T.10.BÖLÜM

579 28 24
                                    

Bir dakika ya ! O beni nasıl görüyo. Yoksa burdamı ? O an ki panikle hemen ayağa fırladım. Ya yağıza ireme ve ya merte zarar verirse.

Bana zarar vereceğinden korkmuyorum . Çünkü zaten benim iyiliğimi istiyor. O yüzden bana zarar vermez.

Musluğu açıp yüzümü yıkadım. Aynaya baktığım da ağladığım belli olmuyo. Hemen banyodan çıktım. Koşarak aşağıya indim. Salona girdiğim de sadece irem vardı. O da masayı topluyor.

İremin yanına gidip yardım etmeye başladım. Tabakları toplarken irem e dönüp " Erkekler nerde ?" diye sordum. O da bana dönüp omuz silki ve tekrar işine geri döndü . " Gittiler "

Bu kızda kesin bir şey var . İrem ın kolunu tutup yatak odasına doğru sürükledim. Yatağı gösterip " Otur " dedim.

İrem bana korkulu gözlerle bakıp " Defne ..... Hiiiii ..... Sen -yutkundu- yoksa lezmisin de ben bu zamana kadar farketmedim." İrem ellerini ağzını götürdü , gözlerini de büyütmeyi de tabiki ihmal etmedi.

İreme göz devirip iremin yanına oturdum. " 1- Ben lez mez değilim . 2 - Sana ne oldu ? Çabuk anlat . He bir de hiç öyle bir şey yok yalanlarına girme. - açık saçlarımı tepeden düzensiz bir şekilde topuz yaptım- Zaten sıcak. "

İrem omuzlarını düşürüp bir of çekti. Kesin bir şey olmuş . Elimi sallayıp " Dökül " dedim.

" Tamam bak anlatıyorum ama başka kimseye bir şey söylemek yok " Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Ben yağızdan hoşlanıyorum " Hızlı bir şekilde ona dönüp "NE !!!!!" diye bağırdım.

İrem ellerini kulaklarına kapatıp " Ne bağırıyor kızım ya " diye cırladı.

"Sen niye cırlıyon " dedim. O da omuzlarını silkti.

♥♥♥♥♥♥♥
" İrem ben yatıyorum." diye bağırdım. İrem de aşağıdan " Tamam " diye bağırdı.

Hava sıcak olduğu için altıma şort, üstüme de askılı aldım ve Klimayıda açıp banyo ya girdim.

Elimdekileri askıya astım. Üstümdekileri çıkarttım ve kirli sepetine attım. Suyu soğuğa ayarlayıp duşa kabinin içine girdim. Soğuk su vücudum dan akarken olanları düşünüyordum.

Bir yandan 'Takipçin ' diyen biri var . Beni takip ettiğini biliyorum. Yanında ki erkekleri kıskandığı için onlara zarar verdiğini de biliyorum. Bunun en büyük örneği yağız.

Yağız...... Yağız ı seviyomuyum yoksa, hoşlanıyor muyum ? Koca bir bilmiyorum. Sevsem de ne olacak ki .... İrem ondan hoşlandığı için ondan uzak durmam lazım. Tamam çok saçma olabilir ama sonuçta en yakın arkadaşım hatta kardeşim.

Zaten yağızın beni sevdiği felan da yok . Baksana sokağın ortasında kızla resmen yiyişti . Ah...... Hatırlamak istemiyorum.

Sudan çıkıp havluma sarıldım. Odaya girdiğim de buz gibiydi . Havlumla kurulanıp üstümü giyindim . Yatağı açıp yattım.

***************

Yüzüme gelen güneş ışınlarına söverek yatakdan doğruldum . Anında içimi bir titreme aldı. Kollarımı vücuduma sarıp yataktan kalkdım. Dolabı- " Hapşiğğğ "

Burnunu çektim. Allah kahretmesin kesin hasta olucam . Yaz Yaz da hastalık hiç çekilmez şimdi ya.

Ama belki alerjiktir ne bi- " Hapşiğğğ "

Kesin hasta oldum. Zaten üşuyorum da . Ama ben nasıl hasta oldum ki .

Odamın kapısı açılıp içeriye ter yüzünden üstüne yapışmış askılı ve şort la irem girdi .

Odaya girer girmez bir oh çekti. "Lan burası ne kadar soğuk terlediğim halde beni bir üşüme aldı."

İremin dediğine hak verdim. "Aynen bende üş- Hapşiğğğ. "

Lafımı bitiremeden iremin yüzüne doğru hapşurdum.

İrem " Çok düsüncelisin ama ben yüzümü yıkamıştım . "

Ben tekrar hapşurduğum da irem " Kızım sen şifayı kapmışsın" dedi.

Evet . Gerçekten de şifayı kapnıştım. Offff. İrem " Neyse knk ben okula gidiyorum. Sen de oturup dinleniyosun . He bu arada klimayıda kapat . " dedi ve oda dan çıktı.

Bende klimayı kapatıp yatağın içine girdim.

İREMDEN DEVAM.....

Defnenin odasından çıktım. Aşağıya inip ayakkablarımı giydim. Kapıyı açtım ve kendimi dışarı ya attım. Hava sıcak -bunaltıcı - olduğu için okula yürüyerek gitmek istedim.

**************

Okul dan içeri girdim. Sınıfıma girdim. Sırama oturdum ve kitaplarımı çıkardım . İlk ders matematik di neyseki sevdiğim ders.
Hoca içeriye girince direk derse başladı.

************
Tenefus zili çaldığında yanıma mirey geldi . "İrem hadi kantine inelim "
Dedi.

"Tamam hadi inelim" dedim. Sınıftan çıktık. Merdivenlerden inerken biri kolumu tuttu. Kafamı çevirip kolumu tutan kisiye baktığım da kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.

"Yağız "
"İrem ......eeee bugün defne gelmedi de . Bir şey mi oldu " Tabiri caizse kalbime bir öküz oturdu. Bana defneyi mi soruyordu ?

" Yağız defne hasta . O yüzden evde yatıyor."

Yağız kafasını sallayıp gitti.

DEFNEDEN DEVAM.....

Kapının hayvan gibi çalınmasıyla yattığım yerden düştüm. Off. Popomda çok acıdı lan. Allah aşkına bu saatte herkesin okulda olması - ben hariç - gerek.

Düştüğüm yerden kalktım. Söylene söylene kapıyı açtım. Karşımda bir adet tatlı , yakışıklı , okul kıyafetli bir yağız beklemiyordum açıkçası.

Yağız bu halimi gördüğün de güldü. Beni itip içeri ye girdi. Noluya lan hayırdır ittirmeler falan diyesim geldi.

Bende onun peşinden içeriye girdim. Yağız koltuğa oturmuş bana bakıyordu. Onu umursamadan yatağıma - salonda açtıgım koltuk - yattım. Napıyım olum ya hastayım ve uykum var.

Biraz sonra yattığım yatakda hareketlenme oldu . " Uyudun mu ?" . Bu sesi nerde olsa tanırım..... Yağızın sesi.

Kafamı hayır anlamın da iki yana salladım. Gözlerimi açmayı ve konuşmaya üşeniyorum.

Yağız " Niye konuşmuyorsun . Yoksa bir yerin mi ağrıyor ?"

" Hayır ya . Bir yerim ağrımıyo. Sadece üşeniyorum."

Yağız " Peki........ İyi misin ?"
" Evet iyiyim sadece karnın ağrıyor. Birde midem bulanıyor. He hapşuruğu da unutmamak gerek. ".

"Hapşiğğğ" . Arkadas bu hapşuruk da bir geçmedi gitti. Anlamadım ki yanlız kaldığım zaman haoşurmam. Ama birisi gelsin haoşururum. Tuhaf...

" Ben susazdım. Bir su içip geliyim " dedim. Ayağı kalktığım an başım döndü . Ve ben ne olduğunu anlamadan kendimi yağızın kolların da buldum .

Birbirimize çok yakındık. Bende fazla. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Buradan kalbime sesleniyorum lütfen biraz yavaş ve sessiz atar mısın ? Çünkü şu an kalbim sannki maraton yarışındaymış gibi hızlı atıyordu.

Yağız bu halimi sevmise benziyordu . Çünkü yüzünde sevinmeşe dair bir gülüş vardı.

Yağız " İtiraf et hadi " diye fısıldadı. Hayır hayır ..., Bunu yapma zaten kalbim gerçeğinden fazla hızlı atıyor. Artık nefesim de kesik kesik alabiliyordum. Allahım sen bana yardım et.

Ben daha kendimle kavgamı bitiremeden yağız dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Gözlerim sonuna kadar açıldı.

YOK ARTIK YAĞIZ BENİ ÖPTÜ. .

--------------------------------------------------

Arkadaşlar karakterleri değiştirdim.

Lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın.

TAKİPÇİ #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin