.

-Lisa, de ce ai facut asta? De ce... Mi se frangea inima auzindu-i disperarea din glas. Trebuie sa nu-mi las sentimentele sa-mi dezvaluie acoperirea. Trebuie sa fac asta daca vreau sa il salvez.

Aaron P.O.V.

M-a tradat. Pentru ea totul a fost doar un joc. O vad pentru cateva clipe tulburata de cuvintele mele, de parca ei chiar i-ar parea rau, dar isi revine rapid.

-Stii ceva, Josh? Da-mi mie arma. Vreau sa o fac eu. A spus totul pe un ton dur. Nu o mai recunosc. Nu de fata asta dura m-am indragostit.

Cred ca asa se simte cand moare iubirea, nu? Simti cum inima iti este sfasiata in milioane de bucatele, simti cum iti cade cerul in cap si nu poti face nimic ca sa opresti durerea asta.

-Lisa, tu nu esti asa. Aminteste-ti de toate clipele frumoase petrecute impreuna. Te cunosc. Stiu ca nu esti asa.

-Ma cunosti?! Aaron, imi amintesc cum te-am crezut mort timp de un an. A tipat si a ridicat pistolul spre mine. M-am eliberat din stransoarea celor doua matahale si am ingenunchiat in fata ei.

-Haide, trage. Impusca-ma. Si asa fara tine viata mea e distrusa. Am oftat si i-am indreptat teava de la pistol spre fruntea mea. Nu pot trai fara ea, dar ea a ales. Si nu pe mine. Prefer sa mor decat sa stiu ca ea ma uraste.

-Sau mai bine fac asta. A spus apasat cuvintele si s-a intors rapid spre Josh. -Acum, Sam! A tipat si in secunda urmatoare toti oamenii mei de incredere erau in incapere. Ma uitam socat la ce se intampla. Nu mai inteleg nimic.

-Acum, Josh, ai de ales: ori te predai de bunavoie, ori te obligam noi sa o faci. Si-a indreptat pistolul spre asa zisul meu frate.

-Un agent dublu, ha? Nu te credeam in stare de asa ceva. L-ai tradat pe cel pe care il iubesti si acum iti tradezi tatal. Asa vrei sa ajungi, Lisa?

-Aaron, esti bine? Nici nu am realizat ca Samantha era langa mine. Eram atent doar la scena ce se derula in fata mea.

-Da, Sam. Mi-a intins mana si m-am ridicat de jos. Mi-a dat o arma si am luat-o rapid. Ma uitam la Lisa. Nu o mai recunosc. Sunt dezamagit, dar in acelasi timp furios pe ea.

-Baieti, luati armele, atacati. Sa nu scape niciunul din ei. Josh marai si se indrepta spre un sertar de unde scoase doua pistoale. Nu am apucat sa reactionez caci am auzit-o pe Lisa razand.

-Josh, lasa pistoalele jos. Nu au munitie. Ma crezi atat de proasta sa-ti las o cale de a scapa?

Atunci a inceput haosul. Cele doua gorile care m-au tinut au scos doua mitraliere de la spate si au inceput sa traga spre ai nostri. Am sarit sa o ajut pe Sam si pe ceilalti.

Lisa P.O.V.

M-am uitat spre ceilalti. Erau aici 5 persoane, inclusiv Aaron, care se luptau cu 4 matahale inarmate. Intr-o clipa de neatentie Josh mi-a luat arma din mana.

-Am avut incredere in tine. Am crezut ca dupa seara asta vom putea incepe ceva. Dar se pare ca tu nu vei mai fi in viata pana maine. M-am uitat cu ochii mijiti la el.

-Chiar crezi ca as fi iesit vreodata cu tine? Nu ma cunosti. Daca m-ai cunoaste ai sti ca as face orice ca sa-i apar pe cei pe care ii iubesc.

L-am lovit cu piciorul peste mana si i-a zburat pistolul in cealalta parte a camerei. L-am atacat, insa el reusea sa-mi pareze loviturile. M-a atacat si el. Am incercat sa-i prind pumnul, dar e prea puternic si m-a lovit in burta. Am incercat o alta tactica. L-am lovit cu toata puterea mea acolo unde il doare mai tare. Jos murdar, stiu, dar vremurile disperate cer masuri disperate.

My DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum