T.6. BÖLÜM

695 49 11
                                    

Yağızdan devam......

Defne önüm de kanlı bir şekilde yer de yatıyordu. O piçde hemen kaçmıştı . Onunla işim daha bitmedi. Fakat şimdi defneyi hastaneye yetiştirmem lazımdı.

Ah be güzelim niye atlıyorsun ki önüme bırak beni bıçaklasaydı. Defneyi hemen kucaklayıp arabama götürdüm . Defneyi arka koltuğa yatırıp hemen sürücü koltuğuna geçtim. Bir yandan araba sürerken bir yandan da denfneye sesleniyordum.

"Defne , defne kapatma gözlerini güzelim "

Ne kadar bağırsam da defne beni duymuyordu. Çok geciktiğimi anlayıp gaza daha da yüklendim.

Arabayı hastanenin önüne çektim. Defneyi arabadan indirirken bir yandan da " Sedye " diye bağırdım.

İçeriden bir hemşire bir de doktor geldi . Defneyi sedyeye yatırdım. Doktora her şeyi anlatıp " Bu kız iyi olucak duydunuz mu!!? Yoksa burada ki son gününüz olur "

Burası babamın hastanesiydi ( AKSOY HASTANESi )

Doktor " Ameliyata almamız lazım durumu ciddi ve çok fazla kan kaybetmiş "

"Ne gerekiyorsa yapın. Bu kız iyi olucak. " Defneyi hemen ameliyathaneye aldılar.

🕛🕛🕛🕛🕛🕛

Neredeyse iki saat oldu. Ama ne giren var ne de çıkan . Derin bir of çekip başımı ellerimin arasına aldım. Yer defneye bir şey olursa kendimi hiç affetmem .

Bilmiyorum içimdeki duygunun ne oldugunu. Ama bana iyi geliyor . Onun yanında huzurlu oluyorum.

Düşüncelerimi dağıtan ameliyathaneden az önceki doktor çıkmasıydı.

Hemen yanına koştum.

" Ne oldu iyi mi ? "

"Hastamız iyi kesici alet bir organa zarar vermemiş . Eğer kendini iyi hissederse yarın aksama doğru taburcu olabilir ".

Doktor içimdeki yangını söndürüp gitti. Derin bir nefes alıp bıraktım. Allah'a şükürler olsun ki o iyi. Ameliyathaneden sedyeyle biri çıkıyordu. Defne olabilir diye hemen oraya koşdurdum. Evet defneydi.

Yüzü bembeyaz ve solgundu. Elini elimin içine aldım. Eli çok soğuktu. " Yağız Bey bir bakarmısınız ?"

Az önceki doktor beni yanına çağırdı.

Doktorla konuşup defnenin odasını geldim. Saat akşama geliyordu . Defnenin ailesi merak eder diye komidinin üstündeki defnenin telefonu aldım.

Rehberi karıştırıp ablasını aramaya karar kıldım . Numarayı çevirdim.

Çalıyo. .....

Çalıyo .......

"Defne birtanem sen misin ? Çok korkuttun bizi nerdesin sen ?"

Baya endişelindiklerini anladım . Ben şimdi nasıl söyliyecektim. Defnenin bıçaklandığını.

"Defne cevap versene"

" Eee...şey...ben Yağız defnenin arkadaşı."

" Merhaba yağız defne nerede?"

" Biz hastanedeyiz defne bicaklandı "

" Ne!!!? "

"Sakin olun durumu iyi sadece haber vermek için aradım"

"Tamam . Hangi hastane ?"

"Aksoy hastanesi "

"Tamam biz hemen geliyoruz"

Defneden devam......

Gözlerimi yavaş yavaş açmayı denedim. Fakat başaramadım. Kendimi biraz daha zorlayınca açabildim. Neredeyim ben diye düşünürken aklıma son yaşananlar geldi. Ben yağızı kurtarmak için çakının önüne atlamışdım. Aslında neden yaptığımı bilmiyorum. O anki hisle önüne atlamışdım. Ama bir dakika o siyah kağıtta ve dolapta bulduğum kağıtta yağıza zarar vermeyle suçluyordu biri. Takipçin. Bu kim olabilirki ? Benimi takip ediyordu yoksa kendine taktığı bir lakapmıydı. O kavga eden çocuk ya da okulda bana çarpan çocuk muydu ?

İlk notta nediyordu? 'Eğer o yanındaki adamın sağlığını istiyorsan ondan uzak dur'. Ben onu dinlememiştim. Yağızdır deyip geçmiştim. Peki ikinci kağıtta ne yazıyordu. 'Sana ondan uzak dur demiştim. Olacaklardan ben sorumlu değilim. 'Evet o notu bulduktan sonra o çocuk çıktı karşımıza ama bir şeyi yanlış hesapladı benim yağızın önüne atlamamı. planı tersine döndü. Acaba yağız o çocuğu tanıyor mu ?

En iyisi ona sormak . Yaklaşık iki dakika sonra telefonum titreşti. Mesaj gelmişti . Telofunumu elime alıp açtım.

KİMDEN: BİLİNMEYEN NUMARA

Sen ne yaptığını sanıyorsun . Niye o şerefsizin önüne atlıyorsun? Peki. Ama şunu bilki bunu sen istedin. O yağız efendiye daha beterini yapıcam. SEVGİLİM. TAKİPÇİN

Sevgilim mi?

HERKEZE IYI OKUMALAR . PAMUK ELLER VOTE VE YORUMA 😊

TAKİPÇİ #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin