Capitolul 9 - ultima pauza de vineri

35 5 0
                                    

Este ultima pauza... Cezar se apropie de mine. Initial am crezut ca vrea sa imi mai ceara un sfat dar de fapt s-a indreptat spre Carolina (o colega di alta clasa, cu un an mai mica), iar atunci am fugit. Nu imi venea sa cred!!!! Carolina!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eram rosie ca focul. Am apucat-o pe Ioana de brat, care la acel moment vorbea cu Daria, si am tarat-o pana la baie.
"Ce e???" ma intreaba Ioana.
"Cezar" raspund eu.
"Ce s-a mai intamplat cu el? Ce sfat prost i-ai dat??"
"Nu este vorba de ata. I-am spus sa vorbeasca cu acea fata, chiar daca putea fi Diana, dar este Carolina!!! Carolina!!!"
"Carolina?!?!?"
"Da...''
" Offf...Cezar ala e un tampit! Nu vede fetele frumoase! Nu mai plange...Cezar e un mare prost daca nici macara nu s-a uitat la tine..."
"....Cam curvar e Cezar asta!" spune Ioana.
Radem amandoua cu pofta. Trec oarecum peste datorita Ioanei si am vorbit cu ea sa vorbeasca cu Cezar. Nu a fost nevoie. In ora de desen Cezar o intreaba pe Ioana de ce am fugit asa in pauza pentru ca el nu mi-a facut nimic. Ioana ii spune ca nu ma simteam prea bine si imi trimite un mesaj in care scria "Prefa-te bolnava! Cezar a intrebat de tine.". In acel moment m-am prefacut ca tusesc.

In Lumea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum