Capitolul 12

111 9 0
                                    

Dupa aflarea vestii ca Josh s-a intors a inceput zarva. Toata lumea era panicata. Si aveau si de ce sa fie. Pana si Aaron si-a pierdut calmul ceea ce inseamna ca e grav. A pus-o pe Samantha sa ma duca acasa. Nu puteam sta cu mainile in san. In masina mi-a venit o idee, asa ca mi-am incercat norocul cu Sam. Sper sa accepte.

-Sam, eu nu pot sta cu mainile in san si sa ma uit la voi cum incercati sa ma protejati. Vreau sa va ajut. Nu mai vreau sa fiu veriga slaba. Nu mai vreau sa moara persoane din cauza mea. Lasa-ma sa va ajut. Te rog. M-am uitat la ea cu o fata de catelus, cu buza de jos tremurand. Sam a oftat resemnata. Victorie.

-Bine. Dar nu poti sa ne ajuti asa. Trebuie sa inveti sa tragi cu arma. Am facut ochii mari si m-am uitat la ea. Vorbeste serios? Sam a ras si a cotit spre drumul ce ducea la cabana de antrenamente. - Aaron o sa ma omoare pentru asta.

Mi-a dat o pereche de pantaloni de trening si un tricou si am inceput antrenamentele. Prima data am inceput cu atacul. Am reusit sa o pun la pamant, dar pentru asta am capatat niste vanatai. Apoi am iesit in spatele cabanei.

Sam a deschis usile spre pivnita si a scos doua pistoale. Deci ea chiar vorbea serios. M-am uitat mai atenta spre pivnita si am inlemnit. Erau zeci de arme ascunse acolo. Am inghitit in sec si am luat pistolul pe care mi l-a intins. Mi-am facut curaj si am facut ceea ce mi-a spus Sam. M-am indreptat spre tinta pe care o pregatise Sam.

-Nu pot sa fac asta! Mi-am lasat bratele pe langa corp si m-am intors spre Samantha. -Nu voi reusi niciodata sa trag cu o arma! Imi e imposibil. Am oftat.

-Trebuie, altfel nu ne vei putea ajuta. Fa-o pentru mine, pentru Aaron. Am respirat adanc si mi-am indreptat din nou arma spre tinta. Am ochit si am tras. Spre surprinderea mea am nimerit chiar aproape de tinta. Am continuat asa toata ziua. Sam a zis ca ma descurc binisor.

Spre seara am mers cu Sam la mine acasa sa ne uitam la filmul The man from U.N.C.L.E. Eram extenuata. Ne-am antrenat intens. Am facut pop corn cu Sam si ne-am dus pe canapea in sufragerie, unde am pus filmul. La jumatatea filmului am pus pauza si m-am uitat spre prietena mea.

-De ce ai oprit filmul?

-Sam, mi-a venit o idee cum putem sa-l invingem pe Josh. Dar Aaron nu trebuie sa afle. Aceasta a incuviintat, iar eu i-am povestit planul meu.

-E o idee geniala, dar cum ai sa faci asta? E periculos. Sunt riscuri foarte mari. Sam parea nelinistita.

-Pe care am sa mi le asum. Nu te ingrijora. Am eu grija de detalii. Nu am mai spus nimic caci telefonul Samanthei a sunat.

-E Luck. Probabil trebuie sa plecam spre depozit. Nu il lasam singur pe Aaron. I-am facut semn sa raspunda si ea s-a dus la bucatarie sa vorbeasca. Maine trebuie sa-mi pun in aplicare planul. Sper ca totul sa decurga bine.

Sam a venit in camera si mi-a spus ca trebuie sa plece. I-am urat bafta si ea a plecat. Eram ingrijorata pentru ei. Daca totul era o capcana si ei picau fix in plasa? Nu stiu ce as face daca li s-ar intampla ceva.

Am facut curatenie in sufragerie si apoi am continuat in toata casa. Mama venea maine si stiu ca daca nu va gasi casa curata ma va pune sa o curat si imi va tine o morala de zile mari. Dupa ce am terminat curatenia, am facut o baie fierbinte si apoi m-am bagat in pat.

Joi dupa ce am intrat in curtea scolii i-am cautat pe Sam si pe Luck. Am verificat in orar si aveam prima ora cu ei. Imi fac griji pentru ei si pentru Aaron. Oare ce o fi facut aseara? Totul a mers bine? Am atatea intrebari la care doar ei pot raspunde. Iar faptul ca nu ii gasesc ma nelinisteste si mai tare.

M-am dus in clasa de engleza pentru prima ora. Am fost surprinsa sa-i vad pe cei doi deja in clasa. Am mers spre ei si m-am asezat in fata lor. M-am intors spre banca lor si le-am pus cateva intrebari din cele care ma macina:

-Cum a fost aseara? Sunteti bine? Am inceput sa turui, dar Sam m-a oprit. Arata extenuata. Pungile de sub ochi ii erau accentuate. Zici ca nu a dormit toata noaptea.

-Nu putem vorbi aici. Ne vedem dupa ora, la biblioteca. Am incuviintat si m-am intors spre banca mea. Ora a trecut incredibil de greu. Profesorul ne-a predat niste timpuri si a zis ca ora viitoare vom da test.

Clopotelul s-a auzit si nu am mai asteptat altceva. Am iesit cat de repede am putut din clasa, m-am dus sa-mi las cartile si am plecat spre biblioteca. Incaperea plina cu carti era imensa. Puteai gasi aici tot felul de carti. De la reviste, la literatura S.F. si la tot felul de romane. I-am gasit pe Sam si pe Luck langa raionul S.F. M-am indreptat rapid spre ei si m-am pozitionat in fata lor.

-Cum a decurs totul? Sunteti bine? I-am analizat pe fiecare in parte. Pareau de-a dreptul obositi.

-Totul a mers bine,cred. Luck a fost cel care a vorbit. -Aaron a intrat in hambarul fermei si a stat acolo cam 20 minute. Dupa ce a iesit a zis ca si-a luat teapa. Nimeni nu era acolo. Poate au vrut sa il pacaleasca sau poate planuiesc ceva. Orice ar fi, noi trebuie sa fim pregatiti. Nu stim cand sau unde vor lovi prima data.

-Va simtiti bine? Nu aratau prea bine.

-Asa si asa. Sam a vorbit de data aceasta. - Suntem doar obositi. Misiunea s-a terminat destul de tarziu si nu am prins multe ore de somn. Dar suntem bine, serios.

-Si voi ce credeti? Din ce motiv nu au venit la ferma? Nu-mi miroase prea bine acest fapt. Era chiar ciudat. Poate Aaron nu a spus adevarul sau poate ne pregatesc ceva. In orice caz, trebuie sa-mi pun in aplicare planul cat mai repede.

-Nu stim sigur. Noi credem ca Josh vrea sa se joace cu nervi lui Aaron. Vrea sa il provoace. Dar de ce face asta nu stim. Acum, fetelor, va rog sa ma scuzati. Urmatoarea ora o am cu acritura de Mildred si nu vreau sa intarzii. Nu vreau sa ma pun rau cu profa'. Dupa ce Luck a plecat am inceput sa vorbesc cu Sam despre planul meu.

-Esti sigura ca vrei sa faci asta? E foarte riscant. Nici macar nu stii cu cine te confrunti.

-Da, Sam. Sunt sigura. Nici nu vor sti ce i-a lovit. Dar, te rog, promite-mi ca nu vei spune nimic, nimanui. Ea a aprobat, apoi am plecat fiecare spre clasele noastre.

Aveam sportul si din cate se pare profesorul nici macar nu s-a deranjat sa vina. Am stat toata ora pe banca si am ras alaturi de mascota. Ce bine ca majoretele aveau antrenament cand noi aveam sportul! Chiar daca purta un costul de pirat, Chris a continuat sa glumeasca. Chris este cu mine in clasa, este un tip inalt, bine facut, parul sau este blons si are ochii caprui. Este foarte de treaba.

Restul orelor au trecut relativ repede. Nu am mai avut ore comune cu Sam si Luck. Odata cu trecerea timpului starea mea de neliniste crestea usor. La pranz mi-am luat o salata de pui si o limonada. Am zarit-o pe Sam si m-am asezat langa ea.

-Pari agitata. Uite, daca nu vrei sa faci asta, nu o fa. Nu te obliga nimeni. Stii ca nu e responsabilitatea ta.

-Sam, apreciez ca vrei sa ma linistesti, dar chiar vreau sa fac asta. Gandeste-te ca nimeni nu s-ar astepta la acest lucru.

Nu am mai spus nimic caci Luck a venit la masa. Restul pauzei am vorbit cu cei doi despre bal. In trei saptamani este balul si echipa care se ocupa cu petrecerea aproape a terminat totul. S-a sunat, iar noi am plecat spre clasele noastre. Dupa ore m-am indreptat spre parcare. Inima imi batea nebuneste. Acum e acum. Sper sa ma creada.

Am ajuns langa masina mea si l-am cautat cu privirea pe Zac. L-am vazut indreptandu-se spre parcare. I-am facut semn sa vina spre mine. Am oftat adinc. Acum e acum. Trebuie sa-mi reuseasca totul.

*************

Hey! Gata un nou capitol. Oare ce pune Lisa la cale? Aflati in capitolul urmator. :*

My DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum