YAĞIZ BENİ ÖPÜYOR.....
Oha yağız beni öpüyor . Şerefsiz daha iki gün önce gözümün önünde bir kızla yiyişiyordun.
Ellerimi göğsüne koyup bütün gücümle geriye doğru ittim. Galiba şaşkınlığın - çünkü normal de bu kaslarla onu itmem imkânsız - verdiği hisle dudaklarını dudaklarıma dan ayırıp iki adım geriledi .
Bana şaşkın gözlerle bakarken ben ona iğrenirmiş gibi bakıyordum. Aslın da doğruydu ben ondan iğreniyorum.
Var gücümle ona bağırmaya başladım."Sen ne kadar iğrenç bir varlıksın . Ha . Daha iki gün önce sırf oyun için bir kızla yiyişiyordun. Şimdi ne oldu. Ben senin o her gece altına alıp da becerdiğin kızlar dan değilim . Anladın mı beni ? Senden iğreniyorum . Ve sakın birdaha böyle bir hareket yapma. Şimdi de DEFOL!!! "
Bir yandan ağlarken diğer yandan da ona küçümseyici bakışlar atıyordum.Yağız tam cevap vericekken ondan önce davranıp" DEFOL!!! " diye bağırdım. Tamam ilk öpücüğum olmayabilir . - Zaten ilk öpücüğum de zorlamayla gitti . Ah bu erkeklerin .......-
Neyse ağzını bozmıyacağım. Sakin. Sakin. Nefes al . Nefes ver.
Tekrar yağıza dönüp "DEFOL !!!?" dedim. O da şoktan çıkmış olmalı ki hiç bir şey demeden odadan çıktı. Kapının kapanma sesini duymadan önce yağızın dediklerine alayla güldüm.
"Seni seviyorum Defne Tobal "
Hı . Beni seviyormuş . Lan sen daha iki gün önce sırf oyun - emin değilim ama belkide erkek hormanlarından dolayı - için sokağın ortasında bir kızla yiyişdin be.
Yanı anlamıyorum. Kafam basmıyor. Sen eğer beni seviyorsan neden gidipte bir kızla öpüştün. Ah !! . Saçımı başımı yolıcam şimdi.
Kafamda ki düşünceleri bırakıp derin bir nefes aldım. Sakinleşe bilirim. Evet.Bir duş alsam iyi olucak.
TAKİPÇİDEN DEVAM.....
Yatağım da uzanmış öylece defnemi düşünüyorum.Ah!!! O saçları. Mavi gözleri beni benden alıyor. Onu çok aşığım be - abim nekadar saplantı dese de - .
Yaklaşık 3 yıldır onu takip ediyorum . Bu sene artık karşısına çıkmaya karar verdim. Zaten o tecavüz olayını da ben kurmuştum.
Şimdi diyeceksiniz ki insan sevdiğini tehlikeye atar mı ? Evet çok doğru atmaz. Ama zaten o benim adamların dan biriydi. Defneme zarar vermiyecekti .
Düşuncelerimi bölen telefonunun tanıdık melodisiydi. Telefonumu cebimden çıkartıp ekrana baktım. Defnenin peşine taktığım adam. Ali.
Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Ne var "
"Abi. Şey EE... Hanı şu yağız vardı ya . o..... Şey....""Lan gevelemden söylesene" diye kükredim.
Karşı taraftan ali nin ürkek sesi geldi.
" Abi . Yağız ,yengeyi ÖPTÜ"
Başımdan aşağıya kaynar sular. Döküldü. Ne demek yağız, benim olanı öptü.
"LAN NE DEMEK YAĞIZ , YENGEYİ ÖPTÜ?!!!. LAN !!. PEKİ -adam titrek bir nefes verir- YENGEN KARŞILIK VERDİMİ?!!. "
Tefonun diğer ucundan bir kahkaha yükseldi . Noluyor lan ben burada ecel yerler dökerken o gülüyor mu ? . Bittim lan sen.
"Yok abi defne yengem onu itip tokatı bastı. Sonra da bağırdı çağırdı ve evden kovdu"
İşte benim kızım. Telefonu kapatıp kotumun arka cebine koydum. Şuan sevinçten uça bilirim demek isterdim. Ama daha dövmem gereken bir Piç var .