A doua zi la scoala...
Am emotii. Cum le spun prietenelor? Sau mai important...cum ii spun lui Cezar?
Inca asteptam sa intram in scoala. Apare Eric. Ma i-a in brate. Il sarut pe obraz, iar in acel miment apare Cezar...
Raman in bratele lui Eric. Aici ma simt protejata. Mai ales cu emotiile aparitiei lui Cezar. Apar si prietenele mele si ii spun lui Eric ca trebuie sa le poveslesc despre NOI. Ii spun Ioanei si Dariei. Ele raman masca.
"Parca iti placea de Cezar!" spune Daria.
"Da dar il iubesc pe Eric!"
"Atata timp cat tu esti fericita cu el sun si eu." spune Ioana.
Ioana se indreapta spre Eric:
"Daca o ranesti iti spun de pe acum ca ti-o-ncasezi de la mine." il ameninta Ioana.
"Ok...oricum Anne nu merita asa ceva. E prea fragila ca sa o pot sparge." spune Eric.
"Atunci e bine. Bravo! Ai rusit sa ii treci peste zidul inimii. Nimeni in afara de mine nu a mai reusit pana acum."
Intram in scoala si incep orele.
______________________________________
Dupa ore Cezar se indreapta spre mine:
"Ce e cu el?" intreaba el
"Cu cine?" intreb eu.
"Cu Eric. Si cu tine. Ce cauti la el in brate???"
E gelos si furios. Asta este clar. Nu aflase nimic se pare.
"Ăăm... Suntem impreuna. E vreo problema?"
"Da este!" spune Cezar furios.
"Care anume?"
"Pe mine ma placeai!"
"Nu e adevarat! Tu ai fost un las! El a putut trece peste zidul inimii mele si sa ma cucereasca. Tu ce ai reusit?! Sa ma enervezi?!" spun eu plangand.
"Eu...." dar nu apuca sa continue caci apare spre salvarea mea Eric.
Ma i-a in brate ca un prieten bun si atent ce este. Plecam spre casa, eu plangand, iar el linistindu-ma. Privesc cu coada ochiului spre Cezar care se facuse rosu ca racul de ciuda.