Capitolul 13

102 8 0
                                    

  Zac a ajuns langa masina mea. M-a salutat si s-a sprijinit de masina mea, cu bratele incrutisate la piept.

   -Deci, Lisa, de ce m-ai chemat? Afisa cel mai frumos zambet din lume.

   -Zac, vreau sa vorbim ceva in legatura cu Josh. Ma privi nedumerit. Acum s-a intors si a ajuns in fata mea. Se uita la mine serios, apoi zise:

   -Pariez ca Aaron ti-a spus deja tot. Nu avem ce vorbi. I-a spus cu ura numele brunetului. A dat sa plece , dar l-am prins de mana.

   -Stai! Eu cred ca aveti nevoie de mine. In mine are Aaron cea mai mare incredere. S-a intors spre mine cu o privire interesata.

   -Continuam discutia altundeva. Aici ne poate auzi cine nu trebuie. Ne vedem la Lorde in 30 de minute. Am incuviintat, iar el a plecat spre masina lui.

    Am plecat din parcarea scolii si am mers spre acel local de la periferia orasului. Am ajuns acolo in cam 20 de minute. Am intrat in local si m-am asezat la o masa mai retrasa. Lorde este un restaurant obisnuit. Arata chiar ok. Mi-am comandat o cola si l-am asteptat pe Zac. Acesta a venit cateva minute mai tarziu.

   -De ce ai vrea sa treci de partea noastra? Ma intreaba Zac, afisand o fata extrem de serioasa. Am incercat sa fiu cat de serioasa puteam.

   -Am auzit povestea lui Josh si vreau sa-l ajut sa-si faca dreptate. Si lui Josh ii va fi mai usor sa-si duca planul pana la capat daca are un om in interior care sa-i spuna tot ceea ce afla despre inamic. Zac paru convins de ceea ce i-am spus. Aveam o stare de neliniste si imi era frica sa nu observe asta.

   -Bine. Ne vei ajuta. Am rasuflat usurata. -Asta daca Josh va decide. Trebuie sa-l cunosti. Mi-a picat fata. Zac zambea victorios. Daca el m-a crezut, Josh s-ar putea sa nu inghita aceeasi minciuna.

   La scurt timp Zac a plecat. Am stabilit ca sambata va trebui sa-l cunosc pe Josh. Dupa ce am plecat din local, m-am urcat in masina si am sunat-o pe Sam. Dupa primul ton de apel mi-a raspuns.

    -Totul a mers conform planului. Zac m-a crezut. Insa sambata il voi cunoaste pe Josh. Am auzit cum cineva a injurat, apoi Sam a spus.

   -Ne vedem diseara la tine acasa. Trebuie sa ne asiguram ca esti pregatita. Nu mai putem da inapoi.

   Mi-am continuat drumul spre spital. Azi mama se externeaza. Ma bucur ca si-a revenit. Dupa ce am ajuns in parcare am mers sa vorbesc cu doctorul. Mi-a dat o reteta pentru mama, apoi am putut pleca.

    Tot drumul spre casa mama a vorbit despre cat de mult uraste sa stea intr-un spital. Restul zilei l-am petrecut alaturi de mama. Imi fusese dor sa stau cu ea, chiar daca am vizitat-o zilnic.

    Dupa ce mi-am facut temele am primit mesaj de la Sam ca aproape a ajuns. Am coborat pentru a o intampina. In bucatarie mama statea de vorba cu un barbat. Era inalt, bine facut, parul il avea tuns scurt cu urme de fire albe. Nu parea mai invarsta de 45 de ani. Vocea sa imi parea cunoscuta, dar nu imi dadeam seama cine era acel barbat.

    Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de o bataie in usa. M-am indepartat de bucatarie sa-i deschid usa Samanthei. Trebuie sa o intreb pe mama cine e acel barbat.

   -Buna, Sam!

   -Hei, Lisa. Esti singura acasa? Am dat dezaprobator din cap si i-am facut semn spre bucatarie.

   -Sa mergem in camera mea. Ea a incuviintat si a pornit pe urmele mele. Odata intrate in camera, Sam a trecut direct la subiect.

   -Deci, ce i-ai spus lui Zac? Trebuie sa te asiguri ca tine si la Josh. Exista posibilitatea ca Josh sa nu inghita aceeasi minciuna. M-am asezat pe pat, iar Sam si-a tras scaunul de la birou ca sa stea in fata mea.

My DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum