Am oftat si am plecat si eu din casuta. Am mers in casa si am luat micul dejun,am facut un dus ,apoi m-am imbracat intr-un trening si am plecat la alergat. Am alergat spre parcul central unde m-am asezat pe o banca si m-am uitat la copiii care se distrau fara griji. Am stat asa cam 30 de minute apoi am plecat sa-mi iau un ceai.
Pe drum am dat de Aiden. El nu ma vazuse. Asta era sansa mea sa-i platesc cu aceeasi moneda. M-am indreptat spre banca pe care statea,atenta sa nu ma auda. I-am pus mana pe umar si am strigat ''Bau''. Aiden a scos un tipat ascutit, s-a ridicat de pe banca si s-a intors brusc cu fata spre mine. Atat de brusc incat s-a impiedicat si a cazut in fund. Am inceput sa rad cand am vazut ce fata a facut.
-Nu mai rade! M-ai speriat de moarte! De ce ai facut asta? M-am oprit din ras si l-am privit cu o spranceana ridicata. -Oh,ai dreptate,nu e amuzant cand tu esti cel speriat. Promit sa nu te mai sperii!
-Ce faceai pe banca? Il intreb dupa ce imi potolesc de tot rasul,asezandu-ma pe banca unde statuse el pana acum cateva secunde.
-Faceam o pauza de la alergat. El se ridica de pe jos si se aseaza langa mine.
-Gata pauza! Ridica-te si hai sa alergam! Am sarit de pe banca si m-am intors spre el. Aiden ma privea ingrozit.
-Femeie,de unde ai atata energie? Mai lasa-ma un minut. Tocmai ce era sa fac infarct si tu acum vrei sa alerg! Am scos limba spre el si m-am asezat din nou pe banca.
Am alergat cu Aiden prin tot parcul. Am ras foarte mult in timpul asta. Pe la ora 14 am hotarat ca am alergat destul pentru ziua de azi. Am mers si ne-am luat cate o inghetata si ne-am asezat pe o banca. Totul era bine si frumos,pana cand el a deschis subiectul Aaron.
-Stii, Aaron a reactionat asa pentru ca nu vrea sa te vada ranita,dar prost de fel cum e,a facut fix opusul. Mi-a povestit multe despre tine. Sa nu-l crezi cand spune ca nu-i pasa. Ii pasa,doar ca nu vrea sa recunoasca. Multi oameni vor sa-i afle slabiciunea ca sa-l distruga. L-am ascultat linistita,fara sa-l intrerupt. -Stiu ca ti-e greu sa accepti,dar trebuie sa ne lasi sa te protejam. Esti in pericol,iar daca Ross vine dupa tine,nu ai nici o sansa.
Am stat cateva secunde sa ma gandesc. Eu nu stiam cat de periculos e Ross,dar ei da.
-Bine. Accept. Dar am doua conditii:
1. Eu hotarasc unde ne vom intalni.
2. Aaron va trebui sa se abtina sa mai fie asa nesuferit. Aiden stramba din nas.- Am sa vorbesc cu Aaron,dar nu-ti promit nimic. S-ar putea sa nu accepte. Cred ca stii cat de capos poate sa fie.
Am mai stat putin cu Aiden,dupa am plecat acasa. Am stabilit sa ne vedem marti,dupa scoala la mine acasa. Mama lucra pana tarziu atunci,deci era aproape perfect.
Restul zilei l-am petrecut cu Dee. Am facut un maraton de filme horror. Cu Dee langa mine am ras tot timpul. Mama a venit acasa pe la 8.
Luni nu s-a intamplat nimic special. In pauze am stat cu Dee si cu Sam. Rareori si cu Aiden. Am inceput sa ma inteleg foarte bine cu el.Marti m-am trezit cu o groaza de emotii. Toata ziua am fost stresata. Pana si Sam- pe care nu prea o cunosc- m-a intrebat de nenumarate ori daca sunt bine. In pauza de pranz Dee nu a stat cu mine. Se ocupa de organizarea balului de toamna din luna octombrie. In schimb, Aiden s-a asezat pe scaunul din fata mea, muscand dintr-un mar. Se incrunta cand imi vazu fata.
-Pari stresata. Sigur esti bine?
-Da..nu..pai..Am emotii pentru seara asta. Data trecuta cand ne-am intalnit toti trei eu am lesinat. Daca de data asta o sa dam foc la casa? Aiden rase si ma prinse de mana. Se uita in ochii si-mi spuse bland:
-Lisa,nu-ti mai face griji. Daca se va intampla ceva rau,eu voi fi acolo sa rezolv situatia. Poti avea incredere in mine. In clipa aceea am realizat ca,orice ar fi, voi putea avea incredere mereu in Aiden. El mi-a eliberat usor mana. Cred ca fata mea era mai rosie decat leguma insasi.
Dupa scoala am plecat acasa. Baietii aveau sa vina pe la 4. Pana atunci mai aveam cam o ora jumatate. Am luat cartea mea preferata si m-am dus pe leaganul din fata casei sa citesc. Chiar daca am lecturat ,,S-a hotarat,ai sa mori'' de cel putin 3 ori, nu ma pot opri.
Timpul a trecut ca vantul si am auzit zgomotul unei masini. Baietii au ajuns. Sper din tot sufletul sa iasa bine! Ei au iesit din masini ,iar Aaron s-a dus direct in casa. Era de asteptat. M-am ridicat din leagan si m-am indreptat spre Aiden care ma astepta in fata usii. Am intrat in casa si am fost surprinsa sa-l vad pe Aaron atacandu-mi frigiderul.
-Aaron,lasa-mi frigiderul in pace. Am chicotit si atunci el si-a scos capul din frigider.
-Ok,daca Aaron ti-a terminat de umblat prin frigider,eu zic sa ne asezam. Aiden a fost cel ce vorbise. Aaron s-a indepartat suparat de frigider.
-Vreti ceva de baut? Cei doi au incuviintat. Am scos trei doze de suc si le-am pus pe masa.
-Deci, ai fost de acord sa te ajutam. Normal,cine ar fi rezistat farmecului meu? Am oftat si am ignorat ultima propozitie spusa de Aaron.
-Aaron,pana si o musca ti-ar rezista tie. Eram sigura ca i-am ranit orgoliul lui extra mare.Da am acceptat,dar nu din cauza ta. Aiden m-a convins.
Aaron s-a incordat. Devenise nervos si nu stiu care era cauza. Se uita incruntat spre Aiden apoi se mai calmase putin.
-Lisa, pana vom face un plan cum sa te protejam va trebui sa stai pe langa mine. Trebuie sa fim foarte atenti. Ross poate lovi oricand. Aiden parea serios cand spusese toate acestea.
-Sau as putea sa-ti trimit un bodyguard. Asa nu l-am mai deranja pe sarmanul Aiden.
-Nu ma deranjeaza sa stau cu Lisa. Amandoi pareau incordati si daca nu interveneam rapid, nu avea sa iasa bine.
-Baieti,gata! Va rog sa nu va certati in casa mea. Comportati-va matur!
-Asa cum tu nu faci,nu? Parca Aaron trebuia sa-si tina gura inchisa. Cine i-a dat voie sa comenteze? Eu nu si mai mult ca sigur nici Aiden,care,parca citindu-mi gandurile, se ridica de pe scaun si se dusese spre Aaron. Cei doi erau acum fata-n fata,super incordati.
-Aiden,parca ziceai ca nu o sa-mi distrugeti casa! Am incercat sa ma bag intre cei doi,dar era imposibil. El se intoarse spre mine, zambind, relaxandu-se usor.
-Ti-am promis ca nu dam foc la casa. Asta e altceva. Aaron ne privi confuz cateva clipe.
-Aiden,marai celalalt baiat, nu-ti incerca norocul. Nu vrei sa te joci cu focul. Aaron facuse un pas spre Aiden, impingandu-ma pentru ca ii stateam in cale. M-a impins un pic cu prea multa forta, caci m-am impiedicat si am ajuns sa cad pe podea. Incercand sa atenuez impactul m-am intors si am pus o mana pe podea. Mare greseala. Acum ma durea ca naiba.
-Lisa, esti bine? Eu nu...nu am vrut sa te ranesc. Te doare? Cand imi atinse mana ranita am tresarit si un geamat de durere mi-a scapat printre buze.- Dumnezeule, te rog, iarta-ma! Nu-l mai vazusem pe Aaron asa de disperat pana acum.
-Ia-ti mainile de pe ea,nu vezi ca o ranesti mai tare?
- Incetati sa va mai certati si sa-mi aduca cineva gheata. Nu vreau sa mi se umfle incheietura. Ei au incuviintat si Aaron s-a dus dupa gheata. Dupa ce mi-a dat prosopul in care infasurase gheata, Aaron a deschis gura sa spuna ceva,dar Aiden l-a intrerupt furios.
-Vezi ce ai facut? De data asta ai ranit-o fizic. Esti mandru de ce ai facut? Tu chiar nu te poti abtine? Macar de dragul ei. Aaron lasase capul in pamant si plecase din bucatarie. Am auzit usa de la intrare deschizandu-se si inchizandu-se semn ca brunetul a plecat.
-Aiden,sunt bine, serios. Dar nu cred ca era nevoie sa reactionezi asa. Nu am nimic grav. El ma privi cateva secunde, apoi imi luase mainile in ale lui.
-Nu suport sa-l vad ranindu-te. Pur si simplu nu pot. Am incercat sa ma feresc de privirea lui, dar el mi-a prins barbia cu doua degete si mi-a intors capul spre el. Eu te plac, Lisa. Te plac mult si ma doare sa te vad suferind.
Eu te ce? Am impietrit. Aiden tocmai imi marturisise ce simte pentru mine.
****************
CITEȘTI
My Demon
RandomLisa Morgan este o fata obisnuita care vrea sa treaca peste moartea unui prieten. Insa ceea ce nu stie Lisa e ca trecutul va reveni si-i va da viata peste cap. Oare va face alegerile corecte? Va ierta? Se va indragosti?